[ Dodano: 2014-03-31, 21:57 ]
chociaż ja zrobiłem jeszcze inaczej.
z cewki oryginalnej Sagem wydłubałem(po wcześniejszym rozkruszeniu tego szarego plastiku na końcu) element łączący cewkę z kablem WN, czyli sprężynkę z bolczykiem i wsadziłem to w miejsce sprężynki która pokarze Ci się po zdjęciu gumowego kondonika w cewce BERU, BOSCH, czy VALEO. Zostawiasz tylko taką koronkę która jest pod sprężynką i masz lepiej jak w oryginale i nie ma potrzeby tworzyć śrubki z beczułką od świecy.
Mam nadzieję że zrozumiałeś moją instrukcję
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
Nie wiem tak do końca o co Ci chodzi bo Twoje fotki nie działają
Instrukcja jaką wrzucił RESPIRATOR, jest chyba czytelna.
Ja bolczyk robię z miedzianych śrubek (chyba M4) obcinając im łepek. Później nakręcam kopułkę od świecy i kontruje ją nakretką. Całość wkręcam w sprężynke która jest w cewce i gra gitara.
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Nie no dzięki panowie, teraz już wiem jak się bezboleśnie do tego zabrać, jesteście spoko :)
[ Dodano: 2014-04-01, 17:13 ]
Cewka podejrzana o zuzycie wymieniona, narazie sie jeszcze nie bryknąłem zeby sprawdzic czy sie polepszylo, nagralem natomiast filmik charakteryzujacy prace silnika. Wszystko w normie wg Was? Czy zbyt nierowno chodzi tak na wirtualne oko i ucho?
Koledzy odnowię temat.
Jestem nowy i niedawno zakupiłem Capo 2002
Po przyprowadzeniu nie jeździłem bo nie było czasu ale moto jechało jak złoto, dzisiaj po odpaleniu czuję że chodzi tylko jeden gar :((((
PUMEX czy olsztyn to ten warmińsko-mazurskie, bo to u mnie pod nosem i prosiłbym Cię o pomoc ?
Zauważyłem że są po dwie świece na gar , czyli cewki są cztery.Czy to możliwe że padły dwie na jednym cylindrze ?
TENrobak czy mógłbyś zapodać jakiegoś manuala jak dostosować cewkę od renaulta i jaka to dokładnie cewka?
_________________ Wczesniej - Vstrom DL 650
Teraz - Caponord 2002
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2015-06-25, 17:09
Krzycho43 napisał/a:
Koledzy odnowię temat.
Jestem nowy i niedawno zakupiłem Capo 2002
Po przyprowadzeniu nie jeździłem bo nie było czasu ale moto jechało jak złoto, dzisiaj po odpaleniu czuję że chodzi tylko jeden gar :((((
PUMEX czy olsztyn to ten warmińsko-mazurskie, bo to u mnie pod nosem i prosiłbym Cię o pomoc ?
Zauważyłem że są po dwie świece na gar , czyli cewki są cztery.Czy to możliwe że padły dwie na jednym cylindrze ?
TENrobak czy mógłbyś zapodać jakiegoś manuala jak dostosować cewkę od renaulta i jaka to dokładnie cewka?
A jaki kod błędu wyskakuje ?? Najlepiej Beru założyć jak już.
A poza tym kolego trzeba przeryć forum. Kopalnia wiedzy. Każdy z nas tak robił :P
No właśnie nie ma błędów, jak przekręcę kluczyk to miga mi EFI a jak wcisnę ten czerwony przy manetce to gaśnie i nie ma kodów na wyświetlaczu tylko godzina
[ Dodano: 2015-06-25, 18:27 ]
Wiem że forum to kopalnia wiedzy ale wolałbym zdzwonić sie z kims kto ma capo od dawna i kto grzebał już przy cewkach i świecach.
[ Dodano: 2015-06-25, 19:06 ]
Sprawdziłem kody i pokazuje mi tylko 1 lub -1 w zależności od położenia czerwonego przycisku.
Więcej żadnych błędów.
_________________ Wczesniej - Vstrom DL 650
Teraz - Caponord 2002
Uszkodzenie przewodu bądź niedokładne połączenie kabla ze świecą nie jest sygnalizowane świeceniem się EFI.
Sprawdzałeś iskrę na świecy, sprawdzałeś połączenie kabli, zamieniłeś cewki miejscami itp?
Koledzy dzieki za podpowiedzi.
Zadzwoniłem do poprzedniego właściciela i powiedział żebym podładował baterię bo już miał taką sytuację........
Moto chodzi jak złoto....:)
Ale dzięki za pomoc.
_________________ Wczesniej - Vstrom DL 650
Teraz - Caponord 2002
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2015-06-25, 23:26
EFI 1 to kod słabego aku, jeśli dobrze pamietam. Miałem to ostatnio :(
Kapcia mam od grudnia i w tymże miesiącu po przejechaniu 300 km, padła mi cewka. Cewkę już wymieniłem na Beru, ale mam kilka pytań. Jak złączyłem kabelki pod kanapą to wyskakiwał mi tylko błąd nr 1, a byłem pewny, że poszła mi cewka, bo mrugała kontrolka EFI i koń zaczął lekko szarpać. Oczywiście sprawdziłem tradycyjną metodą odkręcając świecę, ale się zastanawiam czy jak jest więcej błędów to można je jakoś przełączać? Drugie pytanie, czym grozi jazda z niesprawną cewką oprócz dyskomfortu jazdy. Chodzi mi o sytuacje awaryjne, czy np. przejechanie 100 km do domu grozi poważniejszymi uszkodzeniami?
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1090 Skąd: Wawa
Wysłany: 2016-04-06, 11:03
Sumik napisał/a:
Kapcia mam od grudnia i w tymże miesiącu po przejechaniu 300 km, padła mi cewka. Cewkę już wymieniłem na Beru, ale mam kilka pytań. Jak złączyłem kabelki pod kanapą to wyskakiwał mi tylko błąd nr 1, a byłem pewny, że poszła mi cewka, bo mrugała kontrolka EFI i koń zaczął lekko szarpać. Oczywiście sprawdziłem tradycyjną metodą odkręcając świecę, ale się zastanawiam czy jak jest więcej błędów to można je jakoś przełączać? Drugie pytanie, czym grozi jazda z niesprawną cewką oprócz dyskomfortu jazdy. Chodzi mi o sytuacje awaryjne, czy np. przejechanie 100 km do domu grozi poważniejszymi uszkodzeniami?
"1" czy "-1" to chwilowy brak prundu.. :) Generalnie niegroźne..:)
Sama jazda z 1 uwaloną cewką - to dyskomfort + większe spalanie +... ryzyko że padnie druga i gar nie będzie pracować
"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2016-04-06, 14:28
Miałem niedawno ten sam problem na wyjeździe. Tak jak napisał Grzesiek -1 to brak prundu gdy np jest słabe aku albo zupełnie padł. Pierwsza sytuacja gdy klema się rozłączała, drugi gdy aku padł.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum