Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: mr_soze
2017-03-29, 12:28
Kufry i mocowanie oraz gmole
Autor Wiadomość
maciejwu71

Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 238
Wysłany: 2010-06-04, 10:24   

Eterum....wszystko zamontowales O.K.....tylko te gumki powinny byc wcisniete w gmol w miejscu gdzie dochodzi do kontaktu z rama fot.3. A te podkladki ktore ci pozostaly z checia odkupie ( moze to dodatkowy komplet ) bo ja mam troche zeszlifowane po polozeniu sie na asfalcie.Pozdro.
 
   
Krzysiek 
Jazda,jazda,jazda...


Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 459
Skąd: Warszawa/Marki
Wysłany: 2010-06-04, 11:04   

maciejwu71 napisał/a:
( moze to dodatkowy komplet )
to nie są te same co boczne... boczne mają długą tulejkę wchodzącą w rurkę gmola... :roll:
_________________
Minio
 
   
maciejwu71

Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 238
Wysłany: 2010-06-04, 11:13   

Masz racje.....przeoczylem to. Ale reszta jest O.K. ja tych podkladek w swoim nie mam w innym miejscu i nie potrafie powiedziec czy byc powinny ale jesli gdzies pasuja to czemu nie...
 
   
B3stia 

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 270
Skąd: Leszno
Wysłany: 2010-06-04, 11:17   

RR-ka jest dokładnie tak samo skręcona.

eterum napisał/a:
Zamontowałem oryginalnego gmola.

Niestety zostało mi parę śrubek i nie wiem czy włosi nadgorliwie dali za dużo czy ja coś źle poskręcałem.

Obrazek

Do tego mam jeszcze pytanie o sposób montażu.

Czy u was ramię gmola też jest zamontowane na takiej śrubie do pałąka (tego montnowanego do chłodnicy)?

Obrazek

Czy te odbijacze macie jakoś na stałe zamocowane bo u mnie są tylko wsadzone.

Obrazek
 
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2010-06-04, 17:02   

Krzysiek to teraz mi się zgadza. Mam komplet na dwie ramy.
Tylko kontrolnie zapytam. Czy do mocowania (tego ze zdjęcia które posłałeś) ramienia do pałąku używałeś tulei czy bezpośrednio ramie-pałąk-śruba ampulowa?

B3stia napisał/a:
RR-ka jest dokładnie tak samo skręcona.


Tylko RR-ka ma trochę innego gmola.

Notabene droższego o jakieś 2000 zł.
_________________
 
 
   
Krzysiek 
Jazda,jazda,jazda...


Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 459
Skąd: Warszawa/Marki
Wysłany: 2010-06-07, 08:39   

ampul z widoczną ozdobną podkładką, idzie bezpośrednio na pałąk poprzeczny. Na gwint dałem klej Loctite dla pewności ;-)
_________________
Minio
 
   
B3stia 

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 270
Skąd: Leszno
Wysłany: 2010-06-09, 13:13   

eterum napisał/a:
B3stia napisał/a:
RR-ka jest dokładnie tak samo skręcona.


Tylko RR-ka ma trochę innego gmola.

Notabene droższego o jakieś 2000 zł.


o.O nie wiem co może być innego w gmolu do RR tym bardziej, że mam RR i nie widzę różnicy.
 
 
   
maciejwu71

Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 238
Wysłany: 2010-06-09, 13:25   

Jesli tyle kosztuje sam gmol to ktos ma niepoukladane . Gietarka ,spawarka i no problem.
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-14, 14:39   

maciejwu71 napisał/a:
Jesli tyle kosztuje sam gmol to ktos ma niepoukladane . Gietarka ,spawarka i no problem.

Za karę to powinien giąć te gmole ręcznie i do tego na zimno :mrgreen:
 
   
Marcin 
Aprilia Atlantic 500

Wiek: 53
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 358
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-06-15, 08:28   

I nie z rurek, tylko z pełnych prętów... :mrgreen:
_________________
Pesymista, to dawny optymista, który po prostu zaczął myśleć realnie...
 
 
   
maciejwu71

Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 238
Wysłany: 2010-06-15, 13:30   

Ale z Was zlosliwe typy ;-) Nawiasem mowiac to juz by bylo rekodzielo-(artystyczne ) a wtedy cena jeszcze bardziej jest windowana w gore. Chocaz czytajac forum dochodze do wniosku ze nasze maszyny same w sobie juz sa rekodzielem poniewaz wszyscy w nich dlubia ( jedni wiecej inni mniej ) z luboscia i w zasadzie nikt nie narzeka. I chyba tak powinno byc ( chodzi o narzekanie ) :-D
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-15, 16:24   

Taki motocykl co się nie psuje, czy tez nie kaprysi, albo nie wymaga dopieszczenia, to g*wno nie motocykl :)
Nuda okropna by wtedy była, chociaż moja szkapa jakoś wyjątkowo grzeczna jest, przez co sam muszę coś zepsuć, żeby później naprawić :)
 
   
Krzysiek 
Jazda,jazda,jazda...


Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 459
Skąd: Warszawa/Marki
Wysłany: 2010-06-20, 10:14   

Moje, kupione jakiś czas temu kuferki, doczekały się stelaża :-D
Było trochę kombinacji z przerobieniem od innego motocykla, ale udało się dzięki fachowości kolegi Michała, którego mieliśmy okazję poznać na rozpoczęciu sezonu (żółty Hornet).
WIelkie dzięki!

A to efekt, jeszcze nie pomalowane ale są ;-) :




 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-06-21, 11:47   

Super wygląda.
A czy mógłbyś napisać jaka Ci wyszła szerokość z tyłu motocykla z kuframi?
I byłbym wdzięczny jeśli w przyszłości podzieliłbyś się informacją nt zmiany zużcia paliwa w motocyklu z kuframi.
_________________
Caponord 2003
 
   
Krzysiek 
Jazda,jazda,jazda...


Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 459
Skąd: Warszawa/Marki
Wysłany: 2010-06-22, 17:47   

106cm wyszło, za tydzień jadę na Nordkapp, więc o spalaniu napiszę po powrocie...
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 11