Zamierzam kupić wreszcie porządny tankbag i prosiłbym abyście podzielili się wiedzą i doświadczeniem w tym temacie.
Osobiście testowałem oxford first time który ma dwie zasadnicze wady.
-jakość wykonania - pruje się na potęgę, rzep słabo trzyma.
-na Capo jest za szeroki - podczas skrętu kierownicą uruchomiony zostaje albo klakson albo rozrusznik
Szukam więc czegoś porządnego. Ograniczyłem narazie wybór do oryginalnego tankbaga do Caponorda oraz Held Turano którego polecał Krzysiek.
Z rysunku powyżej wynika, że po zdemontowaniu tankbaga rzep będzie się majdał na prawo i lewo chyba że zwinę go pod siedzenie. To samo miałem w oxfordzie i przyznam że denerwuje ten system.
W tankbagu OEM jest jakiś haczyk na przodzie i paski na tyle. Czy po demontażu te paski zostają z tankbagiem czy przy siedzeniu?
Jakby Capo miało zbiornik metalowy to byłoby z bani ....a tak trzeba kombinować. Też jestem na etapie szukania tankbaga. Dziubek - jak możesz to napisz gdzie kupiłeś swój i za ile , bo orginalny wydaje się być chyba najwłaściwszym rozwiązaniem....pytanie czy nie kosztuje majątek?
A ja kupiłem najtańszy chyba z Polo
Przednie paski z podstawy torby, przypinam do przednich gmoli. Tylne paski mam zamontowane na stałe do ramy. W podstawie mam wycięta dziurę ułatwaiającą dostęp do korka wlewu paliwa. W praktyce okazuje się, że łatwiej poluzować przednie paski, zsunąć torbę nabok i zatankować, ułożyć torbę na swoje miejsce, zaciągnąć paski i gitara.
Przypinanie torby zamkiem błyskawicznym, do podstawy, która układa się pod kształt zbiornika, to kiepska sprawa
Torba, nie pruje się, nie mechaci, zamki nie odlatują, ma pokrowiec, a kosztowała chyba 100zł, dzięki temu resztę przepiłem z kolegami na wyjeździe:mrgreen:
Polecam
A takie rozwiązanie jest całkiem całkiem - też o tym myślałem - tyle, że tanie to to nie jest ale na pewno bardzo wygodne....
Givi robi też podobny patent ale niestety nie robią adapterów do Caponordów.
Wiek: 69 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 586 Skąd: Piła
Wysłany: 2011-02-15, 08:13 Tankbagi c.d.
Dwa posty wyżej dabal zacytował firmę SW Motech, której przedstawicielem i dystrybutorem w Polsce za polskie złotówki jest wrocławska firma Motobagaż. Za jej pośrednictwem SW Motech oferuje pełen garnitur m.in. różnych rozwiązań transportowych do motocykli, w tym także wszelkie tankbagi. Są i takie montowane do specjalnych adapterów instalowanych na wlewie paliwa, mniej i bardziej zaawansowane konstrukcyjnie, w tym także do Aprilii. Motobagaż prezentuje skromny wycinek oferty SW Motech, jednak zapewnia pełen wybór z dołączonego obszernego katalogu. Katalog jest, jak z bajki - pełen szczegółów i konkretnych zastosowań, a sprzedawcę gorąco polecam, gdyż kupuję u nich od czasu do czasu to i owo. Zresztą, są to również motocykliści. Link do działu z tankbagami tutaj!
_________________ Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
jaras
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 64 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 359 Skąd: Garwolin
Wysłany: 2011-02-15, 13:26
witam:) jak juz wcześniej Dabal napisał- mam tankbag firmy LEM montowany poprzez adapter do śrub mocujących wlew paliwa- bardzo porządnie zrobiony, z możliwością rozbudowy- dodatkowym atutem jest to że nie dotyka on do baku ....no i zdecydowanie jest tańszy niż te ze strony SW Motech-a....może jest to i drobna kryptoreklama- bo dystrybucją rzeczonych tankbagów (oraz innych ciekawych rzeczy) jest mój pierworodny- w każdym razie ja jestem b.zadowolony z tego tankbaga:)
a szukać na stronie : motokoce.pl
pzdr
_________________ N 51*52'57,12"
E 21*41'15,90"
KTM 1190 Adventure
Volvo XC70 CrossCountry
No Jaras nastąpił kontakt z pierworodnym i wszystko mi pięknie wytłumaczył. Powiedz tylko z praktyki ile czasu zajmuje Ci "dojście" do wlewu paliwa przy tankowaniu jak masz zamocowany ten tankbag?
Dziękuję za namiar- oczywiście po znajomości liczę na jakiś rabat przy zakupie
_________________ Pozdrawiam
Maciek
jaras
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 64 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 359 Skąd: Garwolin
Wysłany: 2011-02-15, 23:01
"dojście" do wlewu, czy też dostęp do niego to kwestia jednego ruchu ręką (trzeba pociągnąć za wystającą linkę, która zwalnia mechanizm blokujący cały tankbag w adapterze)
a w/s rabatu...mogę coś tam zasugerować Młodemu- ale to jego biznes:):)
_________________ N 51*52'57,12"
E 21*41'15,90"
KTM 1190 Adventure
Volvo XC70 CrossCountry
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum