Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Olej w lagach
Autor Wiadomość
Jerzyk 


Wiek: 50
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 201
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-05-26, 21:54   

Tu masz dokładnie takie jak być powinny i są wkładane fabrycznie http://moto.allegro.pl/us...1610066583.html
 
   
danio 
danio

Wiek: 47
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 269
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-05-26, 21:57   

hmm, a wilku mi podał inne , i one maja 50x60x11, w sumie to sprawdzę w sklepie , ale oki dzieki Jerzyk, w sobote korzystam z twojej DTRki jak spieprze to wjade do Radomia , :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
capo capo(-:

http://pl.fotoalbum.eu/xl1100/a591172
 
   
Jerzyk 


Wiek: 50
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 201
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-05-26, 23:18   

Ciekawe czym?
Nieuważnie czytasz forum. Wejdź na stronę http://www.athena-ad.com/catalogs/search_for_brand znajdź rozmiar i numer części. Jest tak jak napisałem. 63 nie 60. To jest część O.E.M. czyli na pierwszy montaż.
Ostatnio zmieniony przez Jerzyk 2011-05-26, 23:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-05-26, 23:40   

Oni chyba te wymiary podają dla zmyłki :roll:

Ja założyłem właśnie te ARI, a model mam starszy i spasowały. Było to to samo(wymiarowo) co wyjąłem.
_________________
Caponord 2003
 
   
Jerzyk 


Wiek: 50
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 201
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-05-26, 23:44   

Wydaje mi się, że to wymiar wewnętrzny/zewnętrzny/wysokość więc chyba 3mm ma znaczenie.
 
   
danio 
danio

Wiek: 47
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 269
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-05-27, 10:10   

okazało sie ze niby mają 50x62x11

ale jak wilku założył i kula to chyba będzie good ,

Jerzyk nie na czym tylko z kim ????
_________________
capo capo(-:

http://pl.fotoalbum.eu/xl1100/a591172
Ostatnio zmieniony przez eterum 2011-05-27, 10:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
Wojtaq 
*


Wiek: 68
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 583
Skąd: Piła
Wysłany: 2011-05-27, 10:38   

Na Allegro jest aktualnie oferta uszczelniaczy do Capo i mają rozmiar 50x63x11. Pierwsza liczba to średnica wewnętrzna, druga to średnica zewnętrzna i kolejna to wysokość uszczelniacza. Każdy rozmiar ma swoje znaczenie dla poprawnego działania i nie może być tak, że wsadzimy pierścień fi 60 zamiennie z fi 63, bo albo nie wlezie, albo będzie luźny w osadzeniu.
_________________
Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
 
   
danio 
danio

Wiek: 47
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 269
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-05-27, 16:54   

namieszali w tym sklepie ale jest okej , okazały sie ze 50x63x11 firma ariette , podobno super , mieli tez tajwańskie po 28 zł ale wziąłem te , czyli generalnie te co wilku ma ,

ale pytanie o olej , jaka twardość zalecana jest przez aprilie , bo chciałem 15W ale mieli tylko litr więc drugi wziąłem 10W bo niby można mieszać , wiec jak dorobie te połtora literka to wyjdzie mi twardość okolo 13, 8 , styknie tyle ???

no ale z tą ilością oleju to nie wiem , w sumie robiliście na zasadzie prób , myslę że ile mi wyleci to tyle wleję??? czy mam lać 750 ml per laga ????¼
_________________
capo capo(-:

http://pl.fotoalbum.eu/xl1100/a591172
Ostatnio zmieniony przez Capo 2011-05-27, 19:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-05-27, 19:56   

Fabryka zaleca 5W. Aczkolwiek jak wszyscy piszą, testujemy 10W i gęściejsze. Z ilością też testujemy :mrgreen:
_________________
Caponord 2003
 
   
danio 
danio

Wiek: 47
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 269
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-05-28, 10:56   

no tak , wasnie odpalam instrukcje jerzyka , moto wisi lagi wyjete :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , ciekawe czy dalej bedzie tak łatwo
_________________
capo capo(-:

http://pl.fotoalbum.eu/xl1100/a591172
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2011-05-29, 09:42   

Ja wczoraj bawiłem się wymianą oleju. Wziąłem 20W.
Oleju, do poziomu 16,5 cm od krawędzi lagi, weszło 900ml!

Zgłupiałem w pewnym momencie bo nie wiedziałem czym się kierować, wskazówką że wejść powinno ok 750ml czy tą odległością od krawędzi. Zdecydowałem, że posłucham Jerzyka który tą drugą wskazówkę określił jako ważniejszą.

Efekt jest taki że mam prawie sztywne zawieszenie. Kiepsko jest przy hamowaniu bo nie wyczuwam kompletnie kiedy koło pójdzie w poślizg. Ale pojeżdżę jeszcze i zobaczę jak to jest.
_________________
 
 
   
danio 
danio

Wiek: 47
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 269
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-05-30, 10:42   

ja skończyłem również , oleju z dobrej lagi wyleciało 730 ml, po zalaniu na 16,5 cm wlałem podobnie . Wyjecię starego uszczelniacza - dramat , wybijałem pretem miedzianym od dugiej strony . zalecam sciągacz, którego ja miałem tylko pół bo reszta gdzieś zginęła , więc w ramię od sciągacza waliłem pretem z drugiej strony , jeszcze musze lagi podokrecac bo albo klucz albo sruby sie wycierały , te sruby w capo to lipa , myśle o ich wymianie na nowe
_________________
capo capo(-:

http://pl.fotoalbum.eu/xl1100/a591172
 
   
danio 
danio

Wiek: 47
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 269
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-05-30, 14:42   

koledzy jeszcze pytanie , ukręciłem śrubę na dole w ladze przy osi przedniego koła , tą która sciska oś po stronie nakrętki od strony koła , muszę to rozwiercać , bo wygląda że ta śruba nie jest bardzo istotna ?????

I jeszcze pytanie może macie gdzieś momenty z jakimi dokręcać lagi w półkach bo ąż sie boję ich ukręcić ???,
dokręcam małym kluchem na krótkiej rączce a na dole się ukręciła
_________________
capo capo(-:

http://pl.fotoalbum.eu/xl1100/a591172
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-05-30, 15:53   

Cytat:
I jeszcze pytanie może macie gdzieś momenty z jakimi dokręcać lagi w półkach bo ąż sie boję ich ukręcić ???

25Nm, wszystko masz w manualu - rozdział 7.7.1 .
_________________
Caponord 2003
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-30, 19:38   

Co do oleju, to nie ma sensu wlewać 10W. Polecam przynajmniej 15W.
Nie stosuje praktyk związanych z pomiarem ilości oleju w ladze. Leję tyle ile podaje manual i jak narazie na 3 czy tam 4 wymiany oleju nie było problemów z betonowym zawieszeniem ;-)
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12