Pierwsze co zobaczyłem to cewki zapłonowe od Renault scenic.
Ale samael - cewki od renówki w Capo to nic złego. Cewka to nie jakaś kosmiczna technologia stworzona do danego typu silnika. To tylko takie "cuś" co ma iskrę robić a ta od renówki pasuje jak trzeba i nie kosztuje góry plnów . Komuś padły oryginały i wsadził renówkowe bo tańsze Wiele Caponordów tak ma porobione i Twój nie jest wyjątkiem.
[ Dodano: 2017-08-31, 13:49 ]
KKK napisał/a:
Jakbyś poczytał forum to byś wiedział od czego pasują cewki i dlaczego akurat takie a nie inne.
Ale co ja tam się znam...
Witam kolegę i polecam lekturę podpiętych tematów oraz http://caponord.cba.pl/ wtedy nie będziesz się pogrążał i już gdzieś to chyba dzisiaj pisałem ...czytać-szukać- potem pytać ( 90% odpowiedzi już jest na forum)
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
jejuuuuuuuuu to naszych Capo pasują cewki od renówki , łoj ja głupi z włoch ściągałem oryginalne
samael88
Dołączył: 25 Sie 2017 Posty: 15 Skąd: Lubin
Wysłany: 2017-08-31, 19:03
Możecie drwić , nie znam się tak na moto, postawcie się w mojej sytuacji , kupujesz moto , pada po 3 , 4 miesiącach , gaśnie w trasie , dajesz do mechanika i już na starcie kręci nosem bo cewki nie takie , bo tu coś przerobione, nie znam się tak na moto, o samochodach trochę wiem , tak odnoszę wrażenie że na tym forum zamiast pomocy jest atak , co byście zrobili w mojej sytuacji , moto gaśnie w trasie , nikt nie wie gdzie szukać i durne podpowiedzi typu guziczek naciśnij czy coś są chyba nie na miejscu . Jeżeli tyle znawców tu jest od capo to proszę jakąkolwiek diagnozę gdzie szukać , mam jakieś pojęcie nie jest to guzik , nóżka itd.
Dla następnych komentujących , rozrusznik kręci , zegary czasami szaleją i brak iskry , o cewkach wspomniałem bo się zastanawiałem np jak jedna padnie czy komputer nie zablokuje np zapłonu i też jest faktem że nie jestem fanem przróbek izolacja lutownica , jak zaprojektowali tak powinno być
Ot i nam się samael88 obraził a ledwie sześć dni na forum. Kolego bez obrazy - więcej dystansu...A tak po prawdzie to oryginał nie zawsze jest najlepszy. Ludzie robiący przeróbki i adaptacje robią to po to by żyło się łatwiej ale jak chcesz to rób jak fabryka ale to tanio nie będzie i dobrze wcale. Pozdrawiam kolegę i życzę bezawaryjnej eksploatacji kapcia
_________________ WSK125-dawno dawno temu
MZ ETZ250 dawno temu
Aprilia ETV Caponord'2001 już nie
Aprilia ETV Caponord'2006 teraz
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2017-08-31, 19:21
Kolego a gdzie byłeś przed kupnem motka?To nie zapoznałeś się z typowymi "+" i"-" tego modelu? Teraz oczekujesz a żeby ktoś bez widoku motka go Tobie naprawił pisząc to czy tamto.
Zaznajomienie się z modelem przed jego kupnem to jak amen w pacierzu ,no chyba , że kto nie wierzący!
EFI 1,lub -1 to tylko wskazanie położenia wył.zaplonu a niektórzy tu już elaboraty piszą o klemach,stopkach itp.
Jakbyś byś chciał to dawno byś już zdobył tel do kogoś z nas i opowiedział co się stało i co zrobić.Bo pisząc to se możemy do usranej śmierci.
Nikt to Tobie źle nie życzy tylko wymagamy pewnego poziomu zaznajomienia się z wiedzą opisaną na forum.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 724 Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2017-08-31, 19:55
samael88 napisał/a:
Możecie drwić , nie znam się tak na moto, postawcie się w mojej sytuacji , kupujesz moto , pada po 3 , 4 miesiącach , gaśnie w trasie , dajesz do mechanika i już na starcie kręci nosem bo cewki nie takie , bo tu coś przerobione, nie znam się tak na moto, o samochodach trochę wiem , tak odnoszę wrażenie że na tym forum zamiast pomocy jest atak , co byście zrobili w mojej sytuacji , moto gaśnie w trasie , nikt nie wie gdzie szukać i durne podpowiedzi typu guziczek naciśnij czy coś są chyba nie na miejscu . Jeżeli tyle znawców tu jest od capo to proszę jakąkolwiek diagnozę gdzie szukać , mam jakieś pojęcie nie jest to guzik , nóżka itd.
