malarz
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 03 Wrz 2019 Posty: 5 Skąd: Kozy
Wysłany: 2019-10-06, 12:03 Wskazanie paliwomierza
Koledzy paliwomierz nie widzi wahy w baku, cały czas mruga rezerwa,pomimo sprawdzenia mecha i elktro całego zespołu pompy.Bardzo proszę o podpowiedź.
Podobne tematy są na forum ale u mnie nie fungują...
Urwane (a w zasadzie skorodowane/ugnite/utlenione) styki "pływaka" i tyle w temacie...efekt długotrwałego pustego baku czytaj.......nieużywanego motocykla
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
malarz
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 03 Wrz 2019 Posty: 5 Skąd: Kozy
Wysłany: 2019-10-20, 20:13
Dzięki Robert,ale pływak był sprawdzony,styki wyczyszczone,jest przejście na wiązce elektrycznej.Co robić koledzy,co robić?
Jakaś podpowiedź?
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Wiek: 69 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 586 Skąd: Piła
Wysłany: 2019-10-22, 11:20
Wymontowałbym pływak ze zbiornika i pomiział nim na sucho przy włączonym zapłonie, żeby sprawdzić reakcję na wskaźniku. Pływak generuje sygnał analogowy, który jest zamieniany na cyfrowy w kontrolerze na płytce drukowanej kokpitu. Reakcję na ruch pływaka można (i słusznie doprasza się Robert informacji o rezystancji) pomierzyć miernikiem uniwersalnym zarówno na złączu pływaka, jak na wejściu do kontrolera. Jeśli występują zmiany na tym etapie, a nie wpływają na wskaźnik kokpitu, to jest prawdopodobnie problem z elektroniką. Nie mam przed sobą schematu, ale zbadałbym połączenia lutowane kostki procesora lub jakiegoś przetwornika A/C. Poszedłbym taka drogą...
_________________ Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Wiek: 69 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 586 Skąd: Piła
Wysłany: 2019-10-25, 07:10
michciobb napisał/a:
A masz w ogóle dokładny schemat elektroniczny od płyty zegarów?
Ogólny, ale dokładny schemat instalacji elektrycznej obejmujący przyłącza do wszystkich podzespołów jest m.in. na innej, 'naszej' stronie. Tu masz link. Różne ciekawe materiały, jak rysunki płytki drukowanej i opisy problemów też znajdziesz bez trudu na naszym Forum lub innych, w tym obcojęzycznych. Najbardziej wartościowe IMHO są na portalach włoskim i angielskim. Czasem korzystam, lecz nie posiadam katalogu linków, do których sięgam w razie potrzeby.
_________________ Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2018 Posty: 158 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-10-26, 13:04
Słuchajcie, schemat instalacji elektrycznej całego motocykla oczywiście widziałem, jest bardzo pomocny aczkolwiek nie odzwierciedla w 100 procentach mojej instalacji. Oczywiście nie mówię tutaj o jakiś przeróbkach tylko o fabrycznej instalacji, ale to nie jest problem.
Pytając wcześniej miałem na myśli schemat elektroniczny samego modułu zegarów odzwierciedlający połączenia na płytce drukowanej. Przeglądając różne fora, również obcojęzyczne, ani razu nie wpadł mi w oczy taki schemat.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum