Ja tylko powtarzam co Catfish pisze o ustawieniach mieszanki. Jest chyba jedynym człowiekiem który coś o mapach w Capo wie.
EDIT:
Wygląda nawet na to że LTFT jest zmieniane przez sam komputer na podstawie sondy lambda.
Catfish na apriliaforum.com napisał/a:
The short-term fuel trim is a separate value, but I don't tune with TuneECU so I don't where it is displayed inside that software. The ECU uses this value to then calculate if the LTFT needs adjusting. Its a weird hokey method to try to correct the entire fuel maps (that run closed loop) with only one value. It FAILED miserably. Later ECU methods maintain a separate LTFT value for every cell in the fuel tables. This works GREAT on the late-model BMWs that have an O2 sensor in each header.
If you use my maps, the ECU will not ever change the LTFT value from where its currently set. You can change it in TuneECU, and I recommend values of 3.8 to 4.2 with my maps. Then measure idle exhaust & set the idle CO with the IFT adjustment.
ECU używa Short Term Fuel Trim do wyliczenia czy LTFT wymaga zmiany. W mapach catfisha ECU nigdy nie zmieni LTFT. Catfish zaleca wartości między 3,8 a 4,2 w jego mapach. Dopiero po ustawieniu LTFT należy ustawić IFT.
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-05, 15:57
spoko, mogę pomóc w kwestii map i nie tylko , tak jak Jaras słusznie napisał aktualnie jestem na urlopie i będę do dyspozycji od 12.08 tak wiec zapraszam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum