Mi w niedziele padła cewka. Motocykl pracował nierówno i strzelał z wydechu. EFI zapalało się i gasło. Spiąłem kable diagnostyczne i ruszyłem. Po chwili pokazał się kod błędu i wiadomo która cewka była do wymiany. Może warto spróbować w ten sposób?
Wiek: 55 Dołączył: 02 Paź 2012 Posty: 323 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-04-15, 07:54
zahar napisał/a:
150 to faktycznie troszkę mniej niż max w tym motorku osobiście staram się nie przeginać ale 180 miałem i jeszcze zapasik na lince ale kolega na moim sprzęcie na początku przygody z włoszką podobno 200 poleciał. Sam nie sprawdzałem więc tylko sugeruję kto testował maxa na włoszce niech się wypowie
Mój sprzęt jechał 230 kiedyś to wyczytałem sprawdziłem i więcej tego nie próbowałem.
Podłączyłem Capo pod komputer - zero błędów.
Filtr powietrza wymieniony - ale nie był jakoś zawalony.
Zdjęcia poniżej co było na kompie.
Cewki z tyłu mają oporność 1,2- 1,4 ohma.
Jedno Aprilia druga Beru :)
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 457 Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2018-04-15, 16:47
Hehe Panowie ja leciałem swojego czasu lekko ponad 200z hakiem do kolegi Słonia na takiej "ładnej drodze" :)) z aku diesla zapiętym zamiast kufra z tyłu moto, zaznaczam że aku było przypięte pasami i z owiniętym streczem, którego pozbyłem się dość szybko w okolicy lasów przez które przelatywałem wcześniej... więc sie da przekroczyć 200 i pod manetą jest jeszcze zapas :PPPP...
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
Panowie żeby nie tworzyć nowego niepotrzebnego tematu odgrzeję lekko kotlecika :)
Ostatnio miałem się okazję przelecieć z plecaczkiem i bambetlami troszkę dalej po drodze na której można prędzej pojechać i jakież było moje zdziwienie gdy nie mogłem tego uczynić.... do 150 jeszcze jakoś potem.... raczej kiepskawo, w wyższych rejestrach prędkości przyspieszenie też kiepskie, spalanie przy wyprzedzaniu i prędkościach do 170 ok 6,7L a na "powrocie" przez wioski spadło do 5,8 czyli raczej ok, soft catfish pod lambdę, nowe świece, filtry, cewki nie wykazują pod programem jakiś odchyłek.... wiem że czasami nic nie pokazują a jednak są uwalone... mam katalizatorki.... więcej grzechów nie pamiętam
ps samemu też jakoś szału ni ma.... 190 max
Jakieś sugestie??
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Janku naprawdę nie rozumiem.... u mnie ból żeber zaczyna się w okolicach 180
Przy 160 jest kompromis między prędkością a komfortem ( mówię tu o drodze 2 i więcej pasów w jednym kierunku)
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum