Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Napiecie ladowania
Autor Wiadomość
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-06, 22:19   

ja bym wymienił , poniżej 13V to nie ładowanie więc ... :-) ahh te Włoszki kapryśne :mrgreen:
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2013-05-06, 23:30   

Niezależnie od stanu kostek zamiast wymieniać regulator zrób baypass i powinno być dobrze :)
Tak jak pisze jagiel, ładowanie poniżej 13V to nie ładowanie...
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
Maciek 
Maciek

Wiek: 48
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-05-07, 00:42   

zawziąłem się, polazłem do garage i rozebrałem motonga:-)

Jeszcze raz rozebrałem w cholerę wszystkie złączki - i o dziwo te kable wychodzące z reglera kolorowe (nie żółte z kostką brązową) - na stykach/wsuwkach - były przyśniedziałe- wyczyściłem papierem ściernym elegansio wszystko przepsikałem specyfikiem (te w kostce brązowej na wszelki też) , dorwałem sie też do złaczki brązowej między cylindrami ( tam było ok ale też poczyściłem i popsikałem) . Wszyskie kostki, które były w zasięgu moich łap zostały przebadane więc jeden temat sprawdzony.

Jako, że przy okazji zdjąłem zbiornik, to sprawdziłem stan oringów na złaczkach paliwowych - jest ok , ale wymieniam. Do czyszczenia filtr K&N (dostał w dupę po Mołdawii a zrobione ma od ostatniego czyszczenia tylko ze 7 tys.) . Jutro mycie filtra , do wyschnięcia , składam wszystko do kupy , odpalam i mierzę napięcia. Ja będzie dalej lipa , to kolejny temat rzeźba baypasa:-)

Jak złożę i po czyszczeniu styków się poprawi oczywiście dam znać:-)
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
vtec 


Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2013-05-07, 07:52   

Daj znać jaki te oringi do złączek paliwowych trzeba kupić....ja jednego na pewno muszę wymienić. A nie wiem jak to z rozmiarami wygląda, gdzie takie rzeczy się kupuje? skep z uszczelkami?
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-05-07, 07:57   

Maciek ładowania praktyczni nie masz ;-)
Coś jest nie tak, jak nie kostki to regler pada, ile ty masz przebiegu?

Oringi na złączkach zmieniam bo zawsze je ścina, kupuję w sklepie rolniczym.
 
   
Maciek 
Maciek

Wiek: 48
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-05-07, 08:15   

Przebieg mam 29 tys. i raczej prawdziwy. Moto rok 2006. Na szczęście mam Bravo Jasiu pod bokiem a i kolega Łukasz z Kamiennej Góry się pojawił wiec można zrobić też podmianę reglera na chwilkę i będzie wszystko ;-)
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-05-07, 09:49   

No ciekawy jestem efektu. Pamiętam, że na objazdówce KODY bardzo chwalił regler z Goldasa, po wymianie trzymał mu równo 14.2V.
_________________
Caponord 2003
 
   
Maciek 
Maciek

Wiek: 48
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-05-07, 10:34   

A i jeszcze ważne - wszystkie przewody w super stanie. Nic nie utlenione . Izolacja świeża i nie sztywna.

[ Dodano: 2013-05-09, 23:09 ]
No i Panowie wszystko jasne. Czyszczenie złączek g.....dało. Ładowanie na wolnych obrotach było w okolicy 13.8V a powyżej 2000 obr. spadało do 12.6V czyli kupa. No to wziąłem się. Dalej za robotę. Dzieki Jankowi (dankie Janek) , który przysłał mi foty swojego bypassa i powiedział co gdzie ma podłączone wziąłem się za rzeźbę :-o . Sprawdziłem najpierw napięcie na reglerze i miód, bo 14,5V. No to wziąłem linkę 3mm2 i zrobiłem Kapiszonowi nowe zasilanko aku😉. No i moja morda strasznie się cieszy bo na wolnych obr mam14,3V a od 2000 obr. I powyżej jest 13,7V także książka 😁. Ps. Był stresik jak plus mi przypadkiem dotknął masy a minus plusa na aku. Oj zesrałem się lekko bo przypomniało mi się jak radziliście wyciągnąć aku. Po tych cyrkach mi wszystko zgasło w pizdu i echo prądu bylo.......już szedłem do kościoła żeby przeprosić do kościoła za grzechy ale okazało się że poluzował się plus i wszystko wróciło do normy, moto zagadało i mój banan na ryju pojawił się ponownie. Tak czy inaczej na msze trza isc i podziękować stworcy😊.mam nadzieję że przez te chwilowe zwarcia nic poważnego się nie stało. Dzięki wszystkim za podpowiedzi i sugestie a szczególnie Jankowi. Mam nadzieję, że będzie wszystko żyło 😉
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
tomila xx 
tomila xx

Wiek: 40
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 30
Skąd: Poznań / Suchy Las
Wysłany: 2013-11-26, 11:13   

Sprawdzałem u siebie, po tym jak zaczął trochę słabo kręcić, łądowanie 13,5V, na większych obrotach o dziwo nie spada znacznie. Plus taki, że "nasi tu byli'' i wyrzucili już brązową kostkę i podpięli bypass. Pozostaje mi tylko podładować aku i poczekać na jazdę żeby sprawdzić jak będzie się to wszystko zachowywało w trakcie normalnej eksploatacji, sprzęt przytargany więc nie wiadomo jak długo stał.
 
   
vtec 


Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2013-11-26, 18:10   

jeśli problem mimo dobrego aku będzie się powtarzał to przekaźnik wymień - u mnie słabo kręcił , wymieniłem i po problemie.
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2013-11-27, 09:22   

Witam Tomila xx sprawdź najpierw jak spada Ci napięcie przy rozruchu... może po prostu aku w stanie agonalnym, ładowanie też z tego co piszesz nie jest wzorcowe.Pozdrawiam
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2014-04-13, 14:02   

pytanko , mam problem z zbyt niskim prądem ładowania (poprzedni właściciel zamontował nowy regulator od hondy VT600 ), po przeczytaniu wszystkich postów dotyczących regulatorów napięcia i ładowania chciałem zrobić opisywany bypass ale zastanawia mnie jeszcze drugi schemat z tego forum
http://www.apriliaforum.c...t-Rectifier-Mod

czy ktoś w ten sposób modyfikował instalacje czy w zupełności wystarczy bypass ??
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-04-13, 19:54   Regulator

Panowie trałem na coś takiego czy korzystał ktoś z tych produktów ciekawa stronka http://www.reg_mot.republika.pl/index.html
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2014-04-14, 10:46   Re: Regulator

milośnik cap699 napisał/a:
Panowie trałem na coś takiego czy korzystał ktoś z tych produktów ciekawa stronka http://www.reg_mot.republika.pl/index.html

Z tego co pamietam to ktoś z forum założył, ale szybko padł, więc szkoda kasy...
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2014-04-15, 10:15   

Ja przerabiałem w sensie męczyłem się z ładowaniem w Dragu, te dwie stronki mi pomogły ustalić, że alternator jest dobry i padła jedna dioda w regulatorze napięcia:

http://www.virago.com.pl/viewtopic.php?t=5922
http://forum.motocyklisto...-krok-po-kroku/

Ogólnie regler to takie g... że wcześniej czy później padnie każdemu :P
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 10