Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2022-07-26, 22:41
Gmole, gmole i jeszcze raz gmole. Szkoda motocykla, a i zyska na wyglądzie przy szerszej, rozbudowanej sylwetce. Chyba że wolisz motocykle wąskie jak osa o szerokości roweru
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2022-07-27, 08:06
RESPIRATOR napisał/a:
Gmole, gmole i jeszcze raz gmole. Szkoda motocykla, a i zyska na wyglądzie przy szerszej, rozbudowanej sylwetce. Chyba że wolisz motocykle wąskie jak osa o szerokości roweru
I tu się zgodzę :)
Najlepiej od Hepco & Becker a jeszcze lepiej od RRki (też chyba oni robili) :)
a mi sie nigdy nie podobaly, ale o gustach sie nie rozmawia.
lepiej powiedz kolego jakie jest üochodzenie, forum, handlarz i czy masz tam grzebniete to co poczeba aby cieszyc sie nienaganna i bezpieczna jazda - co by pozniej nie tworzc opini ze wloskie jest ch.... bylo lepsiej kupic viadero, lub gejesa
Kosmetyka zajmiemy sie pozniej.
jak dorosles do kupna tak niebanalnego motocykla jakim jest caponord?
Wujo86
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 38 Dołączył: 12 Lip 2022 Posty: 13 Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2022-07-27, 16:56
sosnos, Pochodzenie jest takie, że sprzęt kupiony od kuzyna który pewnie też był forumowiczem.
Kiedyś jeździłem endurasem dr600 później kilka lat przerwy i teraz miałem kupić maxi skutera co by wprawić się na nowo .Pojechałem oglądać z tym właśnie kuzynem majesty 400 ale okazała się kicha. Wracając z tych oględzin wspomniał,że będzie sprzedawał Aprilie. Stwierdziłem,że to za duża pojemność itp ale jak zobaczyłem na żywo to od razu mi się spodobała no i się zdecydowałem. Odnośnie samego sprzętu to jest do naprawy licznik czyli typowa przypadłość (szwankuje w niższych temperaturach)miałem właśnie zapytać na forum czy ktoś naprawia i co by tam trzeba jeszcze ogarnąć na przyszłość ( np. temat regulatora itp) Capo ma przejechane 50 tys myślę,że jak na 20 letnie Moto z silnikiem rotaxa to bardzo mało i taka to historia.
proponuje zajrzec do zlaczek paliwowych, Producent zaleca je wymienic co trzy lub piec lat (dokladnie nie pamietam juz nie mam capo, i dostepu do serwisowki) jesli masz plastikowe.
Regulator - ja wymienilem przewody, ucialem jak wychodza od aletrnatora i pusicielm nowa wiazke. Regulator przenies z przodu pod polke - nie bedziesz mial problemow (jesli jest jescze dobry)
ja zamontowalem alu plyte ok 1cm gruba pod polke - jest tam idealne miejsce.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum