Kilka dni temu zakupiłem Capo i czas wymienić cały napęd. Nie mam instrukcji i nie wiem jaki łańcuch i jakie konkretne zębatki są potrzebne. Proszę o podpowiedź i jakie firmy polecacie (konkretne nazwy oznakowanie łańcucha i zębatek) Dzięki bardzo.
Jedna zasada -kupić łańcuch najmocniejszy - silnik V 1000 potrafi sponiewierać słaby łańcuch ). U mnie fabryczny łańcuch (a nie jest zły) wytrzymał 20 tys. a połowę przebiegu zrobił na smarowaniu olejowym
_________________ Pozdrawiam
Maciek
B3stia
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 270 Skąd: Leszno
Wysłany: 2011-11-07, 14:30
hmm zawsze wydawało mi się, że nie jeżdżę spokojnie i lekkiej ręki też nie mam, a jednak 42 tys na oryginalnym zestawie już zrobiłem. Co prawda teraz to już z tysiąca na tysiąc okropnie się rozciąga i często muszę naciągać. W trampku wzmocniony zestaw skończył się po 30 tys.
Pewnie na wiosnę wymienię i teraz pytanie jakie elementy stosowane były jako oryginały ?
42 tys. tylko na jednym napędzie to chyba rekord świata ) I to w V:-) Ja założyłem ostatnio hiper wzmocniony Łańcuch firmy EK (pierwsza firma na świecie, która zastosowała O-ringi w łańcuchach) i Zębatki Sunstar. Zobaczymy ile pociągnie:-)
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-01-17, 09:47
Kto z was miał oryginalny napęd?Pamiętacie jak wyglądała zębatka przednia i tylna oryginalna i jakie miała napisy jak wogóle miała,bo nie wiem czy mój zestaw nie jest czasem oryginalny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum