Czołem Panie i Panowie
Poprzednie 3sezony śmigałem na TDM 4tx. Teraz szukam nowego rumaka. Capanord to teoretycznie to czego szukam. Teoretycznie, bo na żywo jeszcze go nie widziałem:)
Czy na chłopa 196cm nie będzie za mały
Z większych podróżnych enduro to tylko GS 1200 Adventure.
Jak zobaczysz Capo na żywo to się zakochasz. Zwłaszcza jak będzie czerwony
Jeśli ciągnie cię choć trochę do off roadu to szukaj wersji Rally Raid. Sraczkowaty kolor ale miękka kanapa, wyższy, wszystkie gmole i regulowane zawieszenia.
A jeśli cię nie ciągnie to każdy jeden będzie dobry. Pod warunkiem że będzie czerwony
Witaj kolego - no to kolejna osoba , która przesiada się z TDM i chce Kapcia - ja tak miałem i zaprawdę powiadam Ci nie żałuję póki co, a Kapeć woził mnie baaaaaaaaaaardzo daleko
Co do koloru czerowny rzeczywiście piękny na żywo , ale weź pod uwagę , że np czarne mają większy moment obrotowy i zostawiają wszystkie czerwone na 1/4 mili w tyle
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-01-15, 16:16
Czerwone są szybsze i mają większy moment obrotowy,ale nie wszystkie .A tak na poważnie to nie tylko czerwone inne kolory też tylko muszą być z początku produkcji które nie mają sondy lambda i katalizatorów a to w późniejszych modelach wymusiła emisja spalin,a zatem na papierze osiągi są takie same ale w rzeczywistości troszkę gorsze i to poważnie mówię
Chyba, że wgra sie odpowiednią mapę, wstawi tłumiki Arrow, filtr K&N, świece platynowe, wypruje katalizatory...to czarny na 1/4 mili dalej wygrywa z czerwonym
[ Dodano: 2012-01-15, 16:22 ]
A tak na poważnie aż sprawdzę sowjego w wolnej chwili na hamowni Łobocymy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum