Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
cześć
Autor Wiadomość
von.tad 
von.tad


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 16 Mar 2023
Posty: 13
Skąd: STA
Wysłany: 2023-03-17, 10:26   cześć

Nie planowałem Caponorda.
Ale tak wyszło, że kupiłem.
Zarejestrowałem tydzień temu, zrobiłem na nim dopiero ok. 200km, szukam jego słabych punktów. Jeździ, chyba dużo pali, po weekendzie będę wiedział więcej.
P.S.1 - potrzebuję gmoli do przodu - ktoś, coś?
P.S.2 - niestety nie dało się kupić go z kuframi bocznymi ale zostały stelaże. wiecie co można na nie założyć?

capo2.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 348 raz(y) 361,39 KB

 
   
Wojtaq 
*


Wiek: 69
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 586
Skąd: Piła
Wysłany: 2023-03-17, 10:52   

Hej Kolego! Ładna sztuka i oczyska, aż mi się zaświeciły do czarnego 😁 Podobnie jak większość forowiczów jestem przekonany o niechybnym zadowoleniu z maszyny o ile ją okiełznasz! Niestety, mam tylko komplet własnych gmoli, lecz dostaniesz na przód bez większych problemów. Co można podpiąć do stelaży? Koledzy w tym aspekcie mają dużą fantazję, a ja serdecznie rekomenduję boczne dopalacze z ledami RGB. Zresztą, po moim poście rozgorzeje tu dyskusja o możliwych rozwiązaniach. Tylko uważaj na propozycje Respiratora, bo często pisze kiedy bierze całą porcję zamiast ćwierci. No i wiesz... 🤪 Bądź czujny! Z podpisu wynika, że siedzisz w Tarnowskich Górach, więc zagrożenie od zawistnych ziomali z okolic jest realne. To tyle na gorące powitanie i... bujaj się zdrowo!
_________________
Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1090
Skąd: Wawa
Wysłany: 2023-03-17, 12:08   Re: cześć

Witaj Na forum:)
Ogranij standardowe bolączki ( złączki, cewki, ładowanie ) i ciesz się motocyklem :)

LwG
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
sosnos 


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2023-03-17, 12:26   

Hejka,

witamy, milego uzytkowaia. Piekna sztuka.

Zlaczki paliwowe
cewki
regulator, najlepiej na przod pod polke -wtedy jest chlodzony non stop.
eliminacja kostek na przewodzie od alternatora (smaza sie)
przewod od alternatora idzie w oryginalnie pomiedzy cylindrami i sie smazy - polecam pociagnac go inaczej.
Przekaznik rozrusznika na ten od virago 535
zamontowalbym woltomierz

te mniej wazne :
zarowki wymienilbym na LED Philips
zawias - sprezynzy przod i tyl na Hyperpro
wydechy :-)
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2023-03-17, 22:47   

Cześć,
a ja od siebie dodam tylko linka do naszej stronki HTTP://www.caponord.cba.pl gdzie znajdziesz pare modyfikacji i mam nadzieje przydatnych informacji.

I pamiętaj o kiwaczku http://caponordforum.cba.pl/viewtopic.php?t=1338
Pozdro
 
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1574
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2023-03-18, 09:10   

Wojtaq napisał/a:
...Tylko uważaj na propozycje Respiratora, bo często pisze kiedy bierze całą porcję zamiast ćwierci....

Chyba Ty :-P
Nie strasz Wojtku drogi chłopa jak rodzice dzieci Cyganem. Nie siej wrogiej propagandy niczym publiczna telewizja. Co prawda posiadanie GS-a upoważnia mnie do bycia chamem i rozgrzesza z wszelkich złosliwości, ale Pamiętaj że respirator to owszem urządzenie pompujące, ale jednak ratujące życie :-D
Pyta się człowiek grzecznie co może zaczepić na ten trzepak z tyłu, to nikt mu nie chce powiedzieć że nic, tzn nic typowego.
Najszybciej to jakieś sakwy (torby). Można spróbować dokomponować tam jakieś alu (może Apduro), ale to po dokładnych pomiarach rozstawu boków tego prostokąta.
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
Tomcyk 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 53
Dołączył: 06 Gru 2021
Posty: 8
Skąd: SPI
Wysłany: 2023-03-19, 19:40   

Hejka. Gratulacje za zakup fajnej sztuki. Ja SPI. Zadzwoń 603745650, to się zgadamy na tripa i pogaduchy.
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1836
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2023-03-19, 20:48   

O! sie na śląsku Caponordowo robi :) może w końcu i ja kupię..... 3ci raz :mrgreen:
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3153
Wysłany: 2023-03-21, 14:10   

Czołem.
Na przednie gmole polecam Hepco & Becker, takie jak są w RRce.
Kufry tylko alu, np. od Motoletko.

Poza tym reszta jak koledzy wyszczególnili.
I uważaj na Respiratora bo nie dosyć, żę nerkę wytnie (na nowszego Gejesa) to jeszcze będzie starego chciał Tobie opchnąć :mrgreen:

Przyjemności z Kapcie. Niesamowita maszyna :)

[quote="robert1973"]O! sie na śląsku Caponordowo robi :) może w końcu i ja kupię..... 3ci raz :mrgreen: [/quote]
Czekam na ten cud :D
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2023-03-21, 22:00   

witaj
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
von.tad 
von.tad


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 16 Mar 2023
Posty: 13
Skąd: STA
Wysłany: 2023-03-22, 18:45   

Dobra pany, pierwsze kilometry w poszukiwaniu rzeczy, do których można się dowalić za mną.
1.pierwszy test spalania - wyszło 8,6L/100km przy dystansie ok 130km. jazda raczej landsztrasami czyli wioska/niezabudowany. raczej dynamicznie. Jak tu czytałem, zacznę od mapy. znacie kogoś w mojej okolicy?

2. lubi zgasnąć na jeszcze nie ciepłym, przy przegazowaniu.

3. mam dziwne wrażenie, ze przy jeździe i dynamicznym przyspieszaniu, obroty rosną w zakresie 4-5,5k, w tym czasie nie ma przyrostu mocy a potem jest kopnięcie i mocne przyspieszenie.

4. Złączki paliwowe chyba ogarnięte przez poprzedniego właściciela. Wrzucam zdjęcia poglądowo.
https://drive.google.com/drive/folders/1a1RbbPfqTBOZkMYLZ-uCxdRJKiRofYty?usp=sharing


5. Dzięki za rady ale nie rozumiem jednego - co to znaczy "ogarnij cewki"? :-)

6. mam na kokpicie dodatkowy włącznik, który pozwala na świecenie jednej lub obu części przedniego reflektora. jadąc wieczorem na pełnym oświetleniu ale na światłach mijania oślepiam tych z przeciwka bo mi migają. w normalnym trybie powinny świecić się oba? bo jeśli tak, to pewnie jest kwestia ustawienia reflektora.
Czy to może być to?
http://caponord.cba.pl/te...y-na-polska-h4/
 
   
sosnos 


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2023-03-26, 14:34   

Hejka,
Zlaczki sa poprawne, metalowe.
Ogarnij cewki czyli sprawdz czy masz orginal, jesli tak to wymien.
Mozna kuoic nowe Samochodowe Beru lub uzywki od renault v6.
Poczytaj o tym.
Zarowki powinny sie palic dwie, ustaw kat padania swiatla lub moze po prostu dupa motoxykla siedzi.
Zerknij na amor, ja sprezyne wymienilem bo juz zmeczona zyciem byla.
Zerknalbym tez na kable cewka-swieca.
Ja swoje wymienilem.
Jak chcesz motocykl przegkadnac to ustaw sie z Jagielem z wawy.
Good luck
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1836
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2023-03-28, 07:50   

von.tad napisał/a:
3. mam dziwne wrażenie, ze przy jeździe i dynamicznym przyspieszaniu, obroty rosną w zakresie 4-5,5k, w tym czasie nie ma przyrostu mocy a potem jest kopnięcie i mocne przyspieszenie.

Warto pogadać LIVE i przy okazji ogarnąć ( jak będzie trzeba) mapy.
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Wojtaq 
*


Wiek: 69
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 586
Skąd: Piła
Wysłany: 2023-03-30, 10:33   

Myślę, że Robert ma rację z weryfikacją mapy paliwowej. Było to moim pierwszym skojarzeniem po lekturze opisu. Praca przy mapach jest żmudna, ale może przynieść skutek. Trzeba jednak pamiętać o dwóch rzeczach, które dla amatora są ważne. Po pierwsze zabezpieczyć oryginalny plik bieżącej mapy, a po drugie nie zmieniać zaawansowanych ustawień. W sieci dostępnych jest wiele przetestowanych map dla różnych wersji, a na forum linki do ściągnięcia razem z komentarzami użytkowników. Emocji podczas testowania jest niemało, a razem z postępem roboty poszerza się wiedza o silniku.
_________________
Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
 
   
Wujo86 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 38
Dołączył: 12 Lip 2022
Posty: 13
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2023-05-07, 11:17   

Cześć,ja swojego kapcia odebrałem tydzień temu od Sławka z Oleśnicy,po ogarnięciu przez niego map spalanie spadło z 7 do 5,5 :shock:
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12