Stiopa
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 58 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 313 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-08-01, 21:30
Sama pompa jest ok. Skoro jest odpięta a bezpiecznik dalej leci to nie ona jest przyczyną . Trzeba by się wpiąć probówką na przewody zasilające pompę i sprawdzić czy po włączeniu zapłonu pojawia się tam prąd kiedy jeden z przekaźników jest wypięty .
_________________ "Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
A gdzie moge kupic przekaźniki taki ? Żeby wykluczyć że to nie przekaźnik? Lub może ma ktoś kapo we Wrocławiu?
[ Dodano: 2018-08-01, 22:35 ]
Będę musiał to sprawdzić
Stiopa
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 58 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 313 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-08-01, 21:39
RESPIRATOR napisał/a:
Studiowaliśmy to kiedyś z Ś.P. Słoniem i wychodziło na to że jeden przekaźnik steruje drugim w tym układzie.
Hmmm... tylko po co ? Chyba , że ma to jakiś związek z ciśnieniem w układzie . Bo kiedy przekręcisz kluczyk słychać jak pompa dobija ciśnienie a potem milknie .
Tego na pewno nie wiem ale pewnie ten przekaźnik to zwykły przekaźnik używany w samochodach i motocyklach ze standardowym rozmieszczeniem styków . Do dostania w każdym sklepie motoryzacyjnym. Zdziwił bym się jednak gdyby była to wina samego przekaźnika .
_________________ "Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
Ostatnio zmieniony przez Stiopa 2018-08-01, 21:44, w całości zmieniany 1 raz
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2018-08-01, 21:42
Niestety te przekaźniki nie są tanie. Proponuję znaleźć kogoś w sąsiedztwie z Kapciem i pożyczyć na chwilę na podmiankę. Jak już zdiagnozujesz że to on jest przyczyną to ja mam takie cóś na zbyciu
https://allegro.pl/przekaznik-li-l5a-aprilia-dorsoduro-750-i7258819884.html
Tu masz takie jak Ci trzeba chociaż nie wydaje mi się że to będzie przyczyną.
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
Ostatnio zmieniony przez RESPIRATOR 2018-08-01, 21:49, w całości zmieniany 2 razy
Stiopa
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 58 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 313 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-08-01, 21:45
Jacek a to one są jakieś udziwnione ? Dzisiaj to już nie ale jutro mogę zdjąć kanapę i obejrzeć toto .
_________________ "Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2018-08-01, 21:47
a zobacz se w linku
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
Stiopa
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 58 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 313 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-08-01, 22:07
No układ styków mają inny niż standardowy przekaźnik ale to kwestia zachowania ori kostki . Ale poza tym to normalne dwa styki zasilające cewkę i dwa na obwód główny . Jeszcze prościej niż w zwykłym przekaźniku bo tam masz jeszcze styk "normalnie zwarty" . Chociaż cena jest mimo wszystko taka , że chyba nie warto kombinować .
RESPIRATOR napisał/a:
a zobacz se w linku
Hehehe... bywało się w towarzystwie krakusów [/b]
_________________ "Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
Zbiornik zdjęty jeden przekaźnik wyjęty wszystko chodzi ale nie ma iskry?
i to jeszcze bez paliwa :D:D a skąd wiesz że jest iskra lub jej nie ma???
a teraz bez jaj i całkiem poważnie przekaźnik z kabelkiem żółto zielonym jest od pompy a drugi od wtrysków jeśli przepala Ci bezpiecznik 30A a nie wywala bezpieczników pod licznikiem na desce rozdzielczej to szukałbym raczej przetartego kabelka i zwartego do masy miedzy tymi bezpiecznikami.....polecam zaopatrzyć się w miernik....
PS Sajgon jeśli oczekujesz pomocy to składaj zdania z minimum wiedzy ortograficznej oraz technicznej bo czasami nie wiemy " co autor postu miał na myśli"... chętnie Ci pomożemy ale musimy wiedzieć JAK. Pozdrawiam
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
[ Dodano: 2019-04-07, 08:07 ]
Problem został po Roku rozwiązany tak sie śpieszyło mechanikom,rozwiązany tylko ale na chwilę :/,okazało sie że kabel z Tyłu regulatora był przerwany i czasami dotykał masy i wywalał bezpiecznik 30A.
Natomiast teraz jak juz odpalił i wszystko było OK to w pewnym momęcie zgasłał i juz niechce odpalić ,nie ma iskry i pompa nie chodzi :(
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum