się wypowiedział :D podłączenie nie jest obojętne....... ale w sumie co ja tam wiem kapcia ni mam
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Wiek: 47 Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 141 Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-05-11, 06:38
Mam ten sam problem co Yukon Też znalazłem pęknięty wężyk, naprawiłem i ? Jednego dnia było wszystko ok a wczoraj kichał jak głupi :/ ..
tak samo jak na filmiku z Yt https://www.youtube.com/watch?v=AAnPYQ0mp64
Stawiam na silniczek krokowy. Czesto ma tak że obroty z góry schodzą mu do 2000, utrzymają sie około 3/4 sek i schodzi do normalnych.
Strasznie denerwujące, bo przeważnie lubi kichnąć podczas ruszania i wtedy gasi motek :/
Propozycje, sugestie wasze ?
_________________ Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2016-05-11, 13:12
Silniczek przemyć, wszystkie podciśnienia sprawdzić i jak trzeba to nowe opaski zaciskowe założyć.
Co roku można sprawdzić synchronizacja bo wężyki są łatwo dostępne po zdjęciu kanapy kierowcy.
Jeżeli będzie źle to wtedy regulować. No jeszcze trzeba mieć waku jakieś ogólnodostępne albo zrobić sobie.
Wiek: 47 Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 141 Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-05-11, 18:41
kupiłem to niby było dobrze ale obroty falowały. wytargałem krokowy wyczyściłem, założyłem i zaczął prykać.. za jakiś czas kupiłem swieczki, filtry i rozkopałem motek na nowo i dojrzałem pękniety wezyk podciśnienia . Zrobiłem, myślałem ze bedzie ok a tu dupa blada. Jeden dzień było OK.
Na postoju jak się grzeje to pryka najbardziej przy temp 50 wzwyż.
Ps. Ma ktoś uzyczyć krokowca na sprawdzenie ?
_________________ Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
Wiek: 47 Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 141 Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-05-12, 18:43
RESPIRATOR napisał/a:
Krokowca naucz pływać w nafcie, tak ze dwa dni niech się uczy. Potem zrób synchronizację przepustnic.
Jak to nie pomoże to tylko cewki.
I tak zrobię. Dzisiaj wskoczylem na motek i najbardziej zaczyna psikać od temp 50 stp do 70stp a potem to jakoś mniej. Focha wali nawet podczas jazdy ;/
_________________ Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
ojoj tylko żeby mu sie te "SPA" za fest nie spodobało :P
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Wiek: 47 Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 141 Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-05-23, 11:05
krokowiec posiedział 24 godz w nawcie. Ale zaś miałem węże z podciśnienia pęknięte w 2 miejscach. Stąd te jego dziwne zachowanie. Dałem nowe wężyki , trójniki i silnik pracuje ładnie. podczas jazdy dodając gazu idzie płynnie a wcześniej uderzał.
_________________ Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
A ja wymieniłem czeki, świeczki... pochodził poszalal - a na zimnym zaczął prychać jak źrebak... Na ciepłym idzie dalej jak waryjot.
No to popatrzę po tych wężykach.
Mam nadzieje że na łączeniach świeca - cewka jest dobry kontakt, bo zrobiłem to pancerni, znaczy pozabezpieczałem dość mocno
A!
W trakcie prób popaliłem trochę te 2 wężyki co idą id baku w dół motocykla, nie wiem co to - odpowietrzenie? ma znaczenie długość?
[ Dodano: 2016-09-10, 09:12 ]
Krokowiec... tez namocze w nafcie ;)
_________________ Live Free Or Die...
------------------------------------------------------
Aprilia ETV1000 Caponord 2003 (2016- ...)
Yamaha XVS 1100 Drag Star 2005 (2014-2016)
Romet Pony - Motorynka (1986-1994)
Wiek: 47 Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 141 Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-10-28, 11:40
I co Martinezz ogarnięte ? Weżyki które idą z baku to odpowietrzenie. Ja przy akcji zmiany szybko złączek ściągnąłem te wężyki i okazało się że jeden był przytkany , taka mazią suchą jakby zbrylona mąka.
_________________ Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
RoBi, oj jeszcze nie... w tym roku - chroniczny brak czasu i organizacji.
Nie mam na zimę garażu ciepłego coby się rozłożyć i grzebać, tak ze do wiosny może zejść...
Życie.
[ Dodano: 2017-08-22, 13:22 ]
Wszystko porobione, wężyki poprawione, nowe kroćce, cewki, świece... i złyszę sporadycznie syknięcia... no krew mnie zaleje...
Ciśnieie na przepustnicach ustawione...
Jedyne co mi jeszcze może nie pykać -to jakieś problemy z przewodami WN.
A tak BTW - jak jadę w upały to czuję paliwo z wlewu paliwa jakby, bo jak niucham w dół na silnik - nie mam - o i by pewnie się jarało... Uszczelka?
_________________ Live Free Or Die...
------------------------------------------------------
Aprilia ETV1000 Caponord 2003 (2016- ...)
Yamaha XVS 1100 Drag Star 2005 (2014-2016)
Romet Pony - Motorynka (1986-1994)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum