Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z wolnymi obrotami
Autor Wiadomość
samael88

Dołączył: 25 Sie 2017
Posty: 15
Skąd: Lubin
Wysłany: 2018-08-09, 08:03   Problem z wolnymi obrotami

Witam wszystkich. W sumie zaczeło się tak dziwnie ze po zatankowaniu benzynki 95 aprilka gasła na wolnych , byłem przekonany że to benzyna i po zatankowaniu 98 wszystko było ok , zdziwiło mnie to bo w jeżdżeniu nie było różnicy , chciałem to jeszcze sprawdzić i ponowiłem próbę i to samo gasła na wolnych . Po wyłączeniu zapłonu i ponownym odpaleniu wracało do normy ale na chwile (samo ponowne zapalenie bez wyłączenia i włączenia zapłonu nic nie dawało ) . Teraz pojawił się kolejny problem na benzynie 98 trzyma 2500 obrotów kolejna dziwna sprawa ze po włączeniu luzu obroty spadają na 2000, działo się to sporadycznie lecz teraz jest cały czas . Moim zdaniem aprilka jezdzi normalnie poza wolnymi obrotami Macie jakieś pomysły
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2018-08-09, 08:35   

hejka, a powiedz prosze co robiłes z czynności serwisowych, świetece, przewody, silnik krokowy, sprawdziłes podciśnieniowe weżyki itd?
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2018-08-09, 09:20   

IMO silnik korkowy...:)
Ale... może też ... masz po prostu syf w zbiorniku paliwa.. i filterek w zbiorniku, Ci się przytyka/oddtyka w zależności od widzimisię grawitacji.:) ( miałem tak w Yamaszce , ale ona miała wiecej lat i metalowy zbiornik :) )
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2018-08-09, 09:25   

samael88, u mnie powodem szalejących wolnych były sparciałe wężyki podciśnienia. Po wymianie musiałem jeszcze zrobić reset TPS i teraz jest ideal :-P
... Jak już będziesz miał krokowca w zasięgu wzroku to też polecam wyczyścić /jest po tej samej str co wężyki /
_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
samael88

Dołączył: 25 Sie 2017
Posty: 15
Skąd: Lubin
Wysłany: 2018-08-09, 22:36   

Sprawdzę wszystko w weekend i dam znać . Dziękuje za pomoc
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 11