Nareszcie mam upragnione Capo
pochodzi od forumowicza goralkgb (o czym dowiedziałem się później...znaczy "wyszło" przy sprzedaży)
Nawet nie przeszkadza mi spalanie (8.2) BANAN mam ciągle na pysku, ale najważniejsze to że w czasie dzisiejszej wycieczki z moją kobitką było..... MISIUUU.... jedziemy gdzieś jeszcze :D:D:D
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Mapy to podstawa bo po mieście nie da się jeździć :/ a wynik spalania uzyskałem na A4 Wrocek-Katosy ..obiecałem sobie nie przekraczać 140 km/h...... wolniej nie jechałem :)
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2014-03-30, 21:02
Gratuluję :)
Ja po sobotniej jeździe słyszałem wołanie w głowie "Jeszcze !!! Jeszcze !!! Jeszcze !!!" ;P
A co do kobiety... Dzisiaj na rozpoczęciu sezonu w Gnieźnie koledzy własnie na swoje narzekają, że marudzą jak na moto wsiadają. To po co taka w życiu ;P
Wiek: 40 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-30, 21:28
no to faktycznie doposażona włoszka
spalanie rzędu 8L to faktycznie problem, ale mapa to nie wszystko, ja mam seryjną i pali mi 6,4L, sprawdź świeczki, przewody, zobacz czy cewki są na właściwych świecach, w sensie jak są podłączone..
Myślę że takie spalanie może być wynikiem prędkości 160-190 i częstych przyspieszeń ( łojezu jak to przyp.....a :) ) kilometry pokażą co w trawie piszczy, a mapki zapodam swoją drogą bo te szarpanie poniżej 3k obr/min i w okolicach na niskich 2-3 biegach mnie wykończy, no i pakiet startowy trzeba zapodać
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
@michajlo89 właśnie o te szarpanie :) gdy jedzie się wolno (40-50 km/h) to silnik nie wie co ma ze sobą zrobić..przyspieszać czy hamować? a jak już przyspieszać to...ogień a hamować....to hebli nie trzeba używać... taka chyba już natura kapcia że chce ciągle do przodu :)
W sumie to tak jakby moto chciało ci powiedzieć :"Chopie abo jadymy abo sie stana bo na takie pitu-pitu to sie moplika bier"
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
RESPIRATOR, pierwsze moje podejrzenie również padło na którąś z cewek. Tylko, że po złączu serwisowym nie wywala żadnych błędów EFI. Też tak było w Twoim przypadku?
1. Wyłączony zapłon, łączę małą wtyczkę diagnostyczną po lewej stronie.
2. Killswitch na OFF
3. Przekręcam kluczyk
4. Killswitch ON i patrzę co się dzieje na wyswietlaczu
a i tak poza tym zauważyłem, że nie za każdym razem słychać pompę paliwa.
Witam panowie 2-e tankowanie i wyszło spalanie prawie 7/100 więc raczej coś nie teges.... jazda emerycka, na autobanie wiecej jak 110 nie jechałem (no może 40 sek) po mieście bez szaleństw. Mam panowie pytanie czy to normalne że lampka EFI mruga sobie radośnie przy załączonym zapłonie i kilsłicz na "on"??, przy "off"(moto można odpalić) lub wyciągniętej stopce bocznej( syg lampką) lampka nie zapala się
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum