Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Lampa LED do capo
Autor Wiadomość
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2011-09-26, 12:43   

Maciek napisał/a:
Dziubek - sam to robiłeś czy ktoś, Ci to dziergał? A jakie ładowanie miałeś przed tą operacją? Ja chyba muszę to też zrobić u siebie......
Więcej niec nie trzeba robić z instalacją, żeby poprawić ładowanie?



Kolega mechanik z serwisu aprili mi to robil, ale to prosta jest rzecz.
Przed zabiegiem mialem ladowanie 12V (po wymianie regulatora na nowy)

eterum napisał/a:
Słynny brown connector. U mnie sam z siebie nie sprawiał problemów. Za to regulator napięcia umarł ze starości.
Wymieniłem na ten z Kawasaki ZX6R 2007 i odpukać wszystko chodzi bardzo ładnie. Dodatkowo mam puszczony kabel od regulatora od Ładowanie 14.1 V na światłach mijania i 14.0 V na mijania + halogeny (2x35W). Na wolnych obrotach przy pełnym obciążeniu prądowym spada mi do 12.5 V ale tym akurat najmniej się przejmuje.


Moj stary regulator padl (prawdopodonie przez ten dodatkowy kabel)

U mnie tez kuca napiecie jak wlacze halogeny (2x55W) to mam napiecie 12,4V
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2011-09-26, 14:17   

Dziubek napisał/a:
U mnie tez kuca napiecie jak wlacze halogeny (2x55W) to mam napiecie 12,4V


Na wolnych? Bo jeśli przy 4 tyś obrotów to zmień żarówki na 35W.. Na papierze wygląda że to dużo mniej ale w rzeczywistości świecą podobnie a co najważniejsze u mnie skończył się problem z małym prądem.

14.0V mam już powyżej 2 tyś obrotów.. Nawet przy włączonym świetle STOPu, światłach długich i kierunkowskazie nie spada poniżej 13.5 V co znaczy że cały czas ładuje.

Dodatkowo mój cud woltomierz cały czas pokazuje mi czy nic złego się nie dzieje ;)
_________________
 
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2011-09-26, 16:17   

Cytat:
Dodatkowo mój cud woltomierz cały czas pokazuje mi czy nic złego się nie dzieje ;)


Ten woltomierz to podlaczyles na przekazniku ?
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2011-09-26, 16:43   

Tak. Wpiąłem go do przekaźnika a ten bezpośrednio do akumulatora. Sprawdzałem z odczytami woltomierza na multimetrze i wychodzi że jest tak samo dokładny.
_________________
 
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2011-09-26, 16:48   

ok, to powiedz jaki przekaznik kupiles, bo ten co ja dalem
nie wytrzymal podrozy na Sardynie.

Co chwile sie rozlacza :-/
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2011-09-26, 22:06   

Kluczem do odpowiedzi niech będą ceny przekaźników od 6 zł do 80 zł.

Ja kupiłem taki najtańszy no-name. Nie pomogę bo widać jeden działa drugi nie. Ale to akurat taka pierdółka że można wziąć nawet dwie na zapas.
_________________
 
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2011-09-26, 22:27   

tylko musze zmienic miejsce mocowania, bo mam schowany za kokpitem ;-)
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
Ostatnio zmieniony przez Dziubek 2011-09-27, 05:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2011-09-26, 22:53   

Dziubek napisał/a:
bo ma schowany za kokpitem


A ja wszystko pod siedzenie wsadziłem..
_________________
 
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2011-09-27, 05:34   

Ale tez masz dwa oddzielne przekazniki. Jeden do halogenow
i drugi (stale dzialajacy) do woltomierza.
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2011-09-27, 08:32   

Dziubek napisał/a:
Ale tez masz dwa oddzielne przekazniki.


Tak. Mam dwa osobne. Chciałem mieć jak najbardziej precyzyjne odczyty na woltomierzu a nie znam się na elektryce na tyle żeby wykluczyć że gdzieś byłoby wtedy przekłamanie.
_________________
 
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2011-09-27, 11:58   

ok, ja zrobilem identycznie :mrgreen:
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2012-03-10, 21:04   

Odświeżam temat. Czy ktoś z Was potrafi lub zna kogoś kto potrafi zrobić coś takiego?

Dla tylnej lampy


i kierunkowskazów


To ponoć bardzo proste jednak ja nie posiadam nawet podstawowej wiedzy układach elektrycznych.

Ciekawa jest też ta konstrukcja wpięcia się w instalację poprzez końcówki zwykłych żarówek. Dzięki temu nie trzeba kombinować z wpinaniem się w instalację i zawsze można wrócić do oryginałów.

Jeśli nikt z was mi nie pomoże to popytam u profesjonalnych macherów. Jeśli ktoś byłby zainteresowany niech da znać. Ewentualne zakupy hurtowe wyjdą taniej.

A tutaj jeszcze instrukcja dla laika jak to zrobić.
http://www.motocykl.org/v...php?f=30&t=4474
_________________
 
 
   
Maciek 
Maciek

Wiek: 48
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2012-03-10, 22:10   

no fajna sprawa. Trochę jest zabawy ale efekt jest na pewno super. Mam taka lampę w VFR i efekt oraz światło jest bardzo ciekawe. Jeżeli ktoś podjął by się tematu również byłbym zainteresowany:-)
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-03-10, 23:10   

Ja mam zamiar to zrobić ale do kufra centralnego.. Stop i kierunki... W V46 są akurat fajne miejsca. Jadąc za motocyklem 150km w nocy napatrzyłem się i stwierdziłem że super wpływa to na widoczność pojazdu.. Tylko trzeba uważać żeby nie przesadzić, żeby choinka nie wyszła z tego. Jak opanuje temat to dam znać, w końcu schemat powinien być taki sam. Trudne to na pewno nie jest.. Stabilizator, opornik i diody... + montaż.


Tylko jest jeszcze coś takiego jak "taśmy led" - wydaje się że jest to gotowy moduł do wpięcia w instalacje, to chyba najprostszy sposób.



tutaj też fajny poradnik:
http://neonarium.w.interia.pl/poradnik/text_2.htm
_________________
Caponord 2003
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-03-11, 09:10   

Do tylnej lampy ja będę takie coś robił tylko nie wiem jak zacząć ? :lol:
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11