Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
powolna reakcja na odpuszczanie manetki
Autor Wiadomość
mazi


Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 96
Skąd: Górki Wielkie
Wysłany: 2015-07-09, 16:41   powolna reakcja na odpuszczanie manetki

Hej,
jakiś czas temu zdarzyło mi się tak, że przy zmianie biegów po odpuszczeniu manetki obroty nie schodziły od razu a z drobnym ale zauważalnym (i słyszalnym) opóźnieniem. Było to jednorazowe (w sensie jednego przejazdu z domu do roboty) i jakoś nie przyłożyłem do tego większej wagi ale dzisiaj problem się pojawił ponownie więc zaczynam się zastanawiać czym to może być spowodowane.
Spotkaliście się z czymś podobnym?
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2015-07-09, 21:06   

zmiana w "dół"??bo to chyba normalne(hamowanie silnikiem) a jeśli w górę to może nie do końca odbiła Ci manetka..... w sumie ciekawe
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-07-09, 21:13   

Obroty będą wyższe jeśli silnik będzie ciągnął powietrze, zacząłbym od przepustnic.
_________________
Caponord 2003
 
   
mazi


Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 96
Skąd: Górki Wielkie
Wysłany: 2015-07-10, 11:23   

Wydaje mi się że gdyby silnik łapał lewe powietrze to byłoby to zauważalne cały czas a nie tylko podczas cofania manetki. Na wolnych obrotach wszystko pracuje idealnie.
Dzisiaj sytuacja nadal występuje ale z tego co dodatkowo zaobserwowałem to tylko jeżeli obroty są pow. 4500. Przy niższych poziomach obrotów nie ma tego efektu.
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-07-10, 13:15   

mazi napisał/a:
Wydaje mi się że gdyby silnik łapał lewe powietrze to byłoby to zauważalne cały czas a nie tylko podczas cofania manetki. Na wolnych obrotach wszystko pracuje idealnie.
Dzisiaj sytuacja nadal występuje ale z tego co dodatkowo zaobserwowałem to tylko jeżeli obroty są pow. 4500. Przy niższych poziomach obrotów nie ma tego efektu.

Ja bym może zaczął od najprostszego.. nasmarowanie linek..:)
Ale co ja sie tam znam:)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-07-10, 16:10   

Linki można nowe dorobić, u mnie to kosztowało 25 zł - a smarowanie nie zaszkodzi, jeśli pomoże to będzie wiadomo gdzie problem.
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
mazi


Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 96
Skąd: Górki Wielkie
Wysłany: 2015-07-10, 19:50   

Ok, linki nasmaruje ale nie sądzę aby to było to bo tak jak pisałem, dzieje się tak tylko w konkretnym zakresie obrotów a na parkingu nie jestem w stanie tego wywołać. Dziwne.
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11