Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Napiecie ladowania
Autor Wiadomość
Żwirek92 

Wiek: 32
Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 2
Skąd: Bierutów
Wysłany: 2016-05-02, 18:44   

Chciałbym wszystkim podziękować:-) dołożyłem przewody do reglera, pomijając brązowe kostki, oraz od reglera do aku, na nich wstawiłem bezpiecznik. Ładowanie na włączonych światłach 14.5V, regler ciepły, a nie gorący, żółte kable czuć ze nie są zimne. Jeszcze raz wielkie dzięki:-)
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-29, 18:55   

Panowie proszę o pomoc burza mózgów mile widziana .Mam nowy regulator przewiniętą prądnice (stator)ani jednej kostki brązowej ,nowa instalacja bajpas ,dodatkowy minus bo tak było z regulatora ,po przejechaniu ok.8km.zaczyna spadać ładowanie z 14,6do 13,8 dalej jak się rozgrzewa znika całkiem 12,5v zgaszę moto postoi ok25min i wszystko jest ok regulator jest gorący .Jest to 2na gwarancji bo myślałem że był walnięty nowy i zwróciłem .Idę tyczny regulator założyliśmy u Rzeżuchy i jest super jestem otwarty na wszystkie sugestie z góry dziękuje.
 
   
gigas 
Tomek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 46
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 457
Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-05-29, 20:28   

milośnik cap699 napisał/a:
Panowie proszę o pomoc burza mózgów mile widziana .Mam nowy regulator przewiniętą prądnice (stator)ani jednej kostki brązowej ,nowa instalacja bajpas ,dodatkowy minus bo tak było z regulatora ,po przejechaniu ok.8km.zaczyna spadać ładowanie z 14,6do 13,8 dalej jak się rozgrzewa znika całkiem 12,5v zgaszę moto postoi ok25min i wszystko jest ok regulator jest gorący .Jest to 2na gwarancji bo myślałem że był walnięty nowy i zwróciłem .Idę tyczny regulator założyliśmy u Rzeżuchy i jest super jestem otwarty na wszystkie sugestie z góry dziękuje.

a że tak zapytam jakie masz napiecia pomiedzy żółtymi kabelkami może to wina właśnie przewiniętej pradnicy....
_________________
Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-29, 20:41   

Jest na wszystkich fazach jednakowe na wolnych ok.60 v zwarcia międzyfazowego miernik nie pokazuje
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2016-05-29, 20:58   

Jacek a może jednak ten regler jest do bani?
_________________
B2,V8,R5
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-29, 21:43   

Krzychu to to już drugi a objawy takie same jak na powszednich i przed przewinięciem prądnicy
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2016-05-29, 22:08   

Jacek a jakby tak zaaplikować regler z innego moto do Twojego taki co dobrze bangla w innym?
_________________
B2,V8,R5
 
   
elefant 
trąba zawsze do góry


Wiek: 48
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 559
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2016-05-29, 22:09   

milośnik cap699 coś mi tu nie pasuje. 60 v to powinno być przy 4000 rpm, a Ty piszesz że tyle to masz na wolnych. [/b]
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2016-05-29, 23:07   

Dominik myslę że to przejęzyczenie raczej.Chyba fizycznie takie wartości nie wyskoczą.
_________________
B2,V8,R5
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2016-05-30, 05:10   

Regler.... jak możesz to podmień z innego moto dla pewności
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
wooocash
nisko latam...


Dołączył: 08 Maj 2016
Posty: 12
Skąd: Andrychów
Wysłany: 2016-05-30, 17:17   

Typowy objaw zwarcia miedzy fazowego... Zły drut lub uszkodzony drut w czasie nawijania po rozgrzaniu oleju robi takie psikusy. Nawijania alternatora motocyklowego to nie przewijanie zwykłego silnika tak jak się wydaje 90% fachowców od napraw silników elektrycznych, to cholernie trudny temat....
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-30, 21:45   

wooocash napisał/a:
Typowy objaw zwarcia miedzy fazowego... Zły drut lub uszkodzony drut w czasie nawijania po rozgrzaniu oleju robi takie psikusy. Nawijania alternatora motocyklowego to nie przewijanie zwykłego silnika tak jak się wydaje 90% fachowców od napraw silników elektrycznych, to cholernie trudny temat....
Teraz już pada ładowanie po 5minutach pracy silnika i nagle wraca kable fazowe gorące jutro rozetnę fazowe i sprawdzę dokładnie bo mam wszystko pięknie wlutowane na pewno podzielę się informacją dla potomnych dzięki za pomoc Jacek.

[ Dodano: 2016-05-31, 21:51 ]
elefant napisał/a:
milośnik cap699 coś mi tu nie pasuje. 60 v to powinno być przy 4000 rpm, a Ty piszesz że tyle to masz na wolnych. [/b]
Tu jestem winien sprostowanie na wolnych obrotach między fazowe jest 21do 22v przy 4tys.51vna wszystkich jednakowe chyba mam pecha z tymi regulatorami zaprzyjaźniony elektronik poprosił o jeden zepsuty regulator ,mówi że spróbuje go otworzyć i zobaczyć co z nimi nie tak dam bez wahania .

[ Dodano: 2016-06-04, 20:44 ]
Temat regulatora ogarnięty ten nowy poszedł do fachowca który go otworzył i znalazł przyczynę miał niedogrzane dwa styki które zaraz po rozgrzaniu nie puszczały prądu z 2faz założyłem iny stary jak sugerowaliście i dziś po 50km.nic się nie dzieje .Trzeba mieć pecha żeby trafić na dwa zepsute regulatory .
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2017-08-02, 00:04   

szukając następcy starego reglera natknąłem się na takie wpis na forum Kawałsraki VN750
Model / Output / Source Bike
FH001 / 35A / FJR 1300
FH008EB / 40A / CBR 600 RR
FH010BA / 50A / ZX-10R
FH012AA / 50A / FJR 1300, R1
FH012BA / 50A / ZX-14R, ZR1400, GTR1400
FH014AA / 50A / CBR 1000 RR
FH016AA / 40A / ZX-6R
mowa oczywiście o MOSFET-ach
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Ostatnio zmieniony przez mr_soze 2017-08-02, 07:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
   
RoBi 
Robert


Wiek: 47
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 141
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-10-10, 14:31   

Mnie też dopadł ten problem. Po odpaleniu motka ładowanie ma w granicy 12V i silnik szarpie. Podpiąłem by-pas tylko kabel + i silnik pracuje równo i ładowanie wraca jak to na Włoski regulator to tak 13-13,3V .
Regulator na pewno wymienię chyba na goldasa. Ceny są różne. Używkę ori, czy nowy zamiennik ? https://allegro.pl/listing?string=regulator%20napiecia%20HONDA%20GL1100%20&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-uni-1-1-1003

Wtyczka do ucięcia, regel chyba przeniosę koło chłodnicy płynu.
_________________
Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-10-10, 14:45   

hejka, nie wydaje mi się że regulator za 150 zł nowy zamiennik zrobi robotę, co najwyżej wpuści Cie w maliny na wyjeździe. Popatrz za takim czym na larsson lub zapytaj jagiela - chodzi o to żebyś kasy w błoto nie wywalił - pełno Chińskiego szitu teraz na rynku.
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 12