Dla następnych komentujących , rozrusznik kręci , zegary czasami szaleją i brak iskry , o cewkach wspomniałem bo się zastanawiałem np jak jedna padnie czy komputer nie zablokuje np zapłonu i też jest faktem że nie jestem fanem przróbek izolacja lutownica , jak zaprojektowali tak powinno być
Napiszę po raz kolejny czytać , czytać , czytać na tym forum jest wszystko tylko trzeba czytać , napisałem żebyś kliknął czerwony guziczek i już byś wiedział że -1 to żaden błąd .
Jak sprawdziłeś czujnik nóżki bocznej jeśli mogę .....
_________________ APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 457 Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2017-08-31, 20:12
fakir napisał/a:
Jak sprawdziłeś czujnik nóżki bocznej jeśli mogę .....
Fakir chciałem coś napisać dodać od siebie ale się powstrzymam😎ponieważ nasz nowy kolega samael88 nie ma dystansu do siebie i odbiera NAS jak wrogów - zirytowany odpowiedziami na jego pytania. KOLEGO prawda jest taka że sam pamiętam jak dołączyłem do tego grona i również miałem problemy z Capciem tak na marginesie jak większość z nas - i nie oczekiwałem natychmiastowej odpowiedzi tylko czytałem czytałem czytałem ..szukałem a jak nie znalazlem pytałem mądrzejszych kolegów od siebie ba... nawet otrzalem pomoc w postaci tel. I rozmów "co i jak" a sam nie majstruje przy kapciu i tez dałem rade...wiec wyloozuj weź głęboki oddech potem wdech i dasz rade ---a przede wszystkim dystans i uśmiech. NIKT Z TU OBECNYCH nie ma zamiaru nikogo poniżać lub wyśmiewać
.Jest nas naprawdę mało i każdy każdemu pomoże
Powodzenia 😀
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
Wiek: 69 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 586 Skąd: Piła
Wysłany: 2017-09-01, 12:25
gigas napisał/a:
(...) nasz nowy kolega samael88 nie ma dystansu do siebie i odbiera NAS jak wrogów (...) NIKT Z TU OBECNYCH nie ma zamiaru nikogo poniżać lub wyśmiewać (...)
Łeeee! Jestem przekonany, że wcale a wcale nie jesteśmy 'wrogami' w oczach nowego kolegi z Lubina. Owszem, część wpisów mogła wstrząsnąć i nawet zmieszać dziewiczego uczestnika Forum, lecz co do pierwszych lodów, to mam nadzieję, że zostały przełamane
Jesli chodzi o drugą część użytego cytatu, to nie zgodzę się z gigasem, bo świętym i niezbywalnym prawem każdego forum jest fala, czyli właśnie poniżanie i wyśmiewanie świerzaków Dodatkowo na osłodę także darcie łacha pod wszelkimi możliwymi postaciami
No cóż, nie każdy to wytrzymuje, ale kto wyjdzie cało z takiej kotowni, ten wart jest Caponorda i uznania Loży Szyderców!
_________________ Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
Wiek: 55 Dołączył: 04 Maj 2015 Posty: 81 Skąd: Małomice
Wysłany: 2017-09-01, 16:43
Witam kolege. Mieszkam blisko ciebie bo jakies 70km. Troche że tak to okresle grzebalem w tym moto wiec zawsze moge w czyms pomoc. Jak co to pisz na priv, no i oczywiscie zapraszam. Szydercami z forum sie nie przejmuj ale wiec ze czesto dzieki forum mozna po kosztach zalatwic tematy a nie placic gory pieniedzy nedznym mechanikom. Pozdrawiam
[ Dodano: 2017-09-01, 18:00 ]
Wiedz - mialo byc
_________________ Caponord 2001
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2017-09-03, 10:34
samael88 napisał/a:
dajesz do mechanika i już na starcie kręci nosem bo cewki nie takie , bo tu coś przerobione
Powiem tak... zmień mechanika albo sam usiądź do tematu. Jakby cos wiecej wiedzial o Kapciu to by farmazonów nie pierdylił.
Jesli znasz sie troche na 4 kółkach to dasz sobie radę. Uwierz, totalna noga w mechanice ci to mówi ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum