Wysłany: 2009-04-26, 06:18 Witam
Heloł :) Mam na imie Paweł, jestem studentem. Pochodzę z Podkarpacia a obecnie na emigracji w Krakowie. Przez ostatnie 2 sezony jeździłem Banditem ale od tamtego roku choruję na włoszczyznę w bardzo zaraźliwej formie czyli Caponord :) Wczoraj sprzedałem swojego Bandziorka i obecnie szukam Capcia. Mam nadzieję, że nie będzie to trwało wieczność. Pozdrawiam
Wysłany: 2010-05-18, 12:21 Capo
w okolicach Dukli za Rzeszowem jest Capo 2002 do kupienia ale nie znam szczegółów, mogę dać namiar na gościa. Sam od niego kupowałem.Sprzęt z Włoch byłby.
w okolicach Dukli za Rzeszowem jest Capo 2002 do kupienia ale nie znam szczegółów, mogę dać namiar na gościa. Sam od niego kupowałem.Sprzęt z Włoch byłby.
Pozdrawiam
Many
Many to niezłą trasę miałeś po moto
Ja kupiłem też zaraz obok Dukli. To może być ten sam facet. Coś wspominał ze będzie miał na wiosnę kolejnego Caponorda. taki wysoki blondyn ~26lat. ?? To ten? To chyba jakiś diler Capo na Polske
Młody dopiero teraz Cię skojarzyłem, jakby nie te deszcze to już miałbym motocykl przy sobie. No, ale czuj duch, już wkrótce.
Faktycznie jakieś zagłębie... Ja 5-6 lat temu pojechałem pod Rzeszów zobaczyć lekko rozbitego Capo. Nie był mocno stuknięty, ale kierownica była skrzywiona i czacha połamana. Wyrwany przedni błotnik zobaczyłem dopiero jak się nim przejechałem, bo zablokował mi przednie koło i zaliczyłem spektakularną glebę! Podniosłem sprzęta z asfaltu i powiedziałem panu, że bardzo fajny, ale jednak nie biorę...
_________________ Pesymista, to dawny optymista, który po prostu zaczął myśleć realnie...
Wysłany: 2010-05-20, 14:32 Capo
Tam w okolicy ściągają kolesie z Włoch sprzęty. Dealer na Polskę jest chyba w Zielonej Górze, ode mnie zresztą wszędzie daleko po sprzęty, samochód też tam kupowałem tylko że w Gorlicach 15 km od miejsca gdzie potem jeździłem po Capo.
Zapraszam kiledyś na Poldasie zobzczycie jak to daleko od Was:)
No może oprócz Krzyśka z Marek.