Chciałbym wszystkim podziękować:-) dołożyłem przewody do reglera, pomijając brązowe kostki, oraz od reglera do aku, na nich wstawiłem bezpiecznik. Ładowanie na włączonych światłach 14.5V, regler ciepły, a nie gorący, żółte kable czuć ze nie są zimne. Jeszcze raz wielkie dzięki:-)
Wiek: 55 Dołączył: 02 Paź 2012 Posty: 323 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-29, 17:55
Panowie proszę o pomoc burza mózgów mile widziana .Mam nowy regulator przewiniętą prądnice (stator)ani jednej kostki brązowej ,nowa instalacja bajpas ,dodatkowy minus bo tak było z regulatora ,po przejechaniu ok.8km.zaczyna spadać ładowanie z 14,6do 13,8 dalej jak się rozgrzewa znika całkiem 12,5v zgaszę moto postoi ok25min i wszystko jest ok regulator jest gorący .Jest to 2na gwarancji bo myślałem że był walnięty nowy i zwróciłem .Idę tyczny regulator założyliśmy u Rzeżuchy i jest super jestem otwarty na wszystkie sugestie z góry dziękuje.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 457 Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-05-29, 19:28
milośnik cap699 napisał/a:
Panowie proszę o pomoc burza mózgów mile widziana .Mam nowy regulator przewiniętą prądnice (stator)ani jednej kostki brązowej ,nowa instalacja bajpas ,dodatkowy minus bo tak było z regulatora ,po przejechaniu ok.8km.zaczyna spadać ładowanie z 14,6do 13,8 dalej jak się rozgrzewa znika całkiem 12,5v zgaszę moto postoi ok25min i wszystko jest ok regulator jest gorący .Jest to 2na gwarancji bo myślałem że był walnięty nowy i zwróciłem .Idę tyczny regulator założyliśmy u Rzeżuchy i jest super jestem otwarty na wszystkie sugestie z góry dziękuje.
a że tak zapytam jakie masz napiecia pomiedzy żółtymi kabelkami może to wina właśnie przewiniętej pradnicy....
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
Regler.... jak możesz to podmień z innego moto dla pewności
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Typowy objaw zwarcia miedzy fazowego... Zły drut lub uszkodzony drut w czasie nawijania po rozgrzaniu oleju robi takie psikusy. Nawijania alternatora motocyklowego to nie przewijanie zwykłego silnika tak jak się wydaje 90% fachowców od napraw silników elektrycznych, to cholernie trudny temat....
Wiek: 55 Dołączył: 02 Paź 2012 Posty: 323 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-30, 20:45
wooocash napisał/a:
Typowy objaw zwarcia miedzy fazowego... Zły drut lub uszkodzony drut w czasie nawijania po rozgrzaniu oleju robi takie psikusy. Nawijania alternatora motocyklowego to nie przewijanie zwykłego silnika tak jak się wydaje 90% fachowców od napraw silników elektrycznych, to cholernie trudny temat....
Teraz już pada ładowanie po 5minutach pracy silnika i nagle wraca kable fazowe gorące jutro rozetnę fazowe i sprawdzę dokładnie bo mam wszystko pięknie wlutowane na pewno podzielę się informacją dla potomnych dzięki za pomoc Jacek.
[ Dodano: 2016-05-31, 21:51 ]
elefant napisał/a:
milośnik cap699 coś mi tu nie pasuje. 60 v to powinno być przy 4000 rpm, a Ty piszesz że tyle to masz na wolnych. [/b]
Tu jestem winien sprostowanie na wolnych obrotach między fazowe jest 21do 22v przy 4tys.51vna wszystkich jednakowe chyba mam pecha z tymi regulatorami zaprzyjaźniony elektronik poprosił o jeden zepsuty regulator ,mówi że spróbuje go otworzyć i zobaczyć co z nimi nie tak dam bez wahania .
[ Dodano: 2016-06-04, 20:44 ]
Temat regulatora ogarnięty ten nowy poszedł do fachowca który go otworzył i znalazł przyczynę miał niedogrzane dwa styki które zaraz po rozgrzaniu nie puszczały prądu z 2faz założyłem iny stary jak sugerowaliście i dziś po 50km.nic się nie dzieje .Trzeba mieć pecha żeby trafić na dwa zepsute regulatory .
szukając następcy starego reglera natknąłem się na takie wpis na forum Kawałsraki VN750
Model / Output / Source Bike
FH001 / 35A / FJR 1300
FH008EB / 40A / CBR 600 RR
FH010BA / 50A / ZX-10R
FH012AA / 50A / FJR 1300, R1
FH012BA / 50A / ZX-14R, ZR1400, GTR1400
FH014AA / 50A / CBR 1000 RR
FH016AA / 40A / ZX-6R
mowa oczywiście o MOSFET-ach
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Ostatnio zmieniony przez mr_soze 2017-08-02, 06:36, w całości zmieniany 1 raz
hejka, nie wydaje mi się że regulator za 150 zł nowy zamiennik zrobi robotę, co najwyżej wpuści Cie w maliny na wyjeździe. Popatrz za takim czym na larsson lub zapytaj jagiela - chodzi o to żebyś kasy w błoto nie wywalił - pełno Chińskiego szitu teraz na rynku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum