Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Jaki olej lejecie do Capo?

Jaki olej lejecie do Capo?
Castrol 10W40
3%
 3%  [ 2 ]
Castrol 15w50
3%
 3%  [ 2 ]
Motul 5100 10W40
5%
 5%  [ 3 ]
Motul 5100 15W50
42%
 42%  [ 24 ]
Agip 10W40
0%
 0%  [ 0 ]
Agip 15W50
15%
 15%  [ 9 ]
Inny
29%
 29%  [ 17 ]
Głosowań: 57
Wszystkich Głosów: 57

Autor Wiadomość
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2015-05-12, 01:13   

RESPIRATOR napisał/a:
więc czekam na twoje wrażenia na tym 7100.

Ja też. Bo nie wiem czy 5100 kupić czy 7100...
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-05-12, 07:28   

a co jest nie tak z AGIP ENI I-RIDE SCOOTER 15W-50 ???
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-05-12, 07:35   

fakir napisał/a:
a co jest nie tak z AGIP ENI I-RIDE SCOOTER 15W-50 ???


Myślę, że nic taki sam jak 5100
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2015-05-12, 08:03   

jako że na wypadzie zaświecił się cudowny napis "SERVICE" dzisiaj wymieniam.... testów raczej nie zrobie, może weekend ale też nie daje 100% pewności
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-05-12, 08:51   

A to zaświeca się kontrolka? Jak się ją "zeruje"? Bo wczoraj już wymieniłem oliwę co by nowa była na wypad do Rumunii i nie chciałbym aby gdzieś w czarnej d... zaczął mi świecić SERVICE ;-)
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2015-05-12, 09:19   

fakir napisał/a:
a co jest nie tak z AGIP ENI I-RIDE SCOOTER 15W-50 ???

U mnie na tym oleju skrzynia pracuje dość tempo i głośno zgrzyta przy zmianie biegu.
Jakoś mnie też drażni ten napis SCOOTER ! W opisie też piszą że do skuterów niestety!?
Jeździłem niedawno Kapciem kolegi który zalał 7100 i różnica jest kolosalna na korzyść MOTULA. Skrzynka jak masełko i cichutko jak w kościele :))
Jedyne obawy przed zalaniem dotyczą tylko faktu że raczej nie powinno się zalewać silnika syntetykiem jak do tej pory jeździł na półsyntetyku (przebieg prawie 80tys )
Co prawda ta zasada dotyczyła zawsze samochodów ale myślę że odnosi się to również do silników motocyklowych.
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-05-12, 09:46   

sosnos napisał/a:
hejka, ja leje motula 15w50, syntetyk - kolor zielony, i wchodzi 4,5litra.


Ja wlałem też 4,5 i mam ponad Max i muszę spuszczać :(
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2015-05-12, 09:52   

RESPIRATOR napisał/a:
Jedyne obawy przed zalaniem dotyczą tylko faktu że raczej nie powinno się zalewać silnika syntetykiem jak do tej pory jeździł na półsyntetyku (przebieg prawie 80tys )
Co prawda ta zasada dotyczyła zawsze samochodów ale myślę że odnosi się to również do silników motocyklowych.

Hmm... Pytanie tylko co sie może stać ?? Przeciez olej to nie kwas ;)
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2015-05-12, 10:04   

Janek stać się może tyle że rzadszy olej wypłukuje powstałe w silniku nagary i robią się "przedmuchy" a wtedy z zap..rdalacza robi Ci się olejowp..rdalalacz :))
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-05-12, 10:09   

RESPIRATOR napisał/a:
Janek stać się może tyle że rzadszy olej wypłukuje powstałe w silniku nagary i robią się "przedmuchy" a wtedy z zap..rdalacza robi Ci się olejowp..rdalalacz :))


Ale to była prawda przy Polenzach gdzie następowało "naturalne" uszczelenie silnika dzięki nagarowi :D
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2015-05-12, 10:21   

RESPIRATOR napisał/a:
Janek stać się może tyle że rzadszy olej wypłukuje powstałe w silniku nagary i robią się "przedmuchy" a wtedy z zap..rdalacza robi Ci się olejowp..rdalalacz :))


Czyli najlepiej rozebrać silnik, wyczyścić i zalać nowym olejem ;P
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2015-05-12, 10:43   

Cytat:
Czyli najlepiej rozebrać silnik, wyczyścić i zalać nowym olejem ;P

Rozebrać, wyczyścić, zrobić remont i zalać nowym olejem :))
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-05-12, 14:06   

tak najlepiej kupić nowy silnik lub motocykl , w lc4 która w zeszłym roku miała 20 lat po jeździe przez 6 lat na półsyntetyku 10W40 ( wcześniej nie wiem co było) rozebrałem silnik wymieniłem tylko pierścienie ( tłok oryginał elko praktyczny bark zużycia przy przebiegu ponad 20 tyś) zalałem liqui moly full syntetyk 15W50 po 2 sezonach rozebrana góra silnika tłok, nicasil , pierścienie bez znacznego zużycia !!!
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2015-05-12, 14:24   

RESPIRATOR napisał/a:
Cytat:
Czyli najlepiej rozebrać silnik, wyczyścić i zalać nowym olejem ;P

Rozebrać, wyczyścić, zrobić remont i zalać nowym olejem :))


Jacek przy przebiegu niecałe 100 tys. co Ty chcesz remontować w Rotaxie ??
Przecież to nawet nie jest lekkie pierdnięcie dla tego cusia :)
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-05-12, 21:27   

Dobra miszcze! Odlałem ponad 0.5 litra i mam Maxa tak więc w moim przypadku spokojnie by wsyatrczyło 3.8 litra i zostało by na dolewki.

Pytanie jak spuszczacie olej? Ja postawiłem na bocznej i poodkręcałem wszystko
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13