Wysłany: 2018-07-20, 11:44 Problem odgłosami podczas jazdy
Moze ktos spotkał sie z takim objawem
zawsze przy predkosci 90-100 wystepuje dziwny gwizd . Probowalem wylaczac zaplon dawac na luz i zawsze ten gwizd wystepuje ale tylko w tymzakresie predkosci jest on dosc glosny.
Kilka dni temu wymienilem przednie lozyska i dalej nic .
Zaznaczam ze z tym gwizdem zrobilem juz 6 tys km i nic sie nie pogorszylo ani nie poprawilo .
Opony mam heidenau scout , gwizd jest chyba mechaniczny tylko skad jesli wylaczam silnik daje na luz , przednie lozyska zmienione... i zawsze tylko w tym zakresie predkosci
Pozdrawiam
Edit: Poprawiłem temat i posprzątałem w wątku po zreflektowaniu się Kolegi po cennych uwagach użytkowników
Ostatnio zmieniony przez mr_soze 2018-07-21, 07:10, w całości zmieniany 1 raz
Spróbuj przy wspomnianej prędkości strzelić ze sprzęgła i jechać na jednym kole to ewentualnie wykluczysz gwizd pochodzący od przedniej opony
A tak na poważnie to właśnie założyłem SCOUTY i jak przetestuję to dam znać czy u mnie też pojawią się jakieś niespotykane wcześniej odgłosy.
Czyli mozna by stawiac na opony ...
u mnie wlasnie bardziej slychac jak motocykl zwalnia ale aby to sprawdzic na 100 procent trzeba by opony zmienic lub jeszcze ze dwa takie same przypadki spotkać :)
W sumie jesli pobawie sie z cisnieniem w oponach to moze odglos sie troche zmieni co bedzie wskazywac ewidentnie na opony.
Dzieki za pomoc no i moze jeszcze ktos bedzie mial podobny przypadek
Pozdrawiam
Na 99.99% są to opony. W pochyleniu też inaczej gwiżdże. Ciekawi mnie tylko czy to jest wiatr czy toczenie, ale raczej od toczenia opony jest ten dźwięk.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2018-07-22, 19:29
Było to już na forum. To typowy objaw dla Haidenałów
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2018-07-23, 07:38
Ja nie wiem co Wy słyszycie... Jeździłem na Scoutach na starym Capo, zresztą niedługo przełożę je do RR-ki, i żadnych gwizdów nigdy nie słyszałem. No ale może ja już głuchy jestem :P
Ale ja jezdzac na tzw Scoutach powyzej 100 nie slysze zadnych odglosow jest wszystko ok wiec nie pojawia sie zaden problem powyzej 110km/h do 160 przynajmniej tyle jechalem :)
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Dzisiaj odbyłem swoją pierwszą jazdę na nowych Scoutach i potwierdzam, że wyją
Najgłośniejszy świst/gwizd/jęk czy jak kto chce nazwać ten odgłos występuje przy prędkościach 100-120 km/h.
Mam przelotowe GPRy i mimo to słychać opony (szczególnie przy otwartej szybie w kasku) więc nie ma się co przejmować tymi odgłosami.
Wcześniej jeździłem na Tourance Next i nic nie gwizdało.
Poza tym zauważyłem, że motocykl chętnie składa się w zakręty na tych gumach. Zobaczymy co będzie dalej i jak będą zachowywały się na maksymalnym możliwym dla Capo przechyleniu no i na mokrym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum