Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Silnik przerywa daje odglos syknięcia(powietrze) i stukot ??
Autor Wiadomość
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2016-05-07, 22:04   

jagiel napisał/a:
HA ! losy w totka już lezą :D
się wypowiedział :D podłączenie nie jest obojętne....... ale w sumie co ja tam wiem kapcia ni mam
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Yukon 

Wiek: 41
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 73
Skąd: kraków
Wysłany: 2016-05-08, 21:37   

ok , przyjmuję do wiadomości . W takim razie jak sie zamieni "fajki " miejscami jakiej należy spodziewać się reakcji silnika ??
 
   
RoBi 
Robert


Wiek: 47
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 141
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-05-11, 07:38   

Mam ten sam problem co Yukon Też znalazłem pęknięty wężyk, naprawiłem i ? Jednego dnia było wszystko ok a wczoraj kichał jak głupi :/ ..
tak samo jak na filmiku z Yt https://www.youtube.com/watch?v=AAnPYQ0mp64

Stawiam na silniczek krokowy. Czesto ma tak że obroty z góry schodzą mu do 2000, utrzymają sie około 3/4 sek i schodzi do normalnych.

Strasznie denerwujące, bo przeważnie lubi kichnąć podczas ruszania i wtedy gasi motek :/

Propozycje, sugestie wasze ?
_________________
Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2016-05-11, 09:44   

Jak ktoś zrobił synchronizację przepustnic na pękniętym wężyku, a Ty go teraz uszczelniłeś to będziesz miał takie problemy.
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
arkglo
Arek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 09 Mar 2015
Posty: 420
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-05-11, 11:44   

A właśnie. Jak to jest z synchronizacją, tj. jak często trzeba ją wykonywać?
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2016-05-11, 14:12   

Silniczek przemyć, wszystkie podciśnienia sprawdzić i jak trzeba to nowe opaski zaciskowe założyć.
Co roku można sprawdzić synchronizacja bo wężyki są łatwo dostępne po zdjęciu kanapy kierowcy.
Jeżeli będzie źle to wtedy regulować. No jeszcze trzeba mieć waku jakieś ogólnodostępne albo zrobić sobie.
_________________
B2,V8,R5
 
   
RoBi 
Robert


Wiek: 47
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 141
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-05-11, 19:41   

kupiłem to niby było dobrze ale obroty falowały. wytargałem krokowy wyczyściłem, założyłem i zaczął prykać.. za jakiś czas kupiłem swieczki, filtry i rozkopałem motek na nowo i dojrzałem pękniety wezyk podciśnienia . Zrobiłem, myślałem ze bedzie ok a tu dupa blada. Jeden dzień było OK.

Na postoju jak się grzeje to pryka najbardziej przy temp 50 wzwyż.

Ps. Ma ktoś uzyczyć krokowca na sprawdzenie ?
_________________
Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2016-05-11, 22:28   

Krokowca naucz pływać w nafcie, tak ze dwa dni niech się uczy. Potem zrób synchronizację przepustnic.
Jak to nie pomoże to tylko cewki.
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
RoBi 
Robert


Wiek: 47
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 141
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-05-12, 19:43   

RESPIRATOR napisał/a:
Krokowca naucz pływać w nafcie, tak ze dwa dni niech się uczy. Potem zrób synchronizację przepustnic.
Jak to nie pomoże to tylko cewki.

I tak zrobię. Dzisiaj wskoczylem na motek i najbardziej zaczyna psikać od temp 50 stp do 70stp a potem to jakoś mniej. Focha wali nawet podczas jazdy ;/
_________________
Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2016-05-13, 11:06   

RoBi napisał/a:
I tak zrobię.
ojoj tylko żeby mu sie te "SPA" za fest nie spodobało :P
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
RoBi 
Robert


Wiek: 47
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 141
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-05-23, 12:05   

krokowiec posiedział 24 godz w nawcie. Ale zaś miałem węże z podciśnienia pęknięte w 2 miejscach. Stąd te jego dziwne zachowanie. Dałem nowe wężyki , trójniki i silnik pracuje ładnie. podczas jazdy dodając gazu idzie płynnie a wcześniej uderzał.
_________________
Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
 
   
Martinezz 
...czyli Marcin


Wiek: 50
Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 380
Skąd: Śląsk / Żory
Wysłany: 2016-09-10, 09:11   

A ja wymieniłem czeki, świeczki... pochodził poszalal - a na zimnym zaczął prychać jak źrebak... Na ciepłym idzie dalej jak waryjot.
No to popatrzę po tych wężykach.
Mam nadzieje że na łączeniach świeca - cewka jest dobry kontakt, bo zrobiłem to pancerni, znaczy pozabezpieczałem dość mocno ;-)

A!
W trakcie prób popaliłem trochę te 2 wężyki co idą id baku w dół motocykla, nie wiem co to - odpowietrzenie? ma znaczenie długość?

[ Dodano: 2016-09-10, 09:12 ]
Krokowiec... tez namocze w nafcie ;)
_________________
Live Free Or Die...
------------------------------------------------------
Aprilia ETV1000 Caponord 2003 (2016- ...)
Yamaha XVS 1100 Drag Star 2005 (2014-2016)
Romet Pony - Motorynka (1986-1994) ;-)
 
   
RoBi 
Robert


Wiek: 47
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 141
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-10-28, 12:40   

I co Martinezz ogarnięte ? Weżyki które idą z baku to odpowietrzenie. Ja przy akcji zmiany szybko złączek ściągnąłem te wężyki i okazało się że jeden był przytkany , taka mazią suchą jakby zbrylona mąka.
_________________
Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
 
   
Martinezz 
...czyli Marcin


Wiek: 50
Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 380
Skąd: Śląsk / Żory
Wysłany: 2016-11-02, 09:53   

RoBi, oj jeszcze nie... w tym roku - chroniczny brak czasu i organizacji.
Nie mam na zimę garażu ciepłego coby się rozłożyć i grzebać, tak ze do wiosny może zejść...
Życie.

[ Dodano: 2017-08-22, 13:22 ]
Wszystko porobione, wężyki poprawione, nowe kroćce, cewki, świece... i złyszę sporadycznie syknięcia... no krew mnie zaleje...
Ciśnieie na przepustnicach ustawione...
Jedyne co mi jeszcze może nie pykać -to jakieś problemy z przewodami WN.

A tak BTW - jak jadę w upały to czuję paliwo z wlewu paliwa jakby, bo jak niucham w dół na silnik - nie mam - o i by pewnie się jarało... Uszczelka?
_________________
Live Free Or Die...
------------------------------------------------------
Aprilia ETV1000 Caponord 2003 (2016- ...)
Yamaha XVS 1100 Drag Star 2005 (2014-2016)
Romet Pony - Motorynka (1986-1994) ;-)
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 10