Panowie membrany i tak nikt nie zapaskudzi, bo jak ;p, ale pastowanie, psikanie zewnętrznej powierzchni butów powoduje dwukierunkowe zamknięcie wszelkich porów co w przekłada się na brak oddychania obuwia. W tym przypadku celowość stosowania oddychającej membrany mija się z celem - tak rozumuję
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Należy czytać między wierszami . Kupisz "nasz produkt" będzie ok, znowu zarobimy. Jak kupisz inny to się spocisz . Nie wierzę w tą kosmiczną technologię impregnatów
Inna sprawa, że ich działanie jest nie do udowodnienia / oddychanie-nie oddychanie / bo to odczucia subiektywne.
Jak komuś się łapy pocą to jaką by membranę w butach nie miał to i tak ma przejeb...
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2018-09-29, 09:53
Mondi napisał/a:
Jak komuś się łapy pocą to jaką by membranę w butach nie miał to i tak ma przejeb...
Zawsze mozesz ciuchy, rekawice i buty z mesh'em kupic :P
Inna sprawa, że ich działanie jest nie do udowodnienia / oddychanie-nie oddychanie /
nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz.... i nie trzeba żadnych "kosmicznych technologii" żeby to sprawdzić
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
- to jakby ktoś chciał być całkowicie wodoodporny ;p
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2018-09-29, 20:07
Buciki przetestowane.
Jeszcze nie wiem,czy to był dobry zakup jeżeli chodzi o komfort użytkowania.Muszę jeszcze pośmigać i połazić,żeby buty bardziej się ułożyly i rozbiły.Myślę jednak,że czucie maszyny,wyłącznie na asfalcie, na tak sztywnej podeszwie jest jednak nieco ograniczone.
Podniosłem nieco dźwignię zmiany biegów i przy okazji wyprostowałelm.Wymieniłem dolną śrubę z mocowania osłony lewego seta na taką z płaskim łbem,bo haczyłem o nią podeszwą przy redukcjach.
Gumy podnóżków na zewnętrznych końcach wznoszą się nieco ku górze.Przy tak szerokiej podeszwie nie miałem pewnego podparcia.Musiałem wyrównać końcówki gum,żeby było równo na całej powierzchni.
Jutro ciąg dalszy jazd :)
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2018-09-29, 20:45
Wicher nie wiem jak układasz stopy na podnóżkach ale polecam wbijać palce w podnóżki, najlepiej bez gum. I dociskać kolana do baku. Zalecenia instruktora.
Wtedy jakby sie bylo jednoscia z moto :)
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2018-09-29, 20:52
Tak robię, za wyjątkiem trzymiania palców na podnóżkach. Nie lubie tego na dłuższą metę,bo jakoś mnie to męczy i wydaje mi się to nienaturalne. Dlatego też trzymam szłapy środkową cześcią stopy na podnóżkach, a jak zamykam opony na winklach, to dopiero wtedy opieram palce na podnóżkach.
Np.składam się w ostry winkiel w prawo, to opieram prawą szłapę na palcach na podnóżku i na odwrót.
W typowo turysycznych butach nie ma problemu, że tak powiem z manewrowością, tutaj nieco gorzej :)
To pewnie kwestia przyzwyczajenia ;)
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2018-09-29, 21:31
Wicher napisał/a:
Np.składam się w ostry winkiel w prawo, to opieram prawą szłapę na palcach na podnóżku i na odwrót.
No to jeszcze drugą przycisnąc drugi podnóżek i odepchnąć w przeciwną a moto samo wchodzi w zakręt :P
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2018-09-29, 22:04
Tak robię, ale ten drugi podnóżek nadal trzymam na środkiem stopy :)
Już to kiedyś testowałem, ale to nie dla mnie
Mój kolega cały czas jeździ z palcami na podnóżkach, a później go szłapy bolą po 300 km
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum