Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Co o tym myślicie?
Autor Wiadomość
ted_77 

Wiek: 47
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 19
Wysłany: 2018-01-06, 12:03   Co o tym myślicie?

Mianowicie chodzi o to, że jak odpalam kapcia to spaliny wylatujące z prawego tłumika są wyraźnie cieplejsze od wylatujących z lewego tłumiora. Sprawdziłem jak jest u kolegi w kapciu i u niego mają podobną temperaturę w obu. Dodam jeszcze że sprężanie na obu cylindrach jest równe, wartości na analizatorze różne. Podmieniłem wczoraj wtryski co nic nie zmieniło. Pomysły mi się kończą a temat nie daje mi spokoju. Moto pracuje ładnie a pali troszkę więcej od wspomnianego "kolegowego" kapcia. Czasami tylko wolne potrafi mi trzymać na poziomie 1500-1600 obr. Dodam jeszcze, że jak wykręciłem świece to na tylnym cylindrze były "mokre". Oczywiście irydy.
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2018-01-06, 13:04   

iskra ?
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
ted_77 

Wiek: 47
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 19
Wysłany: 2018-01-06, 15:48   

No iskra niby jest, silnik pracuje równo. Sprawdzę jeszcze świecą colortune.
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1836
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-01-07, 11:45   

Cewki+kable i może świece sprawdziłbym kabelki "zasilające" cewkę czy są całe
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-07, 18:56   

Jeździsz motocyklem z silnikiem w układzie "V" = różna temperatura pracy cylindrów. Dobrze ,że zima już się niedługo kończy bo kto wie jakie tematy były by poruszanie :))
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2018-01-07, 21:01   

Jagiel zgodzę się z Tobą z tym faktem podczas jazdy szczególnie silnikiem chłodzonym powietrzem ,tutaj problem przy odpaleniu zimnego silnika.
Wg mnie przy odpaleniu zimnego temp.spalin przy pomiarze na odczucie manualne dłoni powinna być taka sama.
Wiem , że może to być temat rzeka ale problem poruszony :-/
_________________
B2,V8,R5
 
   
ted_77 

Wiek: 47
Dołączył: 03 Lis 2016
Posty: 19
Wysłany: 2018-01-08, 12:01   

jagiel napisał/a:
Jeździsz motocyklem z silnikiem w układzie "V" = różna temperatura pracy cylindrów. Dobrze ,że zima już się niedługo kończy bo kto wie jakie tematy były by poruszanie :))


Jak wspomniałem u kumpla w kapciu spaliny mają podobną temperaturę po odpaleniu.
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 12