To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
APRILIA ETV 1000 CAPONORD

Powitalnia - Pozdrowienia z Częstochowy...

QuoVadis - 2014-10-20, 20:57
Temat postu: Pozdrowienia z Częstochowy...
Witam wszystkich jako nowy (i jeszcze niepełnoprawny) użytkownik forum.

Noszę się z zamiarem zakupu Caponorda (wyłącznie z ABS) i mam do Was kilka pytań, dotyczących tego na co zwrócić uwagę przy zakupie.

1. Czytałem o kwestiach związanych z cewkami i znam kody błędów. Na jakie błędy mogę jeszcze natrafić w ramach samodiagnostyki przed zakupem i które są kosztowne :-) ?
2. Czy zawieszenie powinno pracować bezgłośnie, czy coś tam może stukać?
3. Czy motocykl może lekko ściągać w którąś stronę, czy wasze egzemplarze bez trzymania kierownicy jadą idealnie prosto?
4. Czy na śląsku lub w małopolskim jest jakiś spec od Caponorda (wgrywanie map, serwis itd).

I jeszcze jedno:
4.Czy właściciel Caponord musi chodzić w kapciach po mieszkaniu?

Natrafiłem na coś takiego, co sądzicie:

http://olx.pl/oferta/apri...html#a873e61db9

P.S. We włoszczyźnie jestem zakochany nie od dziś. Mam Moto Guzzi Norge 1200, którego nie mam zamiaru się pozbywać. Fantastyczny motocykl.

Pozdrawiam.

GrzeTom - 2014-10-20, 21:07
Temat postu: Re: Pozdrowienia z Częstochowy...
Witamy witamy OMC kapiszonowca..:)
Ad 1) patrz ogólnie.. jak na każde inne moto..
Cewkami się nie przejmuj.. i tak prędzej czy później zdechną..:)
Dopytaj właściciela czy coś robił z nimi.. ale jak moto ma "mniej niż 30-40kkm to wiekszośc i tak powinien mieć orginalnych.

Dopytaj tylko czy szybkozłączki wężyków paliwa ma juz metalowe, bo jak nie to imprezka za ca 700 zł cie czeka...:)

Ad2. Tak. Jedyne co może stukać to "oryginalne" pływające tarcze... ale tu luz wyczujesz palcami , jeśli mot nadal na oryginałach stoi ( tarcze wytrzymuje w kapciu lekko 60-70kkm.. wiec...)
Ad 3. NIE...
Ad 4. nie wiem..
Ad 4.5 OWSZEM , ZAWSZE!! :)

QuoVadis - 2014-10-20, 22:29

700 zł? A co tam tyle kosztuje? Dwie złączki w pompie i kawałek węża :-) ?

Trochę m się nie podobają pordzewiałe nyple w szprychach. Robiłeś coś z tym problemem?

Pozdrawiam serdecznie.

GrzeTom - 2014-10-20, 22:41

QuoVadis napisał/a:
700 zł? A co tam tyle kosztuje? Dwie złączki w pompie i kawałek węża :-) ?

Trochę m się nie podobają pordzewiałe nyple w szprychach. Robiłeś coś z tym problemem?

Pozdrawiam serdecznie.

tak sie wydaje.. ale przemysłowe szybkozłaczki nie są tanie..a całoćc zakuta .. ble ble ble..
No chyba ze wujek Jagiel.....:)

A co do rdzewiejących nypli.. Owszem robiłem.. Olałem..:) a jak kapo brudne to nawet nie widać..:)
PS Capo ma jeździć a nie się błyszczeć jak "chopper" :)

janciovodnik - 2014-10-20, 23:10

GrzeTom napisał/a:
A co do rdzewiejących nypli.. Owszem robiłem.. Olałem..:) a jak kapo brudne to nawet nie widać..:)
PS Capo ma jeździć a nie się błyszczeć jak "chopper" :)


Brawo Grzesiu :)
Jakbym siebie słyszał ;P

QuoVadis - 2014-10-21, 08:55

A jak wygląda kwestia oryginalności malowania...

Czy napisy aprilia i Caponord są naklejkami, czy są to malunki na baku i owiewce? Czy można wyczuć je pod palcami?

Pozdrawiam

jagiel - 2014-10-21, 09:33

Zawsze masz naklejki , żadna firma w dzisiejszych czasach nie bawi się w malowanie czegokolwiek. Różnica we włoskich motocyklach jest taka że wszystkie naklejki, te na zbiorniku i nadwoziu masz pod lakierem bezbarwnym. W japońcach tylko naklejki na zbiorniku są pod bezbarwnym , reszta na lakier żeby było taniej :-)
robert1973 - 2014-10-21, 09:52

Śląsk wita :) będzie kolejne Capo w regionie :)...mapami się nie martw "damy rade" złączki olej :) droższe są są tarcze+klocki nyple pordzewiałe no cóż jest szkoła "GrzeTom-a" że Capo brudne ładniejsze i służy do jazdy a nie do pokazywania kumplom i moja szkoła.... powyżej pewnych prędkości nalot sam znika i Capo służy do jazdy a nie do pokazywania kumplom :D
QuoVadis - 2014-10-21, 10:37

A co sądzicie o tym:

http://otomoto.pl/aprilia...r-M4063356.html

Lub o tym z olx.pl, do którego wkleiłem linka w pierwszym poście?

Co do nypli to widziałem filmik na youtube jak koleś je maluje srebrną farbą.

U mnie motocykl może się ubrudzić, ale potem musi zawsze błyszczeć :-)

Pozdrawiam

GrzeTom - 2014-10-21, 11:09

robert1973 napisał/a:
Śląsk wita :) będzie kolejne Capo w regionie :)...mapami się nie martw "damy rade" złączki olej :) droższe są są tarcze+klocki nyple pordzewiałe no cóż jest szkoła "GrzeTom-a" że Capo brudne ładniejsze i służy do jazdy a nie do pokazywania kumplom i moja szkoła.... powyżej pewnych prędkości nalot sam znika i Capo służy do jazdy a nie do pokazywania kumplom :D


Złączki.. zawsze można olać...ale wtedy może wyglądać tak :



a skończyć się może tak:





Wiec ja wymieniłam na zapas... bo za bardzo lubię swego CAPO :)
Co do Nypli... - "robert1773" twoja teoria mi sie podoba...:) NIe zastosuje...ale idea słuszna :)


"quoVadis" .. CO do poszczegolnych CAPO.. co podsyłasz.. Cieżko powiedzieć bez oglądania.. a zwłaszcza jak Capo jest od handlarza...
Z tego co kojarzę ten drugi od dłuższego czzasu wisi na alledrogo.. wiec ... moze mu coś dolegać... ale może nie być nic...
Jedź obejrzyj.. zobacz.. ewentualnie proś "lokalsów" z Capo by pomogli przy oględzinach...
Powodzenia!

robert1973 - 2014-10-21, 11:56

GrzeTom nie chodziło mi o "całkowite olanie" tylko olanie w kwestii kosztów!!! które nie są aż takie duże w stosunku np: napęd, tarcze przód jeśli nie zastosować Rectusa (zastosować przelotki DYROS) to można się "zmieścić" w 300 PLN co jest mniej niż 1 tarcza przód a skontrolować/zrobić złączki trzeba. Sory że zostałem źle zrozumiany
GrzeTom - 2014-10-21, 12:03

robert1973 napisał/a:
GrzeTom nie chodziło mi o "całkowite olanie" tylko olanie w kwestii kosztów!!! które nie są aż takie duże w stosunku np: napęd, tarcze przód jeśli nie zastosować Rectusa (zastosować przelotki DYROS) to można się "zmieścić" w 300 PLN co jest mniej niż 1 tarcza przód a skontrolować/zrobić złączki trzeba. Sory że zostałem źle zrozumiany


OK.. :)
Odnośnie kosztów.. to pisałem o rzeczach których nie widać i są "wyjątkowe" dla Capo..
Odnośnie pierduł jak tarcze, klocki napędy... to każdy motocyklista wie, że trzeba sie liczyć z wydatkami na "eksploatacje"...

Aha. "quoVadis" przy kupnie sprawdź jakie moto ma ładowanie.. bo Capo lubi "palić oryginalne regulatory"... Tu koszt znowu ok 300-350 za "zamiennik"... Reszta Jak w każdym innym moto:)

QuoVadis - 2014-10-21, 20:03

A jakie ładowanie powinno byc w Caponordzie przy obrotach biegu jałowego?
tosiek - 2014-10-21, 20:13

Przypuszczam że jak w każdym moto 14,1-14,4 V - włącz światła i sprawdź czy trzyma
Karpik - 2014-10-24, 16:30

Witaj


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group