Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-12-31, 20:01
Zaglądnąłem do złączki tej obok regulatora i wygląda to jak nowe, jednak mimo wszystko zalutowałem przewody do końcówek tak profilaktycznie dopóki jeszcze przewody nie skisły i dały się lutować bezproblemowo.
Widać że jak motocykl jeździł po wodach i błotach to kisną a jak był zadbany to wszystko jak nowe.
Końcówka prze lutowaniem:
Końcówka po lutowaniu:
Jeszcze zrobię to samo ze złączka pod zbiornikiem bo tam to nigdy nie patrzyłem.
Ostatnio zmieniony przez aprilia 2012-12-31, 20:03, w całości zmieniany 2 razy
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-12-31, 20:03
Tak też zrobię
[ Dodano: 2013-01-14, 08:25 ]
Polutowałem dzisiaj też konektorki pod bakiem w idealnym stanie, nic im nie było mimo to po lutowaniu ładowanie wzrosło z 14,1 do 14,3 V
Wada jest w tym że przewody które wychodzą ze stojanu czyli z pokrywy silnika są cieńsze niż później po złączce nie do pomyślenia, po co komu grubsze dalej jak przez te cieńsze na początku prąd nie przepłynie taki jak ma przepłynąć.
B3stia
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 270 Skąd: Leszno
Wysłany: 2013-01-15, 12:00
Wyglądają jakby już się przypiekły jeszcze trochę na grillu bym potrzymał. :D
Witam,
Panowie jaki macie patent na zlutowanie tej brązowej wtyczki co idzie między cylindrami ? tzn trzeba wyjąc cały ten kabel i inaczej poprowadzić wiązkę ? czy jakoś inaczej ?
Wiek: 55 Dołączył: 02 Paź 2012 Posty: 323 Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-04-26, 19:09
Można to wyciąć i puścić lewą stroną ramy ktoś już to opisywał ja tak zrobiłem zastąpiłem nowymi kablami do samego regulatora ktoś ma poprawione bo apki już nie mam.
no dobra a ten kabel między cylindrami do czego on jest podpięty ? wchodzi między cylindry i gdzie wędruje tyle sie ogrzebałem i dalej nie wiem te kable tak upchane gęsto że masakra
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2017-04-27, 02:33
Ten burdel ,który jest odpowiedzialny za robienie prądu jest po lewej stronie .Tniesz kabelki gdzieś powiedzmy 10 cm ponad "blokiem" silnika i do nich dolutowujesz nowe ,pamiętaj trzeba zachować przekrój kabla .Lutowanie będzie troszkę trudne bo musisz zlutować miedziane nowe kable z stalowymi z Caponorda.Da się to zrobić ,kwas dobra cyna ,cierpliwość,browar i heja.Po lutowaniu dobrze zabezpieczyć termokurczliwymi.
Tak jak Jacek napisał puszczasz nową wiązkę lewą stroną przy ramie i dalej na drugą stronę juz pod siedzeniem kierowcy do reglera.
Stare przewody zostawiłem tam gdzie były ,poodcinałem tylko wtyczki i tyle.
Nowa wiazka jest u mnie na stałe zlutowana z reglerem.
Mam krótkie pytanie, czy ten zielony przewód, który wychodzi z reglera jest odpowiedzialny może za poziom ładowania? Dziś znów zdiagnozowałem słabe ładowanie i postanowiłem zajrzeć do regulatora. Rozkopałem czyjeś wypociny i zauważyłem, że kabelek wyskoczył z kostki. Jutro jeszcze dokładniej wszystko poogladam i połączę to na nowo, może będzie ok 😉
Tak nawiasem mówiąc ciekawy patent z tą kostką, poza tym ten zielony przewód ma 2cm,masakra.
No Panowie, wiedziałem, że Was rozweselę Zrobiłem jeszcze dwie fotki, które myślę i tak nie wiele powiedzą, ale...
Najgorsze jest to, że ten interesujący mnie przewód jest strasznie krótki i będę chyba musiał tam coś dolutować. Ktoś nieźle się namęczył żeby to popodłączać
Cóż jutro się okaże co mi się uda zrobić...
AA i jak myślicie ten regulator to oryginał czy już zamiennik?
AA i jak myślicie ten regulator to oryginał czy już zamiennik?
To nie ma znaczenia czy jest oryginał czy zamiennik. Moim zdaniem jego miejsce jest w koszu, bo takie kwiatki prędzej czy później się mszczą, no ale co ja tam się znam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum