Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
cewka
Autor Wiadomość
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1574
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2014-03-31, 20:41   

http://www.apriliaforum.c...ion-Beru-ZS347-!-!

myślę że to Ci wystarczy

[ Dodano: 2014-03-31, 21:57 ]
chociaż ja zrobiłem jeszcze inaczej.
z cewki oryginalnej Sagem wydłubałem(po wcześniejszym rozkruszeniu tego szarego plastiku na końcu) element łączący cewkę z kablem WN, czyli sprężynkę z bolczykiem i wsadziłem to w miejsce sprężynki która pokarze Ci się po zdjęciu gumowego kondonika w cewce BERU, BOSCH, czy VALEO. Zostawiasz tylko taką koronkę która jest pod sprężynką i masz lepiej jak w oryginale :lol: i nie ma potrzeby tworzyć śrubki z beczułką od świecy.
Mam nadzieję że zrozumiałeś moją instrukcję :-)
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 40
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2014-03-31, 21:05   

Nie wiem tak do końca o co Ci chodzi bo Twoje fotki nie działają
Instrukcja jaką wrzucił RESPIRATOR, jest chyba czytelna.
Ja bolczyk robię z miedzianych śrubek (chyba M4) obcinając im łepek. Później nakręcam kopułkę od świecy i kontruje ją nakretką. Całość wkręcam w sprężynke która jest w cewce i gra gitara.
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1574
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2014-03-31, 21:21   

Cytat:

Takie pasują, a prznajmniej powinny po lekkim modzie:
OE CITROEN, PEUGEOT - 597077
OE FIAT, LANCIA, RENAULT - 9633001580
BREMI - 20306
JANMOR - JM5027
TESLA - CL135
VALEO - 245094
BERU - ZS347

http://www.engenia.com.au...ValeoCoils.html


tu masz jeszcze dodatkowe materiały dydaktyczne (oczywiście wszystko z naszego forum)
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
michajlo89

Dołączył: 05 Mar 2014
Posty: 42
Wysłany: 2014-04-01, 07:08   

Nie no dzięki panowie, teraz już wiem jak się bezboleśnie do tego zabrać, jesteście spoko :)

[ Dodano: 2014-04-01, 17:13 ]
Cewka podejrzana o zuzycie wymieniona, narazie sie jeszcze nie bryknąłem zeby sprawdzic czy sie polepszylo, nagralem natomiast filmik charakteryzujacy prace silnika. Wszystko w normie wg Was? Czy zbyt nierowno chodzi tak na wirtualne oko i ucho?

https://youtu.be/G9ZQ7v4TbNY
 
   
Krzycho43 


Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 80
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-06-25, 16:49   

Koledzy odnowię temat.
Jestem nowy i niedawno zakupiłem Capo 2002
Po przyprowadzeniu nie jeździłem bo nie było czasu ale moto jechało jak złoto, dzisiaj po odpaleniu czuję że chodzi tylko jeden gar :((((

PUMEX czy olsztyn to ten warmińsko-mazurskie, bo to u mnie pod nosem i prosiłbym Cię o pomoc ?

Zauważyłem że są po dwie świece na gar , czyli cewki są cztery.Czy to możliwe że padły dwie na jednym cylindrze ?

TENrobak czy mógłbyś zapodać jakiegoś manuala jak dostosować cewkę od renaulta i jaka to dokładnie cewka?
_________________
Wczesniej - Vstrom DL 650
Teraz - Caponord 2002
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2015-06-25, 17:09   

Krzycho43 napisał/a:
Koledzy odnowię temat.
Jestem nowy i niedawno zakupiłem Capo 2002
Po przyprowadzeniu nie jeździłem bo nie było czasu ale moto jechało jak złoto, dzisiaj po odpaleniu czuję że chodzi tylko jeden gar :((((

PUMEX czy olsztyn to ten warmińsko-mazurskie, bo to u mnie pod nosem i prosiłbym Cię o pomoc ?

Zauważyłem że są po dwie świece na gar , czyli cewki są cztery.Czy to możliwe że padły dwie na jednym cylindrze ?

TENrobak czy mógłbyś zapodać jakiegoś manuala jak dostosować cewkę od renaulta i jaka to dokładnie cewka?


A jaki kod błędu wyskakuje ?? Najlepiej Beru założyć jak już.
A poza tym kolego trzeba przeryć forum. Kopalnia wiedzy. Każdy z nas tak robił :P
 
   
Krzycho43 


Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 80
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-06-25, 17:26   

No właśnie nie ma błędów, jak przekręcę kluczyk to miga mi EFI a jak wcisnę ten czerwony przy manetce to gaśnie i nie ma kodów na wyświetlaczu tylko godzina

[ Dodano: 2015-06-25, 18:27 ]
Wiem że forum to kopalnia wiedzy ale wolałbym zdzwonić sie z kims kto ma capo od dawna i kto grzebał już przy cewkach i świecach.

[ Dodano: 2015-06-25, 19:06 ]
Sprawdziłem kody i pokazuje mi tylko 1 lub -1 w zależności od położenia czerwonego przycisku.
Więcej żadnych błędów.
_________________
Wczesniej - Vstrom DL 650
Teraz - Caponord 2002
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-25, 18:57   

Uszkodzenie przewodu bądź niedokładne połączenie kabla ze świecą nie jest sygnalizowane świeceniem się EFI.
Sprawdzałeś iskrę na świecy, sprawdzałeś połączenie kabli, zamieniłeś cewki miejscami itp?
 
 
   
Krzycho43 


Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 80
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-06-25, 20:07   

Koledzy dzieki za podpowiedzi.
Zadzwoniłem do poprzedniego właściciela i powiedział żebym podładował baterię bo już miał taką sytuację........
Moto chodzi jak złoto....:)
Ale dzięki za pomoc.
_________________
Wczesniej - Vstrom DL 650
Teraz - Caponord 2002
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2015-06-25, 23:26   

EFI 1 to kod słabego aku, jeśli dobrze pamietam. Miałem to ostatnio :(
 
   
Krzycho43 


Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 80
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2015-06-26, 06:16   

janciovodnik napisał/a:
EFI 1 to kod słabego aku, jeśli dobrze pamietam. Miałem to ostatnio :(

O widzisz , dzięki przyda sie ta wiedza.
A jkie aku polecacie zakupić do Apki ?
_________________
Wczesniej - Vstrom DL 650
Teraz - Caponord 2002
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2015-06-26, 09:30   

prosze bardzo: http://caponordforum.cba.pl/viewtopic.php?t=385
Ja zakupiłem Yuasę ale na różnych chłopaki latają :)
 
   
Sumik 

Wiek: 37
Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 21
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-04-06, 10:05   

Kapcia mam od grudnia i w tymże miesiącu po przejechaniu 300 km, padła mi cewka. Cewkę już wymieniłem na Beru, ale mam kilka pytań. Jak złączyłem kabelki pod kanapą to wyskakiwał mi tylko błąd nr 1, a byłem pewny, że poszła mi cewka, bo mrugała kontrolka EFI i koń zaczął lekko szarpać. Oczywiście sprawdziłem tradycyjną metodą odkręcając świecę, ale się zastanawiam czy jak jest więcej błędów to można je jakoś przełączać? Drugie pytanie, czym grozi jazda z niesprawną cewką oprócz dyskomfortu jazdy. Chodzi mi o sytuacje awaryjne, czy np. przejechanie 100 km do domu grozi poważniejszymi uszkodzeniami?
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1090
Skąd: Wawa
Wysłany: 2016-04-06, 11:03   

Sumik napisał/a:
Kapcia mam od grudnia i w tymże miesiącu po przejechaniu 300 km, padła mi cewka. Cewkę już wymieniłem na Beru, ale mam kilka pytań. Jak złączyłem kabelki pod kanapą to wyskakiwał mi tylko błąd nr 1, a byłem pewny, że poszła mi cewka, bo mrugała kontrolka EFI i koń zaczął lekko szarpać. Oczywiście sprawdziłem tradycyjną metodą odkręcając świecę, ale się zastanawiam czy jak jest więcej błędów to można je jakoś przełączać? Drugie pytanie, czym grozi jazda z niesprawną cewką oprócz dyskomfortu jazdy. Chodzi mi o sytuacje awaryjne, czy np. przejechanie 100 km do domu grozi poważniejszymi uszkodzeniami?


"1" czy "-1" to chwilowy brak prundu.. :) Generalnie niegroźne..:)
Sama jazda z 1 uwaloną cewką - to dyskomfort + większe spalanie +... ryzyko że padnie druga i gar nie będzie pracować ;-)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2016-04-06, 14:28   

Miałem niedawno ten sam problem na wyjeździe. Tak jak napisał Grzesiek -1 to brak prundu gdy np jest słabe aku albo zupełnie padł. Pierwsza sytuacja gdy klema się rozłączała, drugi gdy aku padł.
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10