Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-27, 19:47
Nie zależy to od modelu motocykla, po prostu w 2007 roku po wielu badaniach i testach spece z Rotax doszli do wniosku ,że silniki z krótkim filtrem nie są wystarczająco dobrze smarowane. Tzn. z uwagi na ograniczoną przepustowość krótkiego filtra, cyrkulacja oleju podczas ostrzejszego zapier...ia jest niezadowalająca. Dlatego Aprilia zobowiazała swoich dealerów aby obowiązkowo wymieniali filtry w Rotax V990 własnie na długie wersje.
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-28, 00:19
Ostatnio ściągałem taki zestaw dla siebie, koszt to 291zł , bez filtra. Przy okazji wymiany warto zainwestowac trochę więcej i kupić nowy o-ring. Nie jest on tani bo z tego co pamiętam kosztuje ok 30-40zł ale przynajmniej mamy pewność , że nic nie bedzie ciekło. Jeśli są chętni, to nie ma problemu czekam na zamówienia
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-28, 10:37
No można i taniej , ale w sporadycznych przypadkach. Uczulam na jedną , dość istotną kwestię, jak doliczysz szipping ok 30EURO + koszty przelewu to zrobi ci się kwota ok 280zł a i jeszcze musisz na własną rekę dobrać dłuższe śruby.
Ja oferuje dekiel i oryginalne, ocynkowane śruby Aprili
[ Dodano: |1 Lut 2012|, o 22:06 ]
Nie słyszałem o usterkach silnika związanych z eksploatacją na standardowym filtrze. Ten post jest czysto informacyjny po prostu byłem ciekawy jaki odsetek Caponordów na tym jeździ. Nie chodziło mi o straszenie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum