od kilku dni jestem posiadaczem caponorda na codzien w firmie zajmujemy sie przerobkami i budowa motocykli a takze dorabianiem gmoli,stelazy,kufrow i ukladow wydechowych do motocykli to w pierwszy dzien po kupnie przerobilem wydechy na przelotowe i w koncu motocykl gada jak na litra przystalo, w najblizszym czasie wrzuce filmik jak to slychac.nastepna rzecza bedzie poszerzenie stopki bocznej potem gmole, stelaze do kufrow i oslona silnika.postaram sie dodawac jakies zdjecia z tych moich wypocin.jezeli cos sie spodoba to chetnie podejmiemy sie w firmie dorobieniem .w tej chwili moge powiedziec ze przerobienie 2szt wydechow na przelotowe kosztowaloby 300zl.wykonane na profesjonalnych materialach, wewnatrz blacha perforowana inox na to siatka nierdzewna,welna stalowa nierdzewna,kolejna warstwa siatki i welna tlumiaca.
No to w końcu forum dorobiło się forumowego profesjonalnego tunera Kapci
Jak będziesz robił poszerzenie stopki , osłony silnika, może dolnych gmoli , osłony siatkowanej chłodnic i innych potzrebnych rzeczy to jestem wstępnie zainteresowany - wszystko kwestia cen.
no troche powisial na allegro,widzialem.go juz latem tamtego roku.pierwsze co musialem zrobic to luz na zebatce na gumach zabieraka,na razie troche prowizorycznie bo bylo w miare cieplo i chcialem troche pojezdzic ,dorobilem 12szt blaszek z nierdzewki grubosci jednego milimetra, pracy na godzine .po trzystu kilometrach zero luzu dam znac jak dlugo to wytrzyma , jakby ktos musial to zrobic w srodku sezonu i nie chcial czekac na nowe gumy.po niedzieli czeka mnie regulacja zaworow,przy okazji sprawdze jak wygladaja lancuszki rozrzadu .Moze ktos wie gdzie w polsce mozna dostac plytki zaworowe pasujace do caponorda ,bylbym wdzieczny za informacje
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2011-02-14, 16:24
Płytek zaworowych szukaj w serwisie Aprilii w Krakowie, albo w jakimkolwiek serwisie KTM.
Zabieram się za wykonanie poszerzenia stopki w Capo ala Touratech.
http://shop.touratechpols...catwin-750.html
Nie ukrywam że dla własnej satysfakcji jak i w celach zarobkowych.
Niestety moja stopka jest już przerobiona poprzez dospawanie krążka blachy od dołu.
Czy któryś z Was mógłby mi dostarczyć szkic zwymiarowany tej blachy u dołu stopki?
Obrys w skali też byłby pomocny.
Jak tylko uda mi się to zdigitalizować, wyciąć i poskładać to ,,dawca'' ma gadżet ode mnie zdarma. :)
Dajcie znać czy jesteście zainteresowani.
_________________ Tyle zakrętów, tak niewiele czasu.
-----------------------------------------------
Husaberg 501 '98
Kawasaki Versys 650 '09
Caponord '01
Triumph Speed Four
Buell Lightning
XT 660
KTM Duke
Kwasaki ZZR 1100
BMW 1100R
KLE 500
MZ Baghira
Ja ten temat przerobiłem rok temu.. W efekcie podstawka leży na półce.. Mam gdzieś rysunki które potrzebujesz na komputerze, ale niestety nie mam do niego dostępu, bo mam remont.. Jak poczekasz kilka tyg to Ci wyślę..
Odpowiem tylko tyle że temat jest do opanowania ale wymaga trochę dopieszczenia i zabawy, cały szkopuł polega na tym, że podstawka bardzo łatwo wchodzi w kolizję z centralką..
De facto odłożyłem swoją na półkę i obiecałem sobie coś przyspawać.. Czego i tak nie zrobiłem..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum