Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
akcesoryjne mocowanie szyby
Autor Wiadomość
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-13, 17:37   

Tak się zastanawiam wysoka szyba Ermax kosztuje ok 530zł, mocowanie z przesyłką w najtańszej wersji bez czarnego proszku i poprzeczki wraz z przesyłką ok 500zł... opłaca się kminić to na własną rękę??
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2017-09-13, 19:00   

jagiel napisał/a:
wysoka szyba Ermax kosztuje ok 530z

dećko mniej http://www.motomaxer.pl/p...rd-aprilia.html :-P
przesiadając się z pierdzipęda na Apkę troszkę mnie zszokował wiatr i szum, będę szukał jakiegoś kompromisu bo jazda jest mało przyjemna w wyższych rejestrach prędkości.... mówiąc wprost łeb mi chce upie...ć i trzeba się trzymać kierownicy żeby mnie nie zwiało :lol: pytanie czy "nie uszatki" posiadają mocowanie do kokpitu i stelaża czachy ( jak w uszatkach)
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Tomek91 


Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 484
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-09-13, 19:17   

a czy do mocowania musi byc szyba Ermax nie może byc np akcesoryjna givi ?
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-13, 19:35   

Moim zdaniem do mocowania może być oryginalna szyba bo można zrobić z niej wysoką w/g uznania :) więc pytanie czy jest sens wywalać kasę na szybę, która jest wyższa to to koniec zalet, czy kupić w podobnych pieniądzach adapter dający sporo możliwości regulacji szyby oryginalnej ;)

Ja mam oryginalną szybę.

[ Dodano: 2017-09-13, 19:36 ]
robert1973 napisał/a:
jagiel napisał/a:
wysoka szyba Ermax kosztuje ok 530z

dećko mniej http://www.motomaxer.pl/p...cm-aprilia-etv-


no tak, + przesyłka 15 lub 20zł = ?? ;)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Tomek91 


Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 484
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-09-13, 19:39   

no własnie zamiast wydawać 500zł na szybę wiadomym jest że lepiej wydać na mocowanie a jeszcze lepiej jak by to mocowanie kosztowało mniej niż 500 zł i własnie do tego chyba wszyscy tu zmierzymy :)
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2017-09-13, 19:47   

Panowie, może to głupi pomysł, ale mając oryginalną lub akceoryjną szybę np Givi można by pokombinować jakimiś tulejkami, którymi można by zmienić kąt nachylenia i odstawienia od czacha w/w szyby? Ten "stelaż" może i zdaje egzamin, ale czy wygląda fajnie? Myślę, że odpowiednio wytoczone i estetycznie zamontowane tuleje wyglądałby o niebo lepiej. Tak tylko rozważam bo nie wiem czy jest to wykonalne i czy można by uzyskać ten sam efekt co tym"stelażem ".
_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2017-09-13, 19:59   

Mondi napisał/a:
Panowie, może to głupi pomysł, ale mając oryginalną lub akceoryjną szybę np Givi można by pokombinować jakimiś tulejkami, którymi można by zmienić kąt nachylenia i odstawienia od czacha w/w szyby? Ten "stelaż" może i zdaje egzamin, ale czy wygląda fajnie? Myślę, że odpowiednio wytoczone i estetycznie zamontowane tuleje wyglądałby o niebo lepiej. Tak tylko rozważam bo nie wiem czy jest to wykonalne i czy można by uzyskać ten sam efekt co tym"stelażem ".


Myślę że wielu z nas tak ma zrobione :-)
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2017-09-13, 20:12   

fakir, to się chwalcie patentem, fotkami 😉
_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2017-09-13, 21:21   

Ja mam na tulejkach. Zero możliwości regulacji... chyba że przez szlifowanie i podkładki. Mało praktyczne.
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-09-13, 21:39   

jagiel napisał/a:
Moim zdaniem do mocowania może być oryginalna szyba bo można zrobić z niej wysoką w/g uznania :) więc pytanie czy jest sens wywalać kasę na szybę, która jest wyższa to to koniec zalet, czy kupić w podobnych pieniądzach adapter dający sporo możliwości regulacji szyby oryginalnej ;)


a ja wam powiem ze wyższa szyba nie rozwiązuje probelmu.. U mnie jest wielka jak ... do tego z deflektorem.. co daje razem pewnie ze 20 cm więcej niż oryginał, ale... pod naporem wiatru kładzie sie to cholerstwo i cały efekt "wow" wysokiej szyby znika wraz ze wzrostem prędkości.
IMO Taki "stojak" jak ma Jagiel, ma sens, bo zmieni kąty szyby, a poza tym wpuści pod nią powietrze co sprawi iż mniej się będzie "pokładać".

Co do Kosztów.. IMO 500zł to dużo za kilka kawałków blaszki.
Ok sprzedawca musi zarobić na pomyśle, projekcie dostać wynagrodzenie za swą prace i "ryzyko" produkcyjne. Ale patrząc realnie, wydaje mi się , iż rzeczywisty koszt produkcji będzie oscylował przy kwotach 100-300 zł, w zależności od "wielkości serii"...
Ale by to ocenić musiłbym przynajmniej dostać "dokładne zdjęcia" i zgrubne wymiary..
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
Ostatnio zmieniony przez mr_soze 2017-09-14, 07:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2017-09-13, 22:23   

GrzeTom napisał/a:

Co do Kosztów.. IMO 500zł to dużo za kilka kawałków blaszki.
Ok sprzedawca musi zarobić na pomyśle, projekcie dostać wynagrodzenie za swą prace i "ryzyko" produkcyjne. Ale patrząc realnie, wydaje mi się , iż rzeczywisty koszt produkcji będzie oscylował przy kwotach 100-300 zł, w zależności od "wielkości serii"...
Ale by to ocenić musiłbym przynajmniej dostać "dokładne zdjęcia" i zgrubne wymiary..


Kilka projektów już wykonałem , jest troszkę składowych na całość produktu ....

dobre alu , wycięcie , gięcie , malowanie proszkowe , śrubki , pokrętła ....
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-09-13, 22:54   

fakir napisał/a:

Kilka projektów już wykonałem , jest troszkę składowych na całość produktu ....

dobre alu , wycięcie , gięcie , malowanie proszkowe , śrubki , pokrętła ....

Owszem, ale moim zdaniem to jest blacha -żelastwo, a nie amelinum.

Koszty materiału małe, obróbka prosta, wytrzymałość duża, przy konstrukcji przestrzennej..
IMO alu musiałoby być "grubsze".. przez co "na wadze nie zaoszczędzisz..
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2017-09-13, 23:45   

jagiel napisał/a:
no tak, + przesyłka 15 lub 20zł = ?? ;)

wysyłka jest gratis :mrgreen: ale chodziło mi bardziej o podanie linku a teraz pytanie czy te magiczne 10cm jest to więcej od Givi/Kappa czy OEM i czy grubość+sztywność owej szyby jest porównywalna
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Tomek91 


Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 484
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-09-21, 20:16   

fakir, trzymam kciuki za pierwsze prototypy :) miejmy na dzieje że przez zimę temat zostanie ogarnięty :) jak tylko będę mógł w jakiś sposób pomóc to wal jak w dym :)
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-27, 22:15   

No i etui na nawi przeniesione z kierownicy, teraz pozostaje przyzwyczajenie do nowego przodu motocykla :)





_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11