Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Filtr Powietrza
Autor Wiadomość
wasyl 
WASYL

Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 31
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2013-02-04, 13:22   Filtr Powietrza

Gdzie się znajduję filtr powietrza ? :oops:
_________________

 
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-04, 13:34   

Pod zbiornikiem paliwa.
 
 
   
wasyl 
WASYL

Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 31
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2013-02-04, 13:44   

aa jednak ! masakra kupe roboty
_________________

 
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 40
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2013-02-04, 14:12   

wasyl napisał/a:
aa jednak ! masakra kupe roboty

Tylko tak sie wydaje :)
Zbiornik da sie podnieść bez ściągania owiewek.
Po kilkunastu akcjach podnoszenia nie zajmuje mi to więcej niz 5 min :-D
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
wasyl 
WASYL

Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 31
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2013-02-04, 14:13   

ale pewnie w 2 osoby :roll:
_________________

 
 
   
vtec 


Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2013-02-04, 14:39   

samemu też idzie szybko , aczkolwiek - rzeczywiście wygodniej i sprawniej robi się to w dwójkę.

[ Dodano: 2013-02-04, 14:40 ]
jak już odkręcisz wszystkie śrubki wchodzące w bak , luzujesz go tam pod kanapą - lekko unosisz, odłączasz złączki (2x) oraz 1 kostkę i heja do góry.
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-04, 19:44   

I jeszcze przewody przelewowe :-P
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-04, 21:53   

jak zatankowałeś pełny garnek to pomoc drugiej osoby może się przydać :-)

[ Dodano: 2013-02-04, 21:55 ]
A przewody przelewowe to najlepiej wydobyć, poluźnić przy wysprzęgliku i wyjąć je razem ze zbiornikiem, nie odpinać ich od zbiornika, przynajmniej ja tak robię.
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 40
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2013-02-04, 22:38   

wasyl napisał/a:
ale pewnie w 2 osoby :roll:

Zawsze robie sam, ale zawsze z uwagi na planowane grzebanie mam pusto w baku.

jagiel napisał/a:
A przewody przelewowe to najlepiej wydobyć, poluźnić przy wysprzęgliku i wyjąć je razem ze zbiornikiem, nie odpinać ich od zbiornika, przynajmniej ja tak robię.


podzielam, tez tak robię :)
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-02-05, 11:06   

Musi być mało paliwa, a przewody zawsze odpinam, czemu boicie się je odpinać? ;-)
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 40
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2013-02-05, 15:44   

aprilia napisał/a:
Musi być mało paliwa, a przewody zawsze odpinam, czemu boicie się je odpinać?

Nie boimy :) po prostu tak jest nam wygodniej :)
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
vtec 


Wiek: 39
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2013-02-05, 16:28   

już widzę jak je przetykacie na swoje miejsce przy składaniu :mrgreen:
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-05, 22:23   

ja to ogólnie boję się Caponordów :lol: w szczególności wymiany żarówki postojowej przedniej lampy, dziś to robiłem w motocyklu klienta i doszedłem do wniosku że muszę zatrudnić azjatyckiego praktykanta z małymi rączkami :-D
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-02-06, 08:18   

Ja tam się roboty nie boję tylko później klientowi może się czapka podnieść jak usłyszy cenę za wymianę żarówki :lol:

Nie chwaląc się będę robił projekt BMW.Silnik 5.0 v12 rozbieram, drugi 5.4 v12 rozbieram składam 5.4 na podzespołach 5.0, wkładam chip potrzebny jest do przesunięcia odcinki na 6000obr/min. i zobaczymy co z tego wyjdzie ma się pojawić w prędkości max. 3 z przodu :lol:
 
   
wasyl 
WASYL

Wiek: 44
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 31
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2013-02-08, 13:18   

jagiel napisał/a:
ja to ogólnie boję się Caponordów :lol: w szczególności wymiany żarówki postojowej przedniej lampy, dziś to robiłem w motocyklu klienta i doszedłem do wniosku że muszę zatrudnić azjatyckiego praktykanta z małymi rączkami :-D

No powiem ci że bez odkręcania innych elementów ciężko jest to zrobić,,, ja poległem
_________________

 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12