Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Wgrywanie map paliwowych - sukces bez TuneBoya :)
Autor Wiadomość
Sailor 

Wiek: 50
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 58
Skąd: Warmia
Wysłany: 2015-05-11, 14:08   

Ja swoim jeżdżę na catfishu2011 i nie narzekam... aczkolwiek w ramach testów za jakiś czas wrzucę starego catfisha a potem tą poprawioną fabryczną i zobaczymy ( też nie mam pewności , która to ;) ) . Póki co nie szarpie, nie falują obroty , spalanie w ostatni weekend 5,6 l/100 km , 300 km w granicach 110-130 , kolejne 300 km już w nocy krętą drogą 80-110 .
 
   
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-05-11, 17:16   

która to jest poprawiona fabryczna ???
_________________

 
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2015-05-11, 19:06   

no to walnę 500tnego posta :)
Tosiek masz kabel masz dowolność co wgrasz catfish/catfish2011 najważniejsze żeby potem jechać na skład CO, o takich drobiazgach jak czysty filtr i synchro nie będę wspominać :)......mogłeś jednak się przejechać moim byś poznał różnicę a ja w tym tyg ruszę fejsa i kompa to dam znać co daje różnica między zwykłym a 2011....zresztą można porównać mapy w edytorze ale najlepiej na żywca jak się sprawuje na sprzęcie
ps bez kata i sondy 051123 pliczek
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2015-05-11, 19:37   

Nie wiadomo jaką ale jedną mapę miałeś okazję przetestować.
_________________
B2,V8,R5
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2015-05-11, 21:11   

fakt nie wiem bo skleroza Ci u mnie wielka z tego co pamiętam coś tam jeszcze dłubnołem przy niej..... ale niewiele...coś z dawkami na zimnym i w okolicach 2,5-4k obr/min, jak dogadam nowego kompa z moto to oblookam co i jak

[ Dodano: 2015-05-13, 21:32 ]
Dzisiaj pasmo porażek i w serii niepowodzeń nie zgrałem mapy z ECU tylko zapodałem nową (catfish2011) niejako "przy okazji" wyszedł paszkwil w postaci 67%TPS przy manetce odkręconej na MAX...nie pamiętam czy tak miałem czy może Ktoś to sprawdzić jak jest u niego???
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-05-14, 08:39   

Przyszedł interfejs i kabelki - co prawda kolor kabelków nie zgadzał się z tymi ze strony TuneECU ale metodą eliminacji udało mi się wszystko podłączyć i zapaliła się zielona dioda na interfejsie. Następnie podłączenie laptopa i instalacja przebiegły bez problemów.

Po uruchomieniu TuneECU połączył się sprawnie i byłem w stanie odczytać i ściągnąć mapę. Nawet przeprowadziłem testy wiatraka i i pompy.

Tylko jedna rzecz mnie zastanawia - nie odczytałem parametru "Long term fuel trim" - pole było puste.

Druga sprawa to regulacja na analizatorze - regulację dokonuje się za pomocą parametru IFT i to wszystko?

[ Dodano: 2015-05-14, 10:37 ]
A i jeszcze jedna rzecz, jak odpalałem silnik to TuneECU nie mógł się połączyć z ECU motocykla.
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
Sailor 

Wiek: 50
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 58
Skąd: Warmia
Wysłany: 2015-05-14, 11:33   

Jeśli nie masz lambdy, to i LTFT też nie będzie , a przynajmniej byc nie powinno. Problem połączenia lub też zrywania połączenia po uruchomieniu silnika dotyka wielu użytkowników i jak na razie nie ma jakiejś sensownej rady, oprócz oddalenia kompa i interfejsu z przewodami od motocykla a zwłaszcza od cewek zapłonowych. Co ciekawe przez ELM-a na BT połączonego z jakimś programem androidowskim w tel. połączenia nie zrywa i wszystko hula jak należy. No, ale z mapami się wtedy człowiek nie pobawi..
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-05-14, 14:53   

Dzięki za wyjaśnienie! Spróbuje owinąć kable folią aluminiową aby zrobić ekran i zobaczymy co to da.

[ Dodano: 2015-05-14, 15:41 ]
Chyba jednak źle podłączyłem kabelki wczoraj, dzisiaj jeszcze raz sprawdzę i oznaczę kabelki żeby się nie mylić na przyszłość :)
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
Sailor 

Wiek: 50
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 58
Skąd: Warmia
Wysłany: 2015-05-14, 18:01   

tosiek napisał/a:
Dzięki za wyjaśnienie! Spróbuje owinąć kable folią aluminiową aby zrobić ekran i zobaczymy co to da.


U mnie nic nie pomogło, komp stacjonarny oddalony o ok 3 m od moto, kabel interfejsu ekranowany siatką miedzianą i folią alu i nadal raz zrywa, a raz działa bezproblemowo. Co zauważyłem, szybciej zrywa połączenie, kiedy tuneecu jest bezczynne, czyli niczym się nie bawię. Kiedy po odpaleniu zaczynam podglądać mapy, wskaźniki i ogólnie klikam w programie to połączenie jest aktywne.
 
   
erem 

Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 37
Skąd: Opole
Wysłany: 2015-05-14, 19:32   

Feryty rozwiązują problem oraz zawiązanie gdzieś w połowie pętelki na przewodzie usb. Nie które interfejsy np: viakena są spinane z usb za pomocą złącza rs, które warto wywalić i bezpośrednio przewody przylutować do płytki.

Ważny też jest laptop, oczywiście pracować musi na baterii. Zawsze wsadzam go do kufra hehe, nie wiem czy to coś pomaga ale kiedyś popołudnie poświeciłem z oscyloskopem i taka konfiguracja jest najlepsza.

Mam tunceecu na androida :) fajnie śmiga ale mapy nie odważyłbym się wgrać chyba hehe
_________________
"breakdowns are part of adventure"
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-05-15, 08:30   

Dzięki za podpowiedź - faktycznie stosuje się feryt na kblach, nawet gdzieś miałem taki do zapięcia.

A wracając do regulacji CO - muszę podjechać na analizator i kręcić IFT?
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2015-05-15, 08:34   

tak...najlepiej mieć znajomka na stacji bo to "chwilę" może potrwać, a też diagności nie są skorzy do "współpracy"
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-05-19, 06:53   

No i ciągle porażka :( Po odpaleniu silnika po kilkunastu sekundach mnie rozłącza i nie da się już połączyć :( Pociągnięcie zasilania wprost z akumulatora poprawiło ciut długość trwania połączenia. Założenie ferrytu nie wiele dało tak jak i robienie pętelek na kablu usb.

Jeszcze jakieś pomysły?
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-19, 09:43   

Po co ci ciągle podłączenie z kompem na włączonym silniku ? ja używając tune ecu nigdy nie miałem możliwości utrzymania połączenia z pracującym motocyklem we wszystkich przypadkach a było ich wiele. Szkoda chyba czasu na to :)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-05-19, 09:47   

A jak ustawię CO po wgraniu mapy?
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 10