I nadeszła wiekopomna chwila ... co by zacytować klasyka, jako że włoszka już odeszła a przyszedł dzikus XTek czas się pożegnać :(
Na forum będę zaglądał ale raczej rzadko, jednak jest to najlepsze miejsce jeśli chodzi o porady i dyskusje, więc jak będę miał jakieś problemy z XTekiem nie omieszkam zapytać :)
Dziękuje wszystkim za te dwa lata (a nawet więcej)!
PS. Kapeć jeszcze kiedyś zawita u mnie w garażu
_________________ jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
Na razie nie, nie jest to Capo ale jak dla mnie w teren wystarcza. o LC4 myślałem, ale stwierdziłem że trzeba sobie stopniować przyjemności
_________________ jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2016-05-18, 09:22
fakir napisał/a:
porównując do lc4 to ....
Tylko można porównać do lc a w zasadzie do KATa ?? ;P
jaras
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 64 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 359 Skąd: Garwolin
Wysłany: 2016-05-20, 06:34
elo:)- z całym szacunkiem, ale jakie to porównanie?- miałem kata 625 sxc - 150 kg zalany, 60 kucy...to troche robi różnicę..zresztą...miałem okazję poganiać XTekiem....no, nie wytrzymuje porównania...180 kg i 48 kucy...ot, taki spokojny...baaardzo spokojny konik..ale , fakt- ładny:):) w wersji R troszkę bardziej...niegrzeczny...ale do Kata troche daleko:):)
pzdr
_________________ N 51*52'57,12"
E 21*41'15,90"
KTM 1190 Adventure
Volvo XC70 CrossCountry
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum