Żyję. Jest lepiej niż dobrze.Rzekłbym bardzo dobrze. Prowadzi się o wiele lepiej. Precyzyjnie i stabilnie idzie w długich i szybkich łukach. Póki co jestem zadowolony z roboty,ale wczoraj machnąłęm tylko 300km. Zobaczę co będzie dalej
Być może najaktywniejszym,ale czy najefektywniejszym to nie wiem :)
Chyba niektórych to drażni,że mam swoje zdanie i czasami mam rację(choć umiem przyznać się do błędu).
Czasami chyba ton moich wypowiedzi jest(lub był) źle odbierany i niektórych to wkurza. Jakieś dziwne sms-y, czy wiadomości na GG z nieznanych numerów
Wiem,że słowo pisane jest inaczej przyjmowane, ale cóż.....
Osobiście nie lubię gadać o motocyklach, wolę na nich jeździć :)
Mam trochę obowiązków, związanych z tym co robię zawodowo i z tym co robię po godzinach pracy. Nie zawsze mam czas, żeby gdzieś przejechać się na motocyklu w weekend, o zlocie już nie wspomnę
Ma to duży wpływ na przebiegi sezonowe i trochę nie umiem się z tym pogodzić, ale tak bywa w życiu
Poznałem kilku użytkowników tego forum osobiście. Niezwykle sympatyczni ludzie.
Mam nadzieję, że będzie okazja spotkać się ponownie w większym gronie
Mam pytanko, bo właśnie rozbebeszam tylne zawieszenie: jak odkręcić wahacz z prawej strony? W instrukcji jest mowa o jakimś "special toolu" a ja oczywiście z przyzwyczajenia złapałem za młotek i majzel :P Czy wystarczy tylko duży imbus i nim odkręcić?
_________________ jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-05, 11:06
A nakrętki kontrującej nie odkręcacie ? potrzebujesz klucz nasadowy koronkowy żeby poluzować nakrętkę i dopiero odkręcasz ampulem śrubę. Podczas montażu przestrzegaj momentów dokręcania, jest to bardzo ważne.
Po dwóch dniach poszukiwania nie znalazłem w okolicy imbusa 15 - pytanie do czego on mi potrzebny? Rozmiar imbusa po prawej stronie ośki/śruby mocującej wahacz to 14, jedyne co mi jest potrzebne do klucz koronkowy aby odkręcić nakrętkę kontrującą. Choć szczerze powiedziawszy to nie wiem co ona kontruje :\
[ Dodano: 2014-09-12, 09:26 ]
Jeszcze raz podam rozmiary łożysk bo wczesniej jest coś namieszane, poniższy zestaw ma zastosowanie do Caponorda z 2003 (wersja normalna, nie RR - nie wiem czy ma to znaczenie):
- łożysko HK 1816 V - 7 szt, można dodać po jednym łożysku w dwóch miejscach i wtedy potrzebne jest 9 szt
- uszczelniacz (simering) metalowy 18x24x3 - 8 szt
- łożysko 61904 - 2 szt
- uszczelniacz (simering) 25x37x5 - 1 szt
- łożysko HK 3026 - 1 szt
- uszczelniacz (simering) metalowy 30x37x4 - 1 szt
- o-ring 26x3,5 - 2 szt
[ Dodano: 2015-01-18, 11:18 ]
No to czekam mnie ponowne rozbieranie kiwaczki :P
Tu ładnie gość wszystko opisał plus dał duży wykrzyknik przy łożyskach HK1816 których to nie powinno się używać tylko HN1816 które to mają o wiele więcej igiełek. Jak montowałem to sam się zastanawiałem czemu się różnią i teraz już rozumiem :(
Wiek: 54 Dołączył: 04 Maj 2015 Posty: 81 Skąd: Małomice
Wysłany: 2016-02-24, 20:24 tylny wahacz
Sprawdziłem swój wahacz i zdiagnozowałem z lewej stronie luz ( prawa bez luzu) . Panowie pytanie: jak wyjąć łożysko igiełkowe razem z bieżnią zewnętrzną ? Czy trzeba mieć specjalistyczny ściągacz? Oczywiście takowego nie posiadam, może jest jakiś inny sposób. Proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum