Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
spalanie
Autor Wiadomość
dzoszla 
dzoszla

Wiek: 33
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: lubaczów
Wysłany: 2024-06-12, 19:02   Wysokie spalanie

Witam,
Mam problem z moim Kapciem. Zaczał pochłaniać duże ilości paliwa. Czy ktoś zna jakiegoś mechanika z Podkarpacie - Lubelskie który ogarnie nowe mapy ?
Pozdrawiam
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1090
Skąd: Wawa
Wysłany: 2024-06-13, 08:32   Re: Wysokie spalanie

dzoszla napisał/a:
Witam,
Mam problem z moim Kapciem. Zaczał pochłaniać duże ilości paliwa. Czy ktoś zna jakiegoś mechanika z Podkarpacie - Lubelskie który ogarnie nowe mapy ?
Pozdrawiam

Dużo tzn ile ? PS. Rozumiem że styl jazdy nie zmieniony?

Zabawę Mapami , to Jagiel ogarnia (wawa) , ale IMO to nie mapy będą.
One sie nie zmieniają z dnia na dzień.
Powód pewnie jest gdzie indziej.. wiec szukałbym po prostu dlaczego mieszanka paliwowo-powietrzna jest zmieniona. ( lewe powietrze, wtryski, świece.. ... klasyka, przeglądowo/serwisowa)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1836
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2024-06-14, 22:06   

Dodałbym nieszczelne szybkozłączki, pęknięte przewody, padnięta sonda, tudzież zbyt luźny prawy nadgarstek. Tak naprawdę nie powiedziałeś czy kapo z sondą/katem, czy coś się bawiłeś z mapami, jak wyglądają świece... to takie trochę wróżenie z "fusóf"
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Wojtaq 
*


Wiek: 69
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 586
Skąd: Piła
Wysłany: 2024-07-05, 11:48   

Miałem podobny problem, co spędzało mi sen z powiek. Zabawa w mapy, tia... To nie jest temat dla amatora, więc po kilku próbach z polecanymi, gotowymi i zamiennymi mapami dałem sobie spokój. Można więcej stracić, niż zyskać, choć i tak kluczowy jest dostęp do dobrego analizatora spalin.

Skupiłem się na rzeczach wymienionych wyżej przez Kolegów, czyli lewe powietrze, sonda etc. Jedyne, na co odważyłem się kombinować przy mapach, to delikatna regulacja składu mieszanki biegu jałowego, czyli parametru IFT podawanego także w dokumentacji TunEcu. Autor opracowania sugeruje to ustawienie na poziomie 10. Zanotuj sobie własne ustawienie, do którego możesz potem wrócić i... kombinuj!
_________________
Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11