Wysłany: 2015-03-01, 19:41 regeneracja lag lub wymiana rur nośnych
Ktoś już może przerabiał temat regeneracji powierzchni rur nośnych ( lag ) ? będę się kontaktował z firmą tecrol tlt motor z Bielska czy jest możliwość regeneracji lub jaki jest koszt dorobienia nowych rur nośnych.
U mnie "serwisanci" pożal się boże napchali smaru w trakcie wymiany uszczelniaczy i ten smar pięknie zbierał brud z rury i pouszkadzał powierzchnię rury. Chciałbym się zorientować w kosztach. Po 10 tys km od wymiany uszczelniaczy jedna laga już się zaczyna pocić.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2015-03-01, 21:09
w tecrolu rura 350zł detal dla klienta. Osobiście tego nie robią tylko gdzieś zamawiają. Osobiście zamawiam od nich towar i ostatnio 2 tyg czekałem na rury do VS 800 bo skądś szły...
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
z ciekawości napiszę do firmy we Wrocławiu jaki byłby koszt ściągnięcia warstwy chromu i nałożenia nowej warstwy chromu technicznego, jak będę miał info to napiszę jak sprawa wygląda
[ Dodano: 2015-03-01, 22:10 ]
normalnie to italiani lubią kroić :) techniczny koszt wykonania x przelicznik marży wynoszący 10 i wychodzi ich cena :)
Hejka, ciekaw jestem jak wyszłoby chromowanie - bo powierzchnia musi być idealnie równa na moje - pewnie jakoś maszynowo to polerują pod nowe chromowanie?
[ Dodano: 2015-03-02, 08:26 ]
ach i nie koniecznie musi to taniej wyjść - bo to mozolna praca. Chyba lepiej zamówić te za 700 zł nowe
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2015-03-02, 10:33
kiedyś regenerowałem rurę nośną od Crf 450 i pamiętam że wychodziło taniej niż nowa rura. Mam dojścia do chromowania, anodowania itp. mogę się zapytać, tylko kto się odwarzy poświęcić rury na próbę :D
A co do polerowania... Wszystko jest nakładane metoda galwaniczną więc jeżeli materiał bazowy nie jest uszkodzony to grubość warstwy chromu jest taka sama w każdym miejscu (jeżeli wszystko było odpowiednio przygotowane). Metodą wyprowadzenia powierzchni w przypadku uszkodzenia korozją itp jest miedziowanie, niklowanie, polerowanie potem znowu miedziowanie, niklowanie i na koniec chrom. Na pewno rury nośne nie są miedziowane, bo już różne cuda robiłem ze starymi rurami i nigdy miedź mi nie wyszła :D
Jeżeli macie ochotę, mogę dać do zbadania jedną starą rurę i zapytać o koszt wykonania takiej powierzchni :)
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum