Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Zgasł silnik podczas jazdy.
Autor Wiadomość
Piotrek 
Yokushiro

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2019
Posty: 10
  Wysłany: 2019-09-26, 22:51   Zgasł silnik podczas jazdy.

:)
_________________
Moja historia motoryzacyjna to LTZ.LTR BMW F650 SUZUKI VX 800 KAWASAKI Z1000 NO I APKA
Ostatnio zmieniony przez Piotrek 2019-09-28, 10:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2019-09-27, 09:36   

Pierwszy raz słyszę o takich objawach. Czy poza tymi przypadkami gaśnięcia przy redukcji motocykl zachowuje się prawidłowo?
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2019-09-27, 15:04   

Przerywa jakoś ??? strzela w airbox? po czyszczeniu silniczka był robiony reset TPS??? jaki masz wolne obroty?
PS Możesz uzasadnić przekładkę RSV-capo
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Ostatnio zmieniony przez robert1973 2019-09-27, 15:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
   
Piotrek 
Yokushiro

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2019
Posty: 10
  Wysłany: 2019-09-27, 15:04   

:)
_________________
Moja historia motoryzacyjna to LTZ.LTR BMW F650 SUZUKI VX 800 KAWASAKI Z1000 NO I APKA
Ostatnio zmieniony przez Piotrek 2019-09-28, 10:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2019-09-27, 15:05   

Zacznij od podłączenia do kompa....i regulacji linek z kontrolą przepustnicy
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Piotrek 
Yokushiro

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2019
Posty: 10
Wysłany: 2019-09-27, 15:16   

:)
_________________
Moja historia motoryzacyjna to LTZ.LTR BMW F650 SUZUKI VX 800 KAWASAKI Z1000 NO I APKA
Ostatnio zmieniony przez Piotrek 2019-11-09, 16:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2019-09-27, 15:25   

Po prostu może kupiłeś zajechany brakiem obsługi sprzęt jeśli pogłaszczesz apkę odwdzięczy się....
albo jakiś dziwny kaprys...... choć o takich akcjach jeszcze nie słyszałem
co do RSV kapeć przy 180 robi się nerwowy na drodze.... to nie sprzęt do dzidowania kiedyś też myślałem o przekładce.... za dużo zachodu i kasy a i silnik nie wiesz jaki kupisz
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Ostatnio zmieniony przez robert1973 2019-09-27, 21:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2019-09-27, 15:27   

Piotrek napisał/a:
Przekładkę chciałem zrobić po pierwsze bo nie chcę zaraz zajeździć tego silnika a nie ukrywam że trochę mi pod tyłkiem za mało a po drugie bo fajnie by było mieć niepozorny motocykl który potrafi zaskoczyć.

Zajeździć Rotaxa ?? Hmm... to chcesz non stop palić gumę czy pałować jak w szlifierkach ??
Jak mało mocy to polecam nowego Ducati Multistradę lub KATa ;)
Capo na pewno nie jest niepozorne a zaskakuję każdego. Nawet tych od cycków :P
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2019-09-27, 15:32   

Nie wiem czy podchodzi silnik z Rsv, ale wkładajo z Futury :mrgreen:
Podobno, nie jest to taka operacja do przeprowadzenia z palcem w t..., bo to nie tylko kwestia samego silnika.
Oprócz tego, pamiętając czasy wiotkości zawieszenia i miałkich hamulców w tym motocyklu, to trzeba by jeszcze coś w tym temacie zaradzić. Dobrze jest kiedy podwozie z hamulcami potrafi nadążyć za parametrami silnika.

Najlepszym tuningiem tego motocykla, jest zakup mocniejszego, lżejszego, z lepszym podwoziem i stosownymi hamulcami.
W każdym innym przypadku, bez odpowiedniej wiedzy, umiejętności, odpowiedniego zaplecza warsztatowego i kasy na tego typu inwestycje, to tylko tworzenie wydumki, która stanie się garażowym pomnikiem. Jak dobrze pójdzie, to objedzie cię tylko 3/4 seryjnych, nowocześniejszych motocykli, lub innych lepszych projektów.
W gorszym wypadku, jak polegniesz, nie wyjedziesz z warsztatu, wtedy objadą cię wszyscy, nawet hipsterzy na Royal Enfieldach :mrgreen:

Lepiej ogarnij do porządku maszynę, popracuj nad poprawą efektywności silnika, poprzez proste zabiegi. Skup się na zawieszeniu, może zaciski z ktm-a, albo cały przód z MG Stelvio.
Ostatnio zmieniony przez Capo 2019-09-28, 11:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2019-09-27, 16:21   

Wicher napisał/a:
Nie wiem czy podchodzi silnik z Rsv, ale wkładajo z Futury :mrgreen:

Hmm... a to nie to samo ?? :shock: :shock:
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-27, 19:05   

Wkładasz Rotax/a V990R z przepustnicami + zakładasz big bore 1100ccm, później zorientujesz się, że nie masz ani zawieszenia ani hebli aby to wykorzystać i kupa kasy poszła w błoto... nie baw się ;)

Zamontuj sobie długi filtr oleju do swojego silnika, zrób odpowiedni przegląd w serwisie ,który będzie wiedział co robi i tyle w temacie.

Co do kwestii zajechania Rotaxa, to tak, w pierwszych wypustach RSV i Tuono były problemy ze słabym smarowaniem ( stąd mod z dłuższym filtrem oleju ) ale też pojawiały się problemy z blokującym się zaworem zwrotnym smoka olejowego- ciśnieniowym. Mniej doświadczeni jeźdźcy bagatelizowali magiczna lampkę ciśnienia oleju i zacierali silniki :)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Piotrek 
Yokushiro

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2019
Posty: 10
Wysłany: 2019-09-28, 10:46   

Widzę panowie że tu cenzurka, szkoda tylko że wybiórcza. Tematu nie było, dzięki za pomoc i pozdrawiam obiektywnych. Do Wichera napiszę wiosną na PW. Pozdrawiam.
_________________
Moja historia motoryzacyjna to LTZ.LTR BMW F650 SUZUKI VX 800 KAWASAKI Z1000 NO I APKA
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-28, 11:18   

Piotrek napisał/a:
Widzę panowie że tu cenzurka, szkoda tylko że wybiórcza. Tematu nie było, dzięki za pomoc i pozdrawiam obiektywnych. Do Wichera napiszę wiosną na PW. Pozdrawiam.


Piotrek jeśli uważasz, że coś jeszcze z tematu powinno zniknąć to nie krępuj się tylko pisz. Usunięta została część tematu, która moderator uważał za słuszną ale, że moderator to też człowiek to może pominął coś co dla Ciebie jest istotne, a powinno zniknąć. W kwestii cenzury to jeśli pobędziesz dłużej na forum to zobaczysz, że niezbyt często moderator się wtrąca, bo to forum jest dla Was i tworzone przez Was. Zresztą z tego co pamiętam to od momentu powstania forum to dopiero druga taka większą sprzeczka, z interwencją.
Dobra koniec OT. Jak by co pisz na PW.
 
 
   
Piotrek 
Yokushiro

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2019
Posty: 10
Wysłany: 2019-09-28, 11:50   

W porządku, teraz jest ok. Sam jestem administratorem na jednej ze stron, także ogólnie w takich przypadkach jeszcze nie reaguję ale rozumiem twoją decyzję i szanuję ją. Zwróciłem się tutaj o pomoc bo mam motocykl od kilku tygodni i nie wiem jeszcze co i jak a kolega zrobił ze mnie niewyżytego furiata prostych który lubi zap...... To tyle co mam do dodania.
_________________
Moja historia motoryzacyjna to LTZ.LTR BMW F650 SUZUKI VX 800 KAWASAKI Z1000 NO I APKA
Ostatnio zmieniony przez Piotrek 2019-09-28, 11:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2019-09-28, 12:09   

Skoro można prosić o usuwanie pewnych treści, to ja poproszę o nie usuwanie mojej ;-)
Kolega Jancio odkrył kasztana w postaci wspomnianej CB 500.
To była podpucha, klasyczny kasztan. Nadgorliwy moderator usunął treści, których nie zdążyłeś odczytać Piotrze. Jak widać szydzić, spamować, robić podpuchy i pisać głupoty na tym forum mogą tylko wybrani.
Piotrku, to była podpucha, za co przepraszam i podziwiam że nie puściły ci nerwy i nie dałeś dalej się wciągać w potyczki słowne, tylko od razu zaprisiłeś mnie do Kotliny Kłodzkiej. Szacun.

W moim pierwszyn poście napisałem ci, o sensie wkładania mocniejszego silnika do ramy Caponorda. Nie sądzę, żebym napisał coś niestosownego. Moja wypowiedź pokryła się mniej więcej z tym co napisał Jagiel.
A końcówka mojej wypowiedzi, to nie był żaden osobisty przytyk, tylko celowe zobrazowanie sensu takiej przeróbki. Być może wziąłeś ją zbytnio do siebie.
Tak więc, pokój miłość, jeżeli cię uraziłem, to przepraszam i już nie będę bawił się w podpuchy, chociaż trochę szkoda mi tej CB 500 ba metanol :mrgreen:
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 17