Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
POMOCY bezpiecznik 30 A
Autor Wiadomość
sajgon 
ETV 1000 2003 red

Wiek: 44
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 18
Skąd: wrocław
  Wysłany: 2018-07-31, 23:39   POMOCY bezpiecznik 30 A

Witam wszystkich mam mały bardziej duży problem bo nie mogę ogarnąć
A wiedz to byli tak dzień wcześniej zrobiłem swoim kapo 800km na drugi dzień pojechałem do pracy zgasilem moto i już nie odpaliłem:( problem polega na tym że ciągle wywala bezpiecznik 30A kolor biało-czerwony ,przekaźniki chyba dobre bo dają dźwięk jak by zalanczali się. Już go przegrałem prawie całego i nie mam pojęcia o co kaman.bezpiecznik się przelała przy przeliczeniu czerwonego przycisku przy kierownicy z prawej strony .po za tym wszystko jest .

POMOCY POMOCY
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-08-01, 10:06   

Czyli przełączysz killswitch w pozycję do odpalenia moto i 30A bezpiecznik (pod siedzeniem ) leci ??? samnajpierw bym powyciągał przekaźniki i spróbował, w tym czasie ma tylko pompa ruszyć więc coś może być z pompą paliwa.... chyba że coś źle opisujesz
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2018-08-01, 10:39   

Sajgon zapytaj "kolegów" z pracy, bo najwyraźniej któryś ewidentnie Cię nie lubi :-)

Tak na marginesie takie pytanko, Sajgon Ty jesteś Polakiem czy pochodzisz z innego kraju ?
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
sajgon 
ETV 1000 2003 red

Wiek: 44
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 18
Skąd: wrocław
Wysłany: 2018-08-01, 17:34   

;) tak jestem Polakiem rodowity Sajgon to ksywa
A co do kapo to nikt nie grzebał i tak jak napisałem wywala bezpiecznik tylko jak przelancze przycisk ,a zbiornik zdjęty i też wywala nie rozumie dlaczego?

[ Dodano: 2018-08-01, 17:38 ]
Czy killswixh jest tylko od pompy paliwa ? Jak wyciągnę przekaźnik to nie wywala ale nie ma iskry Jak przemienia przekaźniki bo są dwa takie same to to samo jest .przekaźniki słychać jak się przelanczają.
 
   
Stiopa 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 57
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 313
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-08-01, 21:20   

Ja pierdolę :shock: :shock: :shock:
w zasadzia to nie bardzo wiadomix o co kaman. trudno cos powiadziac bo cala energia moja zuzywa na rozkmina przeczytala pytanie .

Chłopie , czytaj co piszesz bo żal dupę ściska . Nie z powodu nicka Respirator pytał czy nie jesteś obcokrajowcem . Ten post wygląda jak tłumaczony translatorem . Chociaż translator przynajmniej błędów ortograficznych nie robi .
_________________
"Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
 
   
sajgon 
ETV 1000 2003 red

Wiek: 44
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 18
Skąd: wrocław
Wysłany: 2018-08-01, 21:34   

He he przepraszam za literówkę, co mam napisać jaśniej i czego nie rozumiesz Co napisałem .
 
   
Stiopa 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 57
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 313
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-08-01, 21:54   

Wszystko rozumiem ale chodzi mi o formę wypowiedzi . Nie wymagam stylu akceptowalnego przez profesora Miodka ale odrobiny staranności w pisaniu . Kora mózgowa mi się marszczy kiedy usiłuję to przeczytać a w końcu chciałbym w miarę możliwości pomóc :-D .

Skoro zbiornik, jak piszesz zdjęty a bezpiecznik leci to awarię pompy paliwa możesz wykluczyć .
_________________
"Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
Ostatnio zmieniony przez Stiopa 2018-08-01, 22:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2018-08-01, 21:59   

Stiopa nie każdy miał do szkoły z górki :-) Sajgon przejrzyj kable zasilające pompę paliwową, może tam jest zwarcie. Nie są nigdzie podejrzanie załamane albo przetarte ?
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
Stiopa 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 57
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 313
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-08-01, 22:05   

A killswitch odcina tylko pompę ? Chyba nie .
_________________
"Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
 
   
sajgon 
ETV 1000 2003 red

Wiek: 44
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 18
Skąd: wrocław
Wysłany: 2018-08-01, 22:07   

Dziękuję bardzo za chęci;) napiszę jeszcze raz wywala mi bezpiecznik 30A główny kolor kabla z którego wychodzi jest czerwono biały.,jak bak paliwa jest zdjęty wywala też bezpiecznik ..przekaźniki się załanczają tak myślę bo słychać klik,inaczej nie mam jak ich sprawdzić. Jak wyciągnę jeden przekaźnik to moto się uruchamia ale brak iskry .Może to być może zwarcie na przełączniki? Czy przekaźniki? Jest walnięty ?

[ Dodano: 2018-08-01, 22:08 ]
Wszystkie kable są ok
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2018-08-01, 22:11   

Pompę obsługują właśnie te dwa przekaźniki o których mówisz
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
sajgon 
ETV 1000 2003 red

Wiek: 44
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 18
Skąd: wrocław
Wysłany: 2018-08-01, 22:18   

Zbiornik zdjęty jeden przekaźnik wyjęty wszystko chodzi ale nie ma iskry Jak wsadzę przekaźnik to bezpiecznik kaput:/ kable wszystkie całe bez przetarć .

[ Dodano: 2018-08-01, 22:20 ]
Może na przełączniku gdzieś łapie masę na kierownicy i jest zwarcie ?
 
   
Stiopa 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 57
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 313
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-08-01, 22:21   

A jak wyciągniesz ten jeden przekaźnik to słychać że pompa się uruchamia ? Wtedy kiedy jak piszesz brak iskry . Bo jeżeli tak to zwarcie nie jest w obwodzie pompy .
Jacek ale dwa przekaźniki są do pompy ? Może jeden jest w układzie zapłonu i gdzieś tam jest coś zwarte ?
_________________
"Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
 
   
sajgon 
ETV 1000 2003 red

Wiek: 44
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 18
Skąd: wrocław
Wysłany: 2018-08-01, 22:23   

Nie sprawdzałem bo chciałem wykluczyć pompa i zdiołem bak i bez zbiornika sprawdzam .
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2018-08-01, 22:29   

Stiopa napisał/a:

Jacek ale dwa przekaźniki są do pompy ? Może jeden jest w układzie zapłonu i gdzieś tam jest coś zwarte ?

Pewnie coś tam jest jeszcze pod nie podpięte ale po wyciągnięciu któregokolwiek pompa przestaje działać. Studiowaliśmy to kiedyś z Ś.P. Słoniem i wychodziło na to że jeden przekaźnik steruje drugim w tym układzie.
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13