qdlaty
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 13 Wrz 2023 Posty: 9 Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2023-09-19, 11:45 Dzień dobry!
Cześć.
Z tej strony Marcin (od zawsze Qdłaty), wschodnie okolice Warszawy.
Jak to kolega z forum (Sumik) określa - Polska C
Dawno temu, jako 20-paro latek jeździłem CBR600F. Od 1,5 roku - Yamaha Majesty 250.
Caponorda nabyłem trochę przypadkowo. Zadzwoniłem do kuzyna żony w temacie porady dotyczącej Transalpa, a kupiłem od niego Caponorda. Cena była iście promocyjna i nie było nad czym się zastanawiać
Po wielu latach przerwy od "dużych" motocykli szczęśliwie przyjechałem nim ze Szczecina.
Moto przewinęło się przez forum, nawet było na serwisie przedzakupowym u Jagiela.
Sumik przez 6-7 lat posiadania Capo usunął wiele bolączek. Ostatnie 2 lata motocykl głównie stał, więc parę rzeczy trzeba ogarnąć.
Tak na szybko:
- kapie płyn z wysprzęglika
- brak stopu podczas hamowania tyłem
- ogólnie moto "buja" - chyba tylni amorek do regeneracji / wymiany. A może tak powinno być w turystyku? Nie wiem, nie mam porównania.
- przedni cylinder uwalony olejem. Kiedyś warto tam zajrzeć. Może w zimę.
Na pierwszy ogień wysprzęglik, zanim stanę gdzieś na trasie.
Fajny wybór sprzęt leciwy( jak Kapeć) ale zacny Witamy Pozdrawiam jako fan wszelakiego rodzaju sqteróf
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2024-01-04, 08:48
Czołem :)
jaras
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 64 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 359 Skąd: Garwolin
Wysłany: 2024-01-04, 12:58
cześć i czołem oraz pzdr
_________________ N 51*52'57,12"
E 21*41'15,90"
KTM 1190 Adventure
Volvo XC70 CrossCountry
mialem przypadlos ze na 1 cylindrze olej wyciekal i okazalo sie ze sruba jedna nie do konca dokrecona, ona jest w takim niewygodnym miejscu, lub uszczelki do wymiany, ewentualnie silikon Reinz.
na bujanie motocyklem polecam zmiane sprezyn na progresy - Hyperpro - ja mialem i totalnie inne moto.
qdlaty
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 13 Wrz 2023 Posty: 9 Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2024-02-25, 22:30 Re: Dzień dobry!
sosnos napisał/a:
Czesc Qdlaty,
milo Cie poznanc, dopiero post zauwazylem.
mialem przypadlos ze na 1 cylindrze olej wyciekal i okazalo sie ze sruba jedna nie do konca dokrecona, ona jest w takim niewygodnym miejscu, lub uszczelki do wymiany, ewentualnie silikon Reinz.
na bujanie motocyklem polecam zmiane sprezyn na progresy - Hyperpro - ja mialem i totalnie inne moto.
powodzenia ze sprzetem i dobrego sezonu
Cześć.
Również uszanowanie
Dzisiaj zdjęliśmy bak. Wszystkie śruby były dokręcone, więc wymienię uszczelki. Ewidentnie leci spod pokrywy zaworowej.
Silikon traktuję jako ostateczność
jak juz masz bak w gorze, zwropc uwage na zlaczki paliwowe.
ori sa plastikowe (motocykle mialy przypadlosc ze plonely, choc takie same zloczki byly w BMW i Triumph, Aprilia ma jak byk w ksiazce ze trzeba je kontrolowac i zmieniac co iles lat i km. dokladnie nie pamietam)
qdlaty
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 13 Wrz 2023 Posty: 9 Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2024-03-03, 22:56
sosnos napisał/a:
Hejka,
jak juz masz bak w gorze, zwropc uwage na zlaczki paliwowe.
ori sa plastikowe (motocykle mialy przypadlosc ze plonely, choc takie same zloczki byly w BMW i Triumph, Aprilia ma jak byk w ksiazce ze trzeba je kontrolowac i zmieniac co iles lat i km. dokladnie nie pamietam)
Które dokładnie?
Te dwie co się odczepia ściągając bak?
Te są już metalowe.
Na pewno do wymiany leci przewód paliwowy od złączki do kolektora (jeśli dobrze to nazwałem).
Już jest popękany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum