Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Śrubki, wkręty, etc
Autor Wiadomość
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-02-13, 07:37   Śrubki, wkręty, etc

Gdzie kupujecie? Jak kupowałem trochę tutaj [1] ale nie mają wszystkiego, teraz szukam wkrętów, tych małych którymi mocuje się osłonę zegrarów - średnica 2,9 mm i długie na 11 mm z łbem imbusowym. Nigdzie czgoś takiego nie znalazłem :(

[1] http://art-inox.com.pl/
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-02-13, 11:17   

hej,

zapytaj może tego gościa

http://allegro.pl/sruba-s...4999500077.html
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-02-15, 15:13   

Dzięki ale oni mają tylko standardowe śruby do owiewek :(
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2018-07-31, 22:32   

Elo. Któryś z poprzednich właścicieli mojego kapcia pozakładał na tarcze przednie i tylną, oraz na zaciski hamulcowe piękne, błyszczące śruby z nierdzewki :lol:
Chciałbym pozakładać oryginały, albo coś zbliżonego. Macie ktoś jakieś namiary?... Pytanie może do naszego nadwornego serwisanta? ;-)
_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2018-08-01, 10:29   

a po co ??? :-|
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2018-08-01, 16:59   

RESPIRATOR, abo już mi kilku fachurów powiedziało, że nierdzewki są zbyt kruche i nie powinno ich się tam stosować :/.... Choć wyglądają piknie ;p
_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2018-08-01, 21:54   

Mondi napisał/a:
RESPIRATOR, abo już mi kilku fachurów powiedziało, że nierdzewki są zbyt kruche i nie powinno ich się tam stosować :/.... Choć wyglądają piknie ;p

Oryginalna teoria :shock:
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-08-02, 04:50   

RESPIRATOR napisał/a:
Oryginalna teoria

niestety tak jest nierdzewka ma chyba tylko 2 klasy A2 i A4 i nijak się to ma do twardości normalnych śrub lektura http://marmech.eu/bolt_strength_class/ :) swoją drogą Mondi jak Ci działa licznik na śrubkach z nierdzewki na tarczy hamulcowej????
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2018-08-02, 12:32   

Robert ale jaka nierdzewka ? Jak znam życie to te śruby są chromowane po prostu.
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-08-02, 13:13   

RESPIRATOR napisał/a:
Robert ale jaka nierdzewka ? Jak znam życie to te śruby są chromowane po prostu.
fucktycznie :) to by tłumaczyło działanie licznika :D
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Stiopa 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 58
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 313
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-08-02, 14:49   

robert1973 napisał/a:
RESPIRATOR napisał/a:
Robert ale jaka nierdzewka ? Jak znam życie to te śruby są chromowane po prostu.
fucktycznie :) to by tłumaczyło działanie licznika :D


Niekoniecznie. Jeżeli jest to stal kwasoodporna (wyglądająca jak nierdzewka) to licznik będzie działał normalnie .
_________________
"Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2018-08-02, 15:35   

Prędkościomierz działał przez półtorej roku, a śrub nie zmieniałem, więc... :-P
... jeśli chodzi o śruby to namierzyłem już conieco na alledrogo ;)
_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-08-02, 16:35   

Mondi wracając do meritum zwykłe śrubki( klasa 10 powinna wystarczyć) łeb obojętny lub taki który Ci się podoba ( OEM jest podkładkowy) są dostępne w każdym sklepie ze śrubami np http://gabro.pl/kontakt
moment 23 Nm+klej loc 243
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Stiopa 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 58
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 313
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-08-02, 17:10   

Robert a czy przy tarczy pływającej z przodu ta śruba nie musi mieć pod łbem kryzy co by na sztywno nie skręcić ?
_________________
"Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-08-03, 16:16   

Stiopa napisał/a:
Robert a czy przy tarczy pływającej z przodu ta śruba nie musi mieć pod łbem kryzy co by na sztywno nie skręcić ?

nie rozumiem o co chodzi z tą kryzą.... tarcza pływająca jest chyba(raczej) z 2-ch części+nity
1 część na sztywno do piasty
2 część luźno lata w zacisku między klockami :)
nity łączą obie części a jak się trochę wyrobią to podobno niezła grzechotka :D
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11