Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
łożyska wachacza
Autor Wiadomość
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-10, 19:18   

KKK gdzie masz te tuleje? są hartowane ?
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-05-10, 20:47   

KKK już dawno na nich jeździ takie tuleje dorabia się ze starych siłowników wystarczy dobrać wymiar zewnętrzny który jest chromowany i utwardzany powierzchniowo reszta to kosmetyka na tokarce i działa trzeba tylko trafić na złomie odpowiedni siłownik moje były nierdzewne ktoś komu sprzedałem będzie się cieszył .
 
   
elefant 
trąba zawsze do góry


Wiek: 48
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 559
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-05-10, 21:30   

To prawda KKK jako stary mechanior ma rację. np. mcpherson Ford Transit i wiele wiele innych podobnych. Stara szkoła Krzysiu :). Kiedyś nie było serwisów i się żyło. No ale książki, poradniki tej wiedzy nie dadzą.
Krzyś pewnych tajemnic się nie sprzedaje (wiem wredne to było)
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2017-05-10, 21:34   

ah ugryzę się w za długi jęzor ......
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-10, 21:34   

Łooo panowie to zabawa dla ludzi z nadmiarem czasu wolnego.. ja mówię pass :)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2017-05-10, 22:35   

jagiel napisał/a:
Łooo panowie to zabawa dla ludzi z nadmiarem czasu wolnego.. ja mówię pass :)

I o to chodzi ażeby była zabawa :)
BTW jak będzie dobrze to w sobotę wchodzę do garażu :P
 
   
Martinezz 
...czyli Marcin


Wiek: 50
Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 380
Skąd: Śląsk / Żory
Wysłany: 2017-05-10, 22:38   

Taaa też chciałbym w sobotę do garażu....
Trzymam kciuki
za pogodę i nas ;-)
_________________
Live Free Or Die...
------------------------------------------------------
Aprilia ETV1000 Caponord 2003 (2016- ...)
Yamaha XVS 1100 Drag Star 2005 (2014-2016)
Romet Pony - Motorynka (1986-1994) ;-)
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2017-05-11, 01:37   

Czasu też nie mam za dużo ,po roku czasu składam dopiero swoją V-kę bo nie było kiedy wcześniej :roll: .Słoniu no nie da się czasem pewnych rzeczy wytłumaczyć dokładnie na piśmie :mrgreen:
_________________
B2,V8,R5
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2017-09-20, 14:19   

Cały kolektor wydechowy trzeba ściągać, żeby wahacz wyszedł? Odkręcenie tylko przy tylnym cylindrze nic nie daje. Nie idzie rozłączyć przykręcanej do cylindra części kolektora z resztą. Wszystko siedzi ciasno i szpilki trzymają.
 
   
Tomek91 


Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 484
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-09-20, 14:52   

ja odkręcałem tylko kolektor przy tylnym cylindrze odkręciłem wydechy na mocowaniu i całośc opuściła mi sie w dół co umożliwiło wyjęcie wahacza nie trzeba ściągać całego kolektora ale co prawda trochę nagimnastykować się trzeba :) operacja nie jest trudna na pewno dasz radę:)
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2017-09-20, 15:28   

Udało się!
 
   
Tomek91 


Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 484
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-09-20, 15:36   

no dobra ale jak odkręcisz kolektor od tylnego cylindra i wyjmiesz go całkiem to Ci sie opuści nie ma bata i nie zapomnij zdjąć sprężyn z rur dolotowych od tego kolektora i od rury poniżej , ja robiłem tym sposobem :)
oo to jak sie udało to super :)
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2017-09-20, 16:37   

No dało radę tak jak opisałeś. Niestety bieżnio-tulejka do wymiany, a i samo łożysko igiełkowe też nie chce wyjść po dobroci. Jutro znowu się zakręcę po tokarzach, czy nie dorobi który tulei.

IMG_20170920_153449.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 2933 raz(y) 290,54 KB

 
   
Tomek91 


Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 484
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-09-20, 17:26   

skvrnsk tak jak Ci pisałem kiedyś na priv owszem tokarz Ci dorobi ale wszystko zależy z jakiego materiału przerabiałem temat żeby uzyskać chociaż zbliżony efekt co do oryginału materiał musi być zahartowany według mnie szkoda zabawy bo nie masz pewności czy to co wytoczy fachowiec wytrzyma ja kupiłem oryginał i jest git tak jak być powinno :) poza tym oryginalna tuleja jest jeszcze azotowana i szlifowana. A która tuleje masz do wymiany ?
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2017-09-20, 17:32   

W wahaczu jest jedna tulejo-bieżnia w łożysku igiełkowym. Tokarz potwierdzał to co mówisz, ale wspomniał też że mógłby dotoczyć takie bieżnie z brązu. Nie znam się, nie wiem jaką to by miało wytrzymałość.

A swoją drogą, jak te łożyska nie mają rdzewieć, jak po zdjęciu wahacza zlałem z niego pół litra wody, a wewnętrzny oring był w strzępach.
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 12