Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Pozdrowienia z Częstochowy...
Autor Wiadomość
QuoVadis 

Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 8
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-10-20, 20:57   Pozdrowienia z Częstochowy...

Witam wszystkich jako nowy (i jeszcze niepełnoprawny) użytkownik forum.

Noszę się z zamiarem zakupu Caponorda (wyłącznie z ABS) i mam do Was kilka pytań, dotyczących tego na co zwrócić uwagę przy zakupie.

1. Czytałem o kwestiach związanych z cewkami i znam kody błędów. Na jakie błędy mogę jeszcze natrafić w ramach samodiagnostyki przed zakupem i które są kosztowne :-) ?
2. Czy zawieszenie powinno pracować bezgłośnie, czy coś tam może stukać?
3. Czy motocykl może lekko ściągać w którąś stronę, czy wasze egzemplarze bez trzymania kierownicy jadą idealnie prosto?
4. Czy na śląsku lub w małopolskim jest jakiś spec od Caponorda (wgrywanie map, serwis itd).

I jeszcze jedno:
4.Czy właściciel Caponord musi chodzić w kapciach po mieszkaniu?

Natrafiłem na coś takiego, co sądzicie:

http://olx.pl/oferta/apri...html#a873e61db9

P.S. We włoszczyźnie jestem zakochany nie od dziś. Mam Moto Guzzi Norge 1200, którego nie mam zamiaru się pozbywać. Fantastyczny motocykl.

Pozdrawiam.
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-10-20, 21:07   Re: Pozdrowienia z Częstochowy...

Witamy witamy OMC kapiszonowca..:)
Ad 1) patrz ogólnie.. jak na każde inne moto..
Cewkami się nie przejmuj.. i tak prędzej czy później zdechną..:)
Dopytaj właściciela czy coś robił z nimi.. ale jak moto ma "mniej niż 30-40kkm to wiekszośc i tak powinien mieć orginalnych.

Dopytaj tylko czy szybkozłączki wężyków paliwa ma juz metalowe, bo jak nie to imprezka za ca 700 zł cie czeka...:)

Ad2. Tak. Jedyne co może stukać to "oryginalne" pływające tarcze... ale tu luz wyczujesz palcami , jeśli mot nadal na oryginałach stoi ( tarcze wytrzymuje w kapciu lekko 60-70kkm.. wiec...)
Ad 3. NIE...
Ad 4. nie wiem..
Ad 4.5 OWSZEM , ZAWSZE!! :)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
QuoVadis 

Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 8
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-10-20, 22:29   

700 zł? A co tam tyle kosztuje? Dwie złączki w pompie i kawałek węża :-) ?

Trochę m się nie podobają pordzewiałe nyple w szprychach. Robiłeś coś z tym problemem?

Pozdrawiam serdecznie.
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-10-20, 22:41   

QuoVadis napisał/a:
700 zł? A co tam tyle kosztuje? Dwie złączki w pompie i kawałek węża :-) ?

Trochę m się nie podobają pordzewiałe nyple w szprychach. Robiłeś coś z tym problemem?

Pozdrawiam serdecznie.

tak sie wydaje.. ale przemysłowe szybkozłaczki nie są tanie..a całoćc zakuta .. ble ble ble..
No chyba ze wujek Jagiel.....:)

A co do rdzewiejących nypli.. Owszem robiłem.. Olałem..:) a jak kapo brudne to nawet nie widać..:)
PS Capo ma jeździć a nie się błyszczeć jak "chopper" :)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2014-10-20, 23:10   

GrzeTom napisał/a:
A co do rdzewiejących nypli.. Owszem robiłem.. Olałem..:) a jak kapo brudne to nawet nie widać..:)
PS Capo ma jeździć a nie się błyszczeć jak "chopper" :)


Brawo Grzesiu :)
Jakbym siebie słyszał ;P
 
   
QuoVadis 

Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 8
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-10-21, 08:55   

A jak wygląda kwestia oryginalności malowania...

Czy napisy aprilia i Caponord są naklejkami, czy są to malunki na baku i owiewce? Czy można wyczuć je pod palcami?

Pozdrawiam
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-21, 09:33   

Zawsze masz naklejki , żadna firma w dzisiejszych czasach nie bawi się w malowanie czegokolwiek. Różnica we włoskich motocyklach jest taka że wszystkie naklejki, te na zbiorniku i nadwoziu masz pod lakierem bezbarwnym. W japońcach tylko naklejki na zbiorniku są pod bezbarwnym , reszta na lakier żeby było taniej :-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2014-10-21, 09:52   

Śląsk wita :) będzie kolejne Capo w regionie :)...mapami się nie martw "damy rade" złączki olej :) droższe są są tarcze+klocki nyple pordzewiałe no cóż jest szkoła "GrzeTom-a" że Capo brudne ładniejsze i służy do jazdy a nie do pokazywania kumplom i moja szkoła.... powyżej pewnych prędkości nalot sam znika i Capo służy do jazdy a nie do pokazywania kumplom :D
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
QuoVadis 

Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 8
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-10-21, 10:37   

A co sądzicie o tym:

http://otomoto.pl/aprilia...r-M4063356.html

Lub o tym z olx.pl, do którego wkleiłem linka w pierwszym poście?

Co do nypli to widziałem filmik na youtube jak koleś je maluje srebrną farbą.

U mnie motocykl może się ubrudzić, ale potem musi zawsze błyszczeć :-)

Pozdrawiam
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-10-21, 11:09   

robert1973 napisał/a:
Śląsk wita :) będzie kolejne Capo w regionie :)...mapami się nie martw "damy rade" złączki olej :) droższe są są tarcze+klocki nyple pordzewiałe no cóż jest szkoła "GrzeTom-a" że Capo brudne ładniejsze i służy do jazdy a nie do pokazywania kumplom i moja szkoła.... powyżej pewnych prędkości nalot sam znika i Capo służy do jazdy a nie do pokazywania kumplom :D


Złączki.. zawsze można olać...ale wtedy może wyglądać tak :



a skończyć się może tak:





Wiec ja wymieniłam na zapas... bo za bardzo lubię swego CAPO :)
Co do Nypli... - "robert1773" twoja teoria mi sie podoba...:) NIe zastosuje...ale idea słuszna :)


"quoVadis" .. CO do poszczegolnych CAPO.. co podsyłasz.. Cieżko powiedzieć bez oglądania.. a zwłaszcza jak Capo jest od handlarza...
Z tego co kojarzę ten drugi od dłuższego czzasu wisi na alledrogo.. wiec ... moze mu coś dolegać... ale może nie być nic...
Jedź obejrzyj.. zobacz.. ewentualnie proś "lokalsów" z Capo by pomogli przy oględzinach...
Powodzenia!
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2014-10-21, 11:56   

GrzeTom nie chodziło mi o "całkowite olanie" tylko olanie w kwestii kosztów!!! które nie są aż takie duże w stosunku np: napęd, tarcze przód jeśli nie zastosować Rectusa (zastosować przelotki DYROS) to można się "zmieścić" w 300 PLN co jest mniej niż 1 tarcza przód a skontrolować/zrobić złączki trzeba. Sory że zostałem źle zrozumiany
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-10-21, 12:03   

robert1973 napisał/a:
GrzeTom nie chodziło mi o "całkowite olanie" tylko olanie w kwestii kosztów!!! które nie są aż takie duże w stosunku np: napęd, tarcze przód jeśli nie zastosować Rectusa (zastosować przelotki DYROS) to można się "zmieścić" w 300 PLN co jest mniej niż 1 tarcza przód a skontrolować/zrobić złączki trzeba. Sory że zostałem źle zrozumiany


OK.. :)
Odnośnie kosztów.. to pisałem o rzeczach których nie widać i są "wyjątkowe" dla Capo..
Odnośnie pierduł jak tarcze, klocki napędy... to każdy motocyklista wie, że trzeba sie liczyć z wydatkami na "eksploatacje"...

Aha. "quoVadis" przy kupnie sprawdź jakie moto ma ładowanie.. bo Capo lubi "palić oryginalne regulatory"... Tu koszt znowu ok 300-350 za "zamiennik"... Reszta Jak w każdym innym moto:)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
QuoVadis 

Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 8
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-10-21, 20:03   

A jakie ładowanie powinno byc w Caponordzie przy obrotach biegu jałowego?
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2014-10-21, 20:13   

Przypuszczam że jak w każdym moto 14,1-14,4 V - włącz światła i sprawdź czy trzyma
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2014-10-24, 16:30   

Witaj
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 10