hmm, a wilku mi podał inne , i one maja 50x60x11, w sumie to sprawdzę w sklepie , ale oki dzieki Jerzyk, w sobote korzystam z twojej DTRki jak spieprze to wjade do Radomia ,
Wiek: 50 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 201 Skąd: Radom
Wysłany: 2011-05-26, 23:18
Ciekawe czym?
Nieuważnie czytasz forum. Wejdź na stronę http://www.athena-ad.com/catalogs/search_for_brand znajdź rozmiar i numer części. Jest tak jak napisałem. 63 nie 60. To jest część O.E.M. czyli na pierwszy montaż.
Ostatnio zmieniony przez Jerzyk 2011-05-26, 23:40, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 68 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 586 Skąd: Piła
Wysłany: 2011-05-27, 10:38
Na Allegro jest aktualnie oferta uszczelniaczy do Capo i mają rozmiar 50x63x11. Pierwsza liczba to średnica wewnętrzna, druga to średnica zewnętrzna i kolejna to wysokość uszczelniacza. Każdy rozmiar ma swoje znaczenie dla poprawnego działania i nie może być tak, że wsadzimy pierścień fi 60 zamiennie z fi 63, bo albo nie wlezie, albo będzie luźny w osadzeniu.
_________________ Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
namieszali w tym sklepie ale jest okej , okazały sie ze 50x63x11 firma ariette , podobno super , mieli tez tajwańskie po 28 zł ale wziąłem te , czyli generalnie te co wilku ma ,
ale pytanie o olej , jaka twardość zalecana jest przez aprilie , bo chciałem 15W ale mieli tylko litr więc drugi wziąłem 10W bo niby można mieszać , wiec jak dorobie te połtora literka to wyjdzie mi twardość okolo 13, 8 , styknie tyle ???
no ale z tą ilością oleju to nie wiem , w sumie robiliście na zasadzie prób , myslę że ile mi wyleci to tyle wleję??? czy mam lać 750 ml per laga ????¼
Ja wczoraj bawiłem się wymianą oleju. Wziąłem 20W.
Oleju, do poziomu 16,5 cm od krawędzi lagi, weszło 900ml!
Zgłupiałem w pewnym momencie bo nie wiedziałem czym się kierować, wskazówką że wejść powinno ok 750ml czy tą odległością od krawędzi. Zdecydowałem, że posłucham Jerzyka który tą drugą wskazówkę określił jako ważniejszą.
Efekt jest taki że mam prawie sztywne zawieszenie. Kiepsko jest przy hamowaniu bo nie wyczuwam kompletnie kiedy koło pójdzie w poślizg. Ale pojeżdżę jeszcze i zobaczę jak to jest.
ja skończyłem również , oleju z dobrej lagi wyleciało 730 ml, po zalaniu na 16,5 cm wlałem podobnie . Wyjecię starego uszczelniacza - dramat , wybijałem pretem miedzianym od dugiej strony . zalecam sciągacz, którego ja miałem tylko pół bo reszta gdzieś zginęła , więc w ramię od sciągacza waliłem pretem z drugiej strony , jeszcze musze lagi podokrecac bo albo klucz albo sruby sie wycierały , te sruby w capo to lipa , myśle o ich wymianie na nowe
koledzy jeszcze pytanie , ukręciłem śrubę na dole w ladze przy osi przedniego koła , tą która sciska oś po stronie nakrętki od strony koła , muszę to rozwiercać , bo wygląda że ta śruba nie jest bardzo istotna ?????
I jeszcze pytanie może macie gdzieś momenty z jakimi dokręcać lagi w półkach bo ąż sie boję ich ukręcić ???,
dokręcam małym kluchem na krótkiej rączce a na dole się ukręciła
I jeszcze pytanie może macie gdzieś momenty z jakimi dokręcać lagi w półkach bo ąż sie boję ich ukręcić ???
25Nm, wszystko masz w manualu - rozdział 7.7.1 .
_________________ Caponord 2003
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2011-05-30, 19:38
Co do oleju, to nie ma sensu wlewać 10W. Polecam przynajmniej 15W.
Nie stosuje praktyk związanych z pomiarem ilości oleju w ladze. Leję tyle ile podaje manual i jak narazie na 3 czy tam 4 wymiany oleju nie było problemów z betonowym zawieszeniem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum