Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
CEWKA-zamiennik
Autor Wiadomość
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
  Wysłany: 2017-03-12, 00:24   CEWKA-zamiennik

Witam wszystkich CapoManiaków.
Cewka daje nam popalić damy radę zaadoptujemy nową i będziemy się cieszyć jazdą.
Ten temat wraca jak bumerang więc może się komuś przyda.
Na rynku dostępne są zamienniki z katamaranów fiat renault itp.
BERU ZS 347 -zamiennikiem
NG U5008-zamiennikiem

Różnica pomiędzy oryginalną cewką a zamiennikiem taka że:

Patrząc do ori tam gdzie wchodzi przewód zapłonowy jest gwint a w zamienniku nie ma gwintu.
Nowa cewka ma odlew z oczkiem do przykręcenia w samochodzie do dekla zaworowego(ten element będzie usunięty)
Potrzebne jeszcze będzie nakrętka z świecy,śruba M3 lub pręt gwintowany o długości 43 mm (tyle wyszło u mnie)szlifierka kątowa z tarcza do cięcia i listkową do szlifowania,nakrętka M3 jako kontra,oraz odwaga i chęć zrobienia modyfikacji!
Robota prosta i przyjemna

DSC_0092.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg
Nowa cewka zamiennik NGK
Pobierz Plik ściągnięto 7960 raz(y) 19,87 KB

DSC_0085.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg
Element z napisem zostanie odcięty i wirównany.
Także wzmocnienie pod gniazdem bedzie usuniete.
Widok nowej i starej cewki.
Pobierz Plik ściągnięto 7967 raz(y) 37,59 KB

DSC_0086.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg
Różnica wewnątrz cewki.
Pobierz Plik ściągnięto 7952 raz(y) 31,53 KB

DSC_0087.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg
Pret lub śruba M4 przycieta na 43 mm
Pobierz Plik ściągnięto 7955 raz(y) 42,71 KB

DSC_0088.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg
Pomiar
Pobierz Plik ściągnięto 7962 raz(y) 42,35 KB

DSC_0089.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg
Po szlifowaniu przed odcięciem trójkąta wzmacniającego przy gnieździe
Pobierz Plik ściągnięto 7955 raz(y) 35,3 KB

DSC_0090.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg
Przed finalnym montażem.
Pobierz Plik ściągnięto 7969 raz(y) 44,92 KB

DSC_0091.jak-zmniejszyc-fotke_pl.jpeg
Ważne aby wykonana redukcja dobrze była włożona do sprężyny,bo to jest gwarancją poprawnośći działania
Pobierz Plik ściągnięto 7965 raz(y) 32,66 KB

_________________
B2,V8,R5
Ostatnio zmieniony przez KKK 2017-04-03, 12:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
kristof_if 

Wiek: 46
Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 216
Skąd: Lubomia
Wysłany: 2017-03-12, 06:39   

Dzięki wielki dla mnie to strzał w 10
Przy okazji Flacha Dla Ciebie ;-)
LwG
_________________
LIVE TO RIDE
 
   
machoni 

Wiek: 42
Dołączył: 10 Lut 2016
Posty: 180
Wysłany: 2017-03-12, 08:19   

Super, prościej się już nie da.
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-03-12, 17:10   Re: CEWKA-zamiennik

KKK napisał/a:
Witam wszystkich CapoManiaków.
Cewka daje nam popalić damy radę zaadoptujemy nową i będziemy się cieszyć jazdą.
Ten temat wraca jak bumerang więc może się komuś przyda.
Na rynku dostępne są zamienniki z katamaranów fiat renault itp.
BERU ZS 347 -zamiennikiem
NG U5008-zamiennikiem

Różnica pomiędzy oryginalną cewką a zamiennikiem taka że:

Patrząc do ori tam gdzie wchodzi przewód zapłonowy jest gwint a w zamienniku nie ma gwintu.
Nowa cewka ma odlew z oczkiem do przykręcenia w samochodzie do dekla zaworowego(ten element będzie usunięty)
Potrzebne jeszcze będzie nakrętka z świecy,śruba M4 lub pręt gwintowany o długości 43 mm (tyle wyszło u mnie)szlifierka kątowa z tarcza do cięcia i listkową do szlifowania,nakrętka M4 jako kontra,oraz odwaga i chęć zrobienia modyfikacji!
Robota prosta i przyjemna
Krzysiu o czymś zapomniałeś w tych częściach brakuje browara albo 2.
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2017-03-12, 17:47   

Tak to prawda ,zapomniałem to napisać ,chociaż w tym przypadku robione było bez browara.
Jacek dzięki za poprawkę :browar obowiązkowy! :mrgreen: kolor i smak wedle uznania kierownika. :-P :mrgreen:
_________________
B2,V8,R5
 
   
Tomek91 


Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 484
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-06-13, 09:00   

Przyszedł czas że i ja zmierzyłem się z tematem cewki co prawda w moto mam wszystkie sprawne ale chciałem mieć jedną w zapasie :) cewka beru ZS 347 ale zamiast dorabiać z gwintu użyłem czpień starej świecy również beru autor tematu podaje długość 43mm mi wyszło 38 i tez jest dobrze co prawda nie jeździłem na tej modyfikacji ale moto odpala i na biegu jałowym wkręca się na obroty .

19126188_1360109847359353_726012081_o.jpg
Pobierz Plik ściągnięto 7456 raz(y) 195,33 KB

 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2017-06-13, 11:56   

43 wzięło się z tego żeby nie było żadnych niespodzianek przy wkładaniu kabla na święcę.Po prostu wyeliminowanie jakichkolwiek luzów.
_________________
B2,V8,R5
 
   
Bartłomiej88 
Bartek88


Dołączył: 29 Sty 2018
Posty: 7
Wysłany: 2018-03-15, 12:16   Awaryjna cewka BERU

Witam, idąc mądrością kolegów postanowiłem wyprodukować Sobie awaryjną cewkę.
Po instruktażu przystąpiłem do eksperymentów.
Niestety po odpaleniu
- 30 s. moto zgasło
-kolejne odpalenie 30 s. moto zgasło
-kolejnym razem już nie odpalił
-zainstalowałem cewkę która była do tej pory (sagem) moto nie odpaliło
- kręciłem kręciłem .. w końcu załapał po 4-5 kręceniu.
Proszę kolegów o fachową opinie czy wykonałem którąś czynność niezgodnie z literą instrukcji.
Nadmieniam że cewki zamontowane w moto mam sprawne tylko zabezpieczam się przed wyjazdem wakacyjnym na Bałkany.

Pozdrawiam.

5.gif
Plik ściągnięto 8176 raz(y) 42,59 KB

3.gif
Plik ściągnięto 8177 raz(y) 40,47 KB

2.gif
Plik ściągnięto 8177 raz(y) 19,09 KB

1.gif
Plik ściągnięto 8179 raz(y) 48,63 KB

 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2018-03-15, 15:23   

Przejedź się konkretnie ,Moto musi się zagrzać,to raz. Może była świeca podlana, może mało prądu nie wiadomo.
_________________
B2,V8,R5
 
   
Bartłomiej88 
Bartek88


Dołączył: 29 Sty 2018
Posty: 7
Wysłany: 2018-06-09, 09:04   

Wszystko już działa ważne aby sprężynka dotykała całą powierzchnią. :-) KKK dzięki za pomoc. 8-)
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2018-06-09, 12:56   

Spoko nie ma sprawy , spokojnej podróży!
_________________
B2,V8,R5
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2018-06-09, 15:47   

KKK, a jak Ci się nakładało ten gumowy, oryginalny kondon na cewkę NGK? Myślę, że to Beru bardziej się do tego nadaje ;) Ta gumowa osłona cewki dość ciasna ;-P
_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2018-06-09, 21:42   

Mondi napisał/a:
KKK, a jak Ci się nakładało ten gumowy, oryginalny kondon na cewkę NGK? Myślę, że to Beru bardziej się do tego nadaje ;) Ta gumowa osłona cewki dość ciasna ;-P


Nałożyłem normalnie smar i tyle żadna filozofia.Za dwie cewki BERU mam trzy NGK rachunek prosty. :mrgreen:
_________________
B2,V8,R5
 
   
Jojo1983 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41
Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 3
Wysłany: 2020-01-01, 20:51   

Witam wszystkich mam pytanko czy wtyczka pasuje czy trzeba przerabiać
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2020-01-01, 20:55   

Jakbys uwaznie poczytal to by nie bylo tego pytania.
Pasuje.
_________________
B2,V8,R5
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 17