Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 126
Wysłany: 2011-10-09, 19:53 ...
Są cztero-tłoczkowe, mam nadzieje ze będą lepsze niż fabryka, cena była bardzo atrakcyjna, teraz jedynie muszę kupić dystanse.
Ostatnio zmieniony przez larry 2011-10-10, 06:23, w całości zmieniany 1 raz
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2011-10-09, 22:30
No kusząca propozycja, biorąc pod uwagę fakt, że nie jestem zadowolony z seryjnych spowalniaczy.
Jedyne co mnie męczy, to cena tych adapterów. Jak dla mnie za wysoka i trochę mnie to zniechęca. 300 zł to maks jaki bym dał za ten kawałek żelastwa.
Mam kogoś, kto by to zrobił po niższej cenie, ale musiałbym mieć wzór
Adaptery to własna rzeźba i rysunek techniczny . Znam to z autopsji jak do mojej DRZ supermoto adapter do tarczy 320 mm kosztował 350 zł. No to wyrzeźbił mi kumaty tokarz za 150 ). I do dziś działa )) Ze zwyłkego kawałka utwardzalnej stali. Wiem trochę cięższe od aluminium ale cena lżejsza
A skąd na przeglądzie wiedzą , że masz założone nie fabryczne zaciski?- a jak Ci się skończą tarcze to np. musisz wymienić i możesz np. założyć typu wave.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum