Marcin438
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 30 Dołączył: 11 Kwi 2023 Posty: 7
Wysłany: 2023-08-11, 16:33 Problem z ECU
Cześć,
mam problem z moim caponordem (2006/2007 rok, ABS i sonda) i już nie wiem co robić.
Zaraz po zakupie motocykla zrobiłem regulację zaworów, naprawiłem problem z nagrzewającymi się kablami od alternatora, wymieniłem wężyki od podciśnień, zmieniłem uszczelniacze na wtryskach, wymyłem wtryski w myjce ultradźwiękowej, wymieniłem wszystkie świece i kable oraz cewki zapłonowe, wymieniłem też standardowo filtr powietrza, oleju i paliwa. Motocykl po wszystkich tych zabiegach odpalał, ale prychał i strzelał w przepustnice. Wgrałem mu nowe mapy catfisha, co trochę pomogło, ale po zgaszeniu i zapaleniu motocykla, objaw wrócił. Motocykl tak jakby przerywał na przednim cylindrze mimo,że jest iskra. Dodam jeszcze, że po podpięciu tune ECU nie pokazuje 3 parametrów (korekt paliwa) tych co na zdjęciu. Sprawdziłem też czujnik temperatury i jest różnica między wskazaniem na liczniku, czyli prawy czujnik, a lewy czujnik, czyli ECU (106 na liczniku, a 96 na kompie). Czy to normalne? Wiecie może w czym problem? Już mi ręce opadają i męczę się z tym 3 miesiące
Nie wiem, ale ludzie czasu fejsbóka stracili zupełnie kulturę osobistą i dobre maniery. Tak jak IM się nie chce przywitać w odpowiednim dziale, tak nam się nie chce odpowiadać na pytania...
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Marcin438
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 30 Dołączył: 11 Kwi 2023 Posty: 7
Wysłany: 2023-08-13, 22:42
Masz rację, przepraszam, za brak manier. Już to nadrabiam.
Po mapach robiłeś adaptację/reset TPS?? zasadniczo nie znam się na androidowej wersji wole "po kablach" ale coś tu nie balanga
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
A po spięciu kabelków wyświetla Ci błąd na wyświetlaczu?
Kiedyś się spotkałem że ktoś wymienił wszystkie cewki, czyli dwie, tak tylko pytam z ciekawości?
_________________ Caponord 2003
Marcin438
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 30 Dołączył: 11 Kwi 2023 Posty: 7
Wysłany: 2023-08-31, 22:29
Tak, tak robiłem reset TPS.
Jedna cewka, ta pod siedzeniem miła przebicie, ale wymieniłem wszystkie 4, na cewki NGK przerabiając je zgodnie z instrukcją z forum.
Aaa błąd wyrzuca ale nic z niego nie wynika bo się jedynka świeci, wsumie to wyrzuca go nawet jak są nie spięte kabelki diagnostyczne, ale dopiero po jakimś czasie.
Czekaj..... powili..... jaki błąd i kiedy wyrzuca...
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Marcin438
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 30 Dołączył: 11 Kwi 2023 Posty: 7
Wysłany: 2023-09-15, 11:48
EFI się nie świeci na czerwono ale wyświetla zamiast godziny "1"
dokładnie w którym momencie? złozona stopka//wrzucony bieg, qźwa nie pamiętam dokładnie ale to był jakiś czeski błąd i takie cyrki były.... jakby nie było z 4lata ni mam kapcia
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum