Moje zegary już naprawione - sprawili to fachowcy z firmy MARSERWIS z Odolanowa - mogę śmiało ich polecić - temat trwał kilka dni z przesyłkami - koszt 200zł z przesyłkami - zegary działają:-) Pytałem co było - nie chcieli powiedzieć - tajemnica zawodowa:-) Prosiłem też o możliwośc zmiany wskazań st. w F na st. w C oraz zmiany mil na km. Powiedzieli , że da rady to zrobić ale jest ryzyko , ze po skasowaniu może nie podnieść się zegar - więc nie ryzykowałem.
Ale jest też ciekawostka - po odesłaniu zegarów wskazówka prędkościomierza stała na ok. 25 km/h. Zadzwoniłem do nich - doradzili , żeby po prostu ręcznie ją przestawić - ta - przestawiałem z 10 razy i się wkur........denerwowałem . ale zawsze wracałem w lewo na wartość 0 i po włączeniu zasilania kluczykiem zapierdzielała sobie bez pardonu na 25km/h . Zgłupiałem - i metodą prób i błędów przestawiłem francę na 0 ale w prawą stronę (był wyczuwalnie większy opór). No i cud!!! Jest git i już nie wróciła na 25 . Takie proste i może ktoś pomyślałby , że głupie a działa !!!
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-02-16, 20:23
Wskazówki prędkościomierza i obrotomierza zawsze po ich wyciągnięciu coś przekręcimy ośką,dlatego trzeba je później ustawić na zero ale przy włączonym zapłonie jak ustawimy na 20 to od 20 będzie startowała,jak wyłączymy zapłon wskazówki zawsze idą troszkę w dół,popatrzcie na to:
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-02-17, 08:21
Może i od tego samego,ale nie mówił że robił do caponorda tylko robił kiedyś do rst 1000,to i tak pójdzie do przeróbki i obrotomierz też bo nowa jest błyszcząca a oryginalna matowa,odcięcie też do przesunięcia czerwone pole od 10 tyś. i jeszcze parę innych,a 290 to taki bajer
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum