Mam do Was pytanie może ktoś już się pokusił o zmianę mapy zapłonu w swoim Capo?
Zastanawiam się nad zmianą tłumików na leo vince i do tego chciałbym zmienić mapę może ktoś ma już doświaczenie w tym temacie?
Macie tutaj ciekawą stronkę:
http://www.endorphin-express.com/capo/maps.html
zastanawia się czy z tych map nie skorzystać :)
Wiek: 49 Dołączył: 31 Mar 2012 Posty: 96 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-04-16, 08:57
Witam. mam capo z 2005 roku filtr cayenne oryginalne tłumiki lecz prawdopodobnie od starszego typu bez katalizatorów z wycietymi końcówkami i z wywiercona po jednej dziurce w każdym 10mm. mapy wgrałem 050429 catfis2011.hex Wiem, ze bez analizatora spalin za nie ma mozliwosci idealnie ustawienia mieszanki. NA jakiej wartosci powinno być mniej więcej oczywiscie IDLE FUEL TRIM ? ja mam 18,8 i LONG TERM FUEL TRIM? mam na 1,9 ( w ogole co oznaczają te wartosci?) kurcze nawet nie potrafie wkleic zdjecia z diagnostyki z wszystkimi parametrami mojego moto zapewne gdybyscie spojrzeli to było by łatwiej podpowiedzieć jak ustawic te parametry)
i tak przy okazji jak sie robi bypass od której kostki od regulatora napięcia prowadzi sie przewody do aku?[/hide]
i tak przy okazji jak sie robi bypass od której kostki od regulatora napięcia prowadzi sie przewody do aku?[/hide]
Radze przejżeć temat dotyczaca ładowiania (niestety dość obszerny). Z tego co pamietam to trzeba wywalic brązowa kostke a od tych białych zrobić baypas :)
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-04-16, 18:05
radekch napisał/a:
Witam. mam capo z 2005 roku filtr cayenne oryginalne tłumiki lecz prawdopodobnie od starszego typu bez katalizatorów z wycietymi końcówkami i z wywiercona po jednej dziurce w każdym 10mm. mapy wgrałem 050429 catfis2011.hex Wiem, ze bez analizatora spalin za nie ma mozliwosci idealnie ustawienia mieszanki. NA jakiej wartosci powinno być mniej więcej oczywiscie IDLE FUEL TRIM ? ja mam 18,8 i LONG TERM FUEL TRIM? mam na 1,9 ( w ogole co oznaczają te wartosci?) kurcze nawet nie potrafie wkleic zdjecia z diagnostyki z wszystkimi parametrami mojego moto zapewne gdybyscie spojrzeli to było by łatwiej podpowiedzieć jak ustawic te parametry)
i tak przy okazji jak sie robi bypass od której kostki od regulatora napięcia prowadzi sie przewody do aku?[/hide]
Nie ma takiej podpowiedzi ile mniej więcej ustawić IFT i LTFT musi być analizator ja mam IFT ustawione na 90% co rzadko się zdarza przeważnie inne kapcie są ustawione do 50%.
Ja czekam aż Karpik ogarnie temat i mi też wgra :)
Miałem zamiar się z tym pobawić, ale mam lapa z win8 i nie chodzi ani TuneEcu ani stery do kabla, a nie chce mi się instalować 2-go systemu, wiec chwilowo odpuściłem temat...
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Wiek: 49 Dołączył: 31 Mar 2012 Posty: 96 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-04-16, 21:27
w zeszłym roku byłem na analizaterze spalin i mieszanka była za bogata lecz wtedy nie małem komputera zeby cos poustwiac wiec jesli teraz na oko chciałbym zmiejszyć mieszanke to co mam zmiejszyc czy zwiększyć LTFT czy IFT ??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